وقت سفارت هلند

فهرست مطالب این مقاله

وقت سفارت هلند 

وقت سفارت هلند

هلند یکی از کشورهای اروپایی عضو پیمان شینگن است و به عنوان یکی از مقاصد مهاجرتی محبوب شناخته می‌شود. به همین دلیل، همه ساله افراد زیادی از کشورهای خارجی جهت دریافت ویزا و اخذ وقت سفارت هلند اقدام می‌کنند. البته، به طور معمول اغلب افراد با هدف گردشگری، مهاجرت کاری یا تحصیل در هلند جهت اخذ ویزای این کشور اقدام می‌کنند.

جالب است بدانید که اخذ ویزای شینگن از هلند سابقه سفر متقاضیان برای اخذ ویزای کانادا را نیز بهبود می‌دهد؛ بنابراین کسانی که قصد اخذ ویزای کانادا را دارند نیز سعی می‌کنند وقت سفارت هلند را دریافت کرده و ابتدا به این مقصد گردشگری سفر کنند. در گذشته دریافت وقت سفارت هلند مانند وقت سفارت ایتالیا با چالش‌ها و مشکلات متعددی همراه بوده؛ اما این روزها شرایط اخذ ویزا وقت سفارت این کشور بهتر شده است.

بنابراین تمام کسانی که قصد دارند با هر هدفی با هلند سفر کنند می‌توانند وقت سفارت هلند را دریافت کرده و سپس در بازه زمانی تعیین شده مدارکشان را به سفارت این کشور اروپایی تحویل دهند.

نکات مهم در اخذ وقت سفارت هلند چیست؟

نکات مهم در اخذ وقت سفارت هلند چیست؟

مرحله اول دریافت ویزای هلند اخذ وقت از سفارت هلند است. زیرا سفارت کشور اروپایی تنها به درخواست‌هایی برای صدور ویزا پاسخ می‌دهد که قبلاً توسط سیستم ثبت‌نام آنلاین یا مراجعه حضوری به سفارت این کشور درخواست وقتشان ثبت شده باشد. قبل از هر اقدامی برای دریافت ویزای هلند باید مدارک مورد نیاز و شرایطی که برای این کار وجود دارد را بررسی کنید. زیرا هرگونه اشتباهی در تکمیل مدارک یا عدم توجه به شرایط ارائه شده می‌تواند منجر به ریجکتی درخواست صدور ویزای هلند شود.

وقت سفارت هلند برای افرادی صادر می‌شود که متقاضی دریافت ویزای کار، ویزای تحصیلی هلند، ویزای توریستی هلند، ویزای دیدار اقوام و فرزندان و … از این کشور هستند. برای دریافت انواع ویزای هلند و آماده کردن مدارکتان می‌توانید از مشاوران مهاجرتی و حقوقی مجرب این موضوع را پیگیری کنید. تیم مشاورین و متخصصین ویزا ۲۱ همراه متقاضیان هستند تا بتوانند وقت سفارت هلند را دریافت کنند. با کمک مشاورین این شرکت می‌توانید مدارکتان را به طور کامل و بدون نقص آماده کرده و در اسرع وقت ویزای هلند را دریافت کنید.

مراحل اخذ وقت سفارت هلند

برخی از افراد به دلیل اینکه بار اول است می‌خواهند به هلند سفر کنند، یا سابقه در زمینه اخذ ویدیوهای شینگن ندارند، جهت تکمیل مدارک و طی کردن مراحل اخذ ویزای هلند یا گرفتن وقت از سفارت این کشور با چالش مواجه می‌شوند. مراحلی که برای دریافت وقت سفارت کشور هلند باید انجام شود را جهت شناخت بهتر این مسیر در ادامه ارائه کرده‌ایم.

  • تماس با کارشناسان تهران ویزا از طریق شماره تماس ۰۲۱۲۲۵۱۱۷۹۹ (عزیزان خارج از کشور می‌توانند با شماره واتس اپ ۰۹۱۲۲۵۰۹۱۵۴ تماس بگیرند)
  • ارسال عکس پاسپورت و مشخص کردن تاریخ سفر و تاریخ ترجیحی‌تان برای روز مصاحبه
  • ارسال عکس دعوت‌نامه (در صورت داشتن دعوت‌نامه)
  • گرفتن وقت سفارت توسط تیم تخصصی، تکمیل وجه و ارسال کانفرم برای متقاضی

نکات مهم:

  • حتماً باید تاییدیه ارسال مدارک را به صورت چاپی در روز مصاحبه به همراه داشته باشید
  • با توجه به تقاضای زیاد مسافران برای وقت سفارت هلند، پیشنهاد می‌کنیم ۲ یا ۳ ماه قبل از سفر به هلند درخواستتان برای تعیین وقت سفارت هلند ارسال کنید.
  • معمولاً پاسخ‌دهی سفارت هلند حدود ۱۵ روز طول می‌کشد؛ اما شاید این دوره زمانی به ۳۰ روز نیز افزایش پیدا کند؛ بنابراین، متقاضیان باید زمان کافی برای دریافت ویزای هلند و انجام سایر کارهای مد نظرشان لحاظ کنند.
  • مؤسسه ویزا ۲۱ با در اختیار داشتن کادری مجرب و قیمت‌های منصفانه و رقابتی در زمینه مشاوره اخذ ویزای هلند و خدمات ویزای شینگن آماده ارائه خدمات به متقاضیان سفر به هلند است. با دریافت خدمات از این شرکت می‌توانید فرآیند دریافت ویزا را راحت و سریع طی کنید.

مراحل أخذ وقت سفارت هلند 

آدرس سفارت هلند در ایران

پس از وقت سفارت هلند باید متقاضی در محل سفارت هلند ((برای ویزاهای نوع c شرکت وی اف اس vfs) حاضر شده و مدارکش را ارائه کنند؛ زیرا شانس موفقیت در مصاحبه اخذ ویزای هلند با رعایت قوانین، مصمم بودن در هدف سفر به هلند و تکمیل جلب اعتماد افسر سفارت امکان‌پذیر است. لازم به ذکر است که در حال حاضر بیشتر خدمات سفارت هلند توسط شرکت وی اف اس گلوبال (vfs) واقع در میدان هروی مجتمع هروی سنتر انجام می‌شود.

سفارت کشور هلند در ایران در تهران نیز در آدرس زیر قرار دارد.

ساختمان سفارت پادشاهی هلند در خیابان دیباجی شمالی، خیابان ارغوان غربی، شماره ۶۰

وقت سفارت هلند vfs وی اف اس

شرکت وی اف اس گلوبال یک شرکت بین‌المللی در امور مربوط به ویزا است. در حال حاضر برای دریافت ویزاهای نوع c یعنی ویزاهای تا زیر ۹۰ روز باید به شرکت وی اف اس مراجعه کنید. سپس می‌توانید با ارائه مدارکتان ویزای هلند را دریافت کنید.

آدرس vfs هلند در تهران

برای مراجعه به vfs هلند در تهران می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

تهران، میدان هروی، مجتمع هروی سنتر، طبقه چهارم

مدارک لازم جهت اخذ ویزای هلند

بدون ارائه مدارک لازم و کافی نمی‌توانید ویزای هیچ کشوری را از سفارت آن دریافت کنید. این موضوع برای کشور هلند نیز صادق است. برای اینکه سفارت هلند ویزای کاری، تحصیلی و …. را برایتان صادر کند، لازم است که لیست مدارک درخواستی توسط سفارت را بررسی کرده و سپس اسناد و مدارک درخواستی را آماده کرده و به سفارت تحویل دهید. از جمله مهم‌ترین مدارکی که برای دریافت ویزای این کشور اروپایی باید آماده کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پاسپورت با مدت اعتبار حدود ۴ ماه از تاریخ سفر
  • فرم درخواست ویزا
  • مدارک هویتی مانند کارت ملی، شناسنامه، سند ازدواج و …
  • ۲ قطعه عکس رنگی با زمینه روشن
  • مدارک مبتنی بر ویزای شینگن (در صورت داشتن ویزای شینگن)
  • نامه تمکن مالی صادر شده توسط بانک و صورتحساب ۴ تا ۶ ماه آخر حساب بانکی فرد متقاضی
  • نامه اشتغال به کار برای کارمندان و مدارک کسب و کار برای کارفرمایان
  • ارائه دعوت‌نامه در صورت موجود بودن

راهنمای سفر به هلند

کشور هلند در شمال غربی اروپا واقع شده و با آلمان، بلژیک، بریتانیا و درياي شمال مرز مشترک دارد. بندر روتردام، آمستردام، هارلم، لاهه و … از جمله شهرهای معروف این کشور محسوب می‌شوند. این کشور میزبان جاذبه‌های گردشگری بسیاری است و شرکت‌های مطرح و دانشگاه‌های عالی نیز در این مکان وجود دارند. همین موضوع تقاضای مهاجرت به هلند را تقویت کرده و افراد زیادی را ترغیب می‌کند برای ادامه کار یا زندگی به هلند مهاجرت کنند.

همچنین، با توجه به اینکه هلند به عنوان یکی از کشورهای مرفه و زیبای اروپایی شناخته می‌شود، همین موضوع موجب شده افراد زیادی از سراسر جهان به مهاجرت و زندگی در این کشور علاقه داشته باشند. البته با وجود این افراد زیادی مشتاق کار و زندگی در هلند هستند؛ اما دریافت ویزای شینگن و مخصوصاً ویزای هلند کار چندان ساده‌ای نیست و تنها عده خاصی می‌تواند وقت سفارت هلند و ویزای این کشور اروپایی را دریافت کند.

در صورتی که برای دریافت ویزاهای الحاق به خانواده، دیدار اقوام یا یا برای تایید مدارک خودتان نیاز به وقت سفارت هلند دارید، با مشاورین ویزا ۲۱ در ارتباط باشید و ویزای هلند را در کمترین زمان دریافت کنید.

اخذ وقت سفارت هلند برای دریافت ویزای توریستی این کشور

هلند سرزمین آسیاب‌های بادی و لاله‌های رنگارنگ است. به همین دلیل است که افراد زیادی برای دیدن جاذبه‌های طبیعی و شگفت انگیزه هلند عازم این کشور می‌شوند. البته نمی‌توان چشم را روی دیدنی‌های تاریخی هلند بست و نقش این جاذبه‌ها را در سفرهای توریستی ناديده گرفت.

اگر دلتان می‌خواهد یک کشور متفاوت را که جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شگفت‌انگیزی دارد از نزدیک تماشا کنید می‌توانید ویزای توریستی هلند را دریافت کرده و عازم این کشور شوید. ویزای توریستی هلند ۹۰ روز اعتبار دارد و پس از پایان این ۹۰ روز باید از خاک هلند خارج شوید.

برای دریافت ویزای توریستی هلند باید درخواست فرم درخواست ویزا را تکمیل کرده و همراه گذرنامه و مدارک شناسایی‌تان به سفارت تحویل دهید. ارائه بلیط رفت و برگشت و آدرس محلی که قصد دارید در آن در طول سفر در آن اقامت داشته باشید نیز ضروری خواهد بود. از جمله دیدنی‌های بلند که در سفرتان به این کشور می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کانال‌های آمستردام
  • موزه های آمستردام مانند موزه آن فرانک (The Anne Frank Museum)
  • باغ کوکنهوف (Keukenhof)
  • روتردام (Rotterdam)
  • آسیاب‌های بادی کیندردیک (The Old Windmills of Kinderdijk)

راهنمای سفر به هلند

مراحل تعیین وقت سفارت هلند

برای دریافت ویزای هلند لازم است که از سفارت این کشور وقت بگیرید. برای تعیین وقت سفارت هلند می‌توانید از طریق سایت VFS Global اقدام کنید. این سایت پس از گذشت حدود دو تا سه روز به متقاضیان وقت دقیق را اعلام می‌کند. وقت تعیین شده معمولا برای حدود ۳ ماه پس از ثبت درخواست متقاضیان است. پس از آن می‌توانید برای شروع سفرتان به هلند برنامه‌ریزی کنید.

با توجه به اینکه کدام کارگزاری برای دریافت وقت هلند انتخاب کرده‌اید، هزینه‌ای که برای تعیین وقت سفارت باید بپردازید متفاوت خواهد بود. به طور معمول اگر کارگزاری معرفی شده را انتخاب کنید، هزینه‌ای که باید بپردازید حدود ۲۰۰ هزار تومان است.

مراحلی که برای تعیین وقت سفارت هلند در نظر گرفته شده به این صورت است که باید ابتدا وارد سایت وی اف اس گلوبال شوید. سپس باید نام کشور مبدا و مقصدتان را در سایت وارد کنید. در مرحله بعدی یک پنجره برایتان باز می‌شود که باید آدرس ایمیل رسمی خودتان و درخواستی که دارید را در آن وارد کنید.

تجار و افرادی که دعوت‌نامه‌ای از یک شرکت هلندی برای کار یا تجارت دارند می‌توانند وقت فوری سفارت هلند را دریافت کنند. برای دریافت این وقت حتماً باید دعوت‌نامه‌ای که از سوی شرکتی در هلند برایتان ارسال شده را به سفارت این کشور تحویل دهید. افرادی که این دعوت‌نامه کاری را ندارند بعد از ۳ ماه وقت سفارت برایشان تعیین خواهد شد و نمی‌توانند برای دریافت وقت فوری اقدام کنند.

جهت اخذ وقت می‌توانید به دفتر شرکت VFS Global که در خیابان هروی واقع شده مراجعه کنید. این مرکز از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعات ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر، آماده خدمت‌رسانی به متقاضیان است.

مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت هلند چیست؟

برای دریافت ویزای کشور هلند نیازی به مصاحبه ندارید و صرفاً باید برای تحویل دادن مدارک و انگشت‌نگاری باید سفارت این کشور مراجعه کنید. مدارکی که لازم است ارائه دهید باید توسط دارالترجمه معتبر و رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شوند و نیازی به تاییدیه دادگستری و امور خارجه جهت مدارکی که باید به سفارت تحویل دهید نخواهید داشت.

از جمله مدارکی که برای دریافت ویزای هلند نیاز دارید می‌توان به فرم درخواست ویزا، دو قطعه عکس پاسپورت ۳.۵ و ۴.۵، پاسپورت، گردش حساب و تمکن مالی، بیمه مسافرتی و نامه اشتغال به کار اشاره کرد.

مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت هلند

انواع وقت سفارت هلند

جهت رزرو قرار ملاقات از سفارت هلند باید این موضوع را بدانید که کارگزاری VFS می‌تواند وقت سفارت هلند را به دو صورت معمولی و فوری به متقاضیان ارائه کند. در ادامه تفاوت این وقت های سفارت را جهت شناخت بیشتر بررسی کرد.

وقت سفارت عادی

این نوع از وقت سفارت معمولاً برای سفرهای توریستی یا ورود به هلند برای مقاصد تحصیلی ارائه می‌شود. در این روش متقاضیان زمان کافی برای جمع‌آوری مدارک خواهند داشت. افرادی که این نوع از وقت سفارت هلند را اخذ می‌کنند شانس این را خواهند داشت که در هزینه‌های سفرشان صرفه‌جویی کنند؛ بنابراین در صورتی که عجله‌ای برای سفر به هلند ندارید می‌توانید وقت عادی سفارت را برای چند ماه بعد بگیرید.

وقت سفارت فوری

در صورتی که اهداف کاری، تجاری و یا مراجعات پزشکی برای سفر به هلند دارید می‌توانید نسبت به دریافت وقت فوری سفارت هلند اقدام کنید. برای اخذ این درخواست نیاز به دعوت‌نامه از سمت شرکت خواهید داشت. هزینه‌ای که برای دریافت این نوع وقت سفارت باید بپردازید بیشتر از حالت عادی است و در مدت زمان کمتری (حدود چند روز بعد از اخذ وقت) می‌توانید ویزای هلند را دریافت کرده وارد این کشور اروپایی شوید.

همان‌طور که گفته شد، اگر برای اهداف کاری، تجاری و یا مراجعات پزشکی، قصد سفر به هلند را دارید، این امکان برایتان وجود دارد که از خدمات فوری تعیین وقت استفاده کنید. البته برای ثبت این درخواست نیاز به دعوت‌نامه خواهید داشت. همچنین، لازم به ذکر است که هزینه درخواست وقت سفارت فوری بیشتر خواهد بود؛ اما متقاضیان می‌توانند در مدت زمان کمتری (تنها پس از چند روز) وارد خاک کشور هلند شوند.

شرایط اخذ ویزای هلند

پس از دریافت وقت سفارت هلند لازم است مدارک تعیین شده را آماده کرده و به سفارت این کشور تحویل دهید. پس از بررسی مدارک، صلاحیت متقاضی برای صدور یا عدم صدور ویزا مشخص خواهد شد. از جمله مواردی که می‌تواند در تأیید صلاحیت متقاضی جهت صدور ویزا مورد توجه قرار بگیرد می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد.

  • تجربه سفرهای گوناگون
  • تمکن مالی مناسب
  • گردش حساب ۳ ماه گذشته
  • سوءپیشینه
  • مدارکی دال بر بازگشت به کشور

نکته:

در صورتی که مدارک و شرایط متقاضی در زمان مراجعه به سفارت برای مامور سفارت مجاب‌کننده نباشد، درخواست ویزای ارائه شده ریجکت یا رد خواهد شد. مشکلاتی مانند برخورداری از تاریخچه سفر نامناسب، تمکن مالی ضعیف، سوء پیشینه نامناسب و عدم اعتماد به بازگشت محدود متقاضی می‌تواند از جمله عوامل موثر در این موضوع باشد.

لغو وقت سفارت هلند

برخی از متقاضیان به هر دلیلی ممکن است پس از اخذ وقت سفارت هلند قصد داشته باشند وقت خودشان را کنسل کنند. متاسفانه برنامه‌ای برای لغو وقت سفارت این کشور در نظر گرفته نشده است؛ بنابراین لازم است در زمان گرفتن وقت دقت داشته باشید و طبق برنامه‌ریزی که دارید وقت سفارت این کشور را بگیرید.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که سفارت هلند برای دریافت وقت از داوطلبان مبلغی را دریافت می‌کنند. این مبلغ در زمان مراجعه به سفارت به افراد عودت داده می‌شود. در صورتی ‌که فرد در زمان تعیین شده در سفارت حاضر نشده باشد، عملاً مبلغی که برای دریافت وقت پرداخت شده به متقاضی بازگردانده نخواهند شد.

لغو وقت سفارت هلند

تغییر وقت سفارت هلند

با وجود اینکه امکان تغییر لغو وقت سفارت هلند برای متقاضیان وجود ندارد؛ اما امکان تغییر تاریخ وقت برای افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند فراهم شده است؛ بنابراین در صورتی که مشکلی بابت حضور در زمان تعیین شده در سفارت داشته باشید، سفارت هلند این امکان را به شما می‌دهد تا دو مرتبه وقت رزرو شده خودتان را عوض کنید. البته توجه به این نکته حائز اهمیت است که تغییر وقت سفارت تنها دو روز پیش از تاریخ رزرو شده مقدور خواهد بود.

پیگیری وضعیت درخواست ویزای هلند

پس از مراجعه به سفارت هلند و ارائه مدارک به افسر ویزا می‌توانید درخواست خودتان را جهت صدور ویزای این کشور را پیگیری کنید. در زمان ارائه مدارکی رسیدی شامل شماره مرجع متقاضی ارائه می‌شود. با در دست داشتن شماره مرجع (Reference Number) و مراجعه به سایت کارگزاری VFS می‌توانید از آخرین وضعیت درخواستتان برای ویزای هلند مطلع شوید. برای پیگیری این موضوع، علاوه بر شماره مرجع نیاز به وارد کردن نام و نام خانوادگی نیز در سایت خواهید داشت.

ساعت کاری سفارت هلند

بسیاری از خدمات ویزای سفارت هلند توسط کارگزاری وی اف اس در ایران انجام می‌شود؛ بنابراین پس از تعیین وقت سفارت این کشور برای انگشت‌نگاری، ثبت تصویر و ارائه مدارک باید به این مرکز در تهران مراجعه کنید. کارگزاری VFS همه روزه به غیر از جمعه و شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر خدمات ضروری صدور ویزا را ارائه می‌کند. البته برای بعد از ۲ بعدازظهر نیز قرارهای ملاقات توسط سفارت صادر می‌شود؛ اما رسیدگی به آن‌ها مستلزم پرداخت هزینه بیشتر خواهد بود.

ایمیل سفارت هلند در تهران

برای پیدا کردن جواب سوالاتتان و اطلاع از قوانین و مقررات سفر به هلند می‌توانید از طریق ایمیل نیز با سفارت این کشور در ارتباط باشید. ایمیلی که سفارت هلند برای برقراری ارتباطات با متقاضیان در نظر گرفته به صورت زیر است.

info.netherlandsiran@vfshelpline.com

وقت سفارت هلند چقدر طول می‌کشد؟

دریافت وقت سفارت هلند با توجه به شرایط سفارت متغیر خواهد بود. گاهی مواقع این بازه زمانی ممکن از چند روز تا دو ماه متغیر باشد. کارگزاران ویزا ۲۱ امکان گرفتن وقت فوری سفارت هلند را برای افرادی که می‌خواهند در اسرع وقت به این کشور سفر کنند دارند. همچنین با کمک مشاوران این شرکت می‌توانید وقت سفارت عادی هلند را نیز در اسرع وقت و در کمترین زمان دریافت کرده و به این کشور سفر کنید.

تلفن سفارت هلند در تهران

یکی دیگر از روش‌هایی که سفارت هلند برای برقراری ارتباط با متقاضیان ویزا در نظر گرفته، شماره تلفن است. ساعت کاری سفارت این کشور همه روزه از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۵ است. در این ساعت‌ها می‌توانید با تلفن سفارت هلند در تهران به شماره ۰۲۱۲۳۶۶۰۰۰۰ تماس بگیرید.

وقت سفارت هلند برای ویزای تحصیلی

برای اخذ ویزا تحصیلی هلند لازم است وقت سفارت هلند را بگیرید. با توجه به اینکه ویزای تحصیلی در واقع ویزای نشنال هلند است و دیوریشن ویزا بیشتر از ۹۰ روز است، باید به بخش کنسولی سفارت واقع در خیابان دیباجی شمالی ارغوان غربی پلاک ۶۰ جهت دریافت آن مراجعه کنید.

برای اخذ ویزای تحصیلی هلند شرایط خاص وجود دارد و مدارکی که باید ارائه دهید، لازم است با دقت مورد بررسی قرار بگیرد. جهت اخذ ویزا می‌توانید با مشاورین ویزا ۲۱ در ارتباط باشید و ویزای خودتان را در اسرع وقت دریافت کنید.

وقت سفارت هلند برای تایید مدارک

تایید مدارک و لگالایز یا قانونی کردن مدارک نیز در سفارت هلند در تهران انجام می‌شود. اگر مدرکی که دارید که فارسی بوده و در ایران صادر شده است؛ باید ابتدا آن‌ها را با انگلیسی یا هلندی ترجمه کرده و سپس مهر دادگستری وزارت امور خارجه را برای آن‌ها دریافت کنید. پس از تکمیل مدارکتان لازم است که وقت سفارت هلند را دریافت کرده و جهت تایید مدارک اقدام کنید؛ بنابراین، برای ارائه مدرکتان به سفارت هلند، نیاز به تایید مدارکتان خواهید داشت و برای این موضوع باید وقت تایید مدارک سفارت هلند را دریافت کنید.

هزینه تایید مدارک در سفارت هلند

واحد پولی کشور هلند یورو است و برای تایید مدارک توسط سفارت هلند به ازای هر مدرک باید ۲۵ یورو بپردازید. این مبلغ باید به‌صورت اسکناس یورو پرداخت شود؛ بنابراین باید حتماً اسکناس یورویی را جهت تایید مدارک توسط سفارت همراهتان داشته باشید.

مراحل تأیید مدارک سفارت هلند

در صورتی که قصد دارید در اسرع وقت مدارکتان را تأیید کرده ویزای کشور هلند دریافت کنید، پیشنهاد می‌کنیم با تیم تخصصی ویزا ۲۱ که کارگزاران مجرب در این زمینه هستند و سال‌ها تجربه در زمینه اخذ وقت سفارت هلند و ویزای شینگن دارند در ارتباط باشید. به طور کلی، مراحلی که جهت تأیید مدارک سفارت هلند در نظر گرفته می‌شود به صورت زیر است.

  • ترجمه مدارک به زبان انگلیسی یا داچ
  • گرفتن تأییدیه وزارت امور خارجه و دادگستری
  • تماس با ویزا ۲۱ و گرفتن وقت تأیید مدارک سفارت هلند
  • رفتن به سفارت در زمان مقرر و گرفتن تأییدیه سفارت هلند در تهران

وقت سفارت هلند پالادیوم

افرادی که قبلاً به هلند سفر کرده‌اند یا ویزای این کشور را دریافت کرده‌اند، یا افرادی که اطلاعات به روزی درباره کارگزاری vfs تهران ندارند، ممکن است به پاساژ پالادیوم در منطقه زعفرانیه جهت دریافت ویزای هلند مراجعه کنند؛ اما باید بدانید که در حال حاضر چیزی به نام وقت سفارت هلند پالادیوم وجود ندارد و دفتر vfs تهران در میدان هروی واقع شده است؛ بنابراین جهت مراجعه به آدرس جدید vfs و دریافت ویزای شینگن، لازم است که از اپلیکیشن های موقعیت‌یاب کمک بگیرید. سپس به پاساژ هروی سنتر جهت تأیید مدارکتان و صدور ویزای هلند بروید.

مدارک مورد نیاز برای ویزا وقت سفارت هلند VFS

مدارکی که برای روز مصاحبه باید همراهتان باشد را در ادامه ارائه کرده‌ایم، تا بتوانید ویزای هلند را در اسرع وقت دریافت کنید.

  • فرم تقاضای ویزا پر شده به زبان انگلیسی امضا شده
  • بیمه مسافرتی
  • رزرو تیکت برای رفت و برگشت
  • واچر هتل (در صورتی که دعوت کننده نداشته باشید)
  • حدود ۲۰۰ یورو به صورت اسکناس
  • شناسنامه به همراه ترجمه تمامی صفحات
  • مدارک شغلی به همراه ترجمه
  • پرینت حساب شش‌ماهه لاتین
  • نامه تمکن مالی
  • سند ملکی به همراه ترجمه (در صورت دارا بودن)

دانلود فرم تقاضای ویزای هلند (فرم درخواست ویزای هلند یا همان اپلیکیشن فرم هلند)

فرم درخواست ویزای هلند برای ویزاهای توریستی دیدار و تا زیر ۹۰ روز را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

schengen_visa_application_form_english – Copy

نکاتی که در موعد وقت سفارت هلند باید رعایت کنید

  • سفارت هلند مدارک متقاضیان را به زبان انگلیسی نیز قبول می‌کند و می‌توانید مدارکتان را به این زبان ترجمه کنید.
  • نقص در مدارک ارائه شده در زمان مراجعه حضوری می‌تواند کار متقاضیان را سخت کرده و حتی باعث ریجکتی درخواست ویزا شود.
  • حتماً تاریخ تعیین وقتتان را به خاطر بسپارید و در زمان مقرر شده در سفارت حضور پیدا کنید. زیرا تاخیر در زمان مراجعه می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد.
  • معمولاً سفارت کشورهایی مانند هلند اقدام به مصاحبه از متقاضیان نمی‌کنند و تنها برای خدماتی مانند انگشت‌نگاری باید به کارگزاری VFS رفته و کارهای کنسولی را انجام دهید؛ اما در صورتی که افسر از شما سوالاتی پیرامون اخذ ویزا پرسید، آرامشتان را حفظ کرده و با خونسردی به آن‌ها پاسخ دهید.
  • مدت زمان تعیین وقت سفارت کشور هلند و تاریخ رزرو وقت سفارت هلند به عوامل گوناگونی بستگی دارد. در صورت کاهش متقاضیان ممکن است قرار ملاقات فرد برای ۲ هفته بعد رزرو شود. در حالی که در دوره‌های شلوغ و پر تقاضا احتمال دارد وقت برای ۳ ماه آینده تعیین شود. مواردی مانند توانایی پرداخت هزینه سفر به هلند و داشتن تمکن مالی، سابقه سفر مناسب، عدم سوءپیشینه و اثبات بازگشت متقاضی می‌تواند در صور ویزای این کشور موثر باشد.

سؤالات متداول

۱) چگونه می‌توانم برای وقت سفارت هلند اقدام کنم؟

برای اخذ وقت سفارت هلند، باید از طریق وب سایت VFS Global اقدام کنید.

۲) وقت سفارت هلند را برای چه زمانی می‌توانم رزرو کنم؟

وقت سفارت هلند را می‌توانید برای ۹۰ روز آینده رزرو کنید.

۳) آیا برای حضور در سفارت هلند باید وقت قبلی رزرو کنم؟

برای حضور در سفارت هلند و ارائه درخواست ویزا باید حتماً وقت قبلی رزرو کنید. در غیر این صورت اجازه ورود به سفارت این کشور را نخواهید داشت.

۴) وقت سفارت هلند چقدر طول می‌کشد؟

معمولاً فرآیند اخذ ویزای هلند ۲ تا ۴ هفته طول می‌کشد؛ اما با توجه به شرایط سفارت و افزایش یا کاهش تعداد متقاضیان این بازه زمانی ممکن است تغییر کند.

۱۴۰۳/۳/۲۶ ۱۵:۲۵:۲۸

۹۴ Comments

  1. مهرانا دی ۲۳, ۱۴۰۲ در ۱۱:۵۹ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام، برای شرکت و ارایه مقاله در کشور هلند برای ژوئن دعوت نامه دریافت کردم، میخام وقت سفارت بگیرم، ایا شما این خدمات را ارائه می دید؟ سپاس از پاسخگویی تون.

    • کارشناس ویزا ۲۱ بهمن ۱, ۱۴۰۲ در ۹:۴۲ ق٫ظ - پاسخ دادن

      وقت بخیر بله میتونید تماس بگیرید

  2. ابراهیم یاعلی مدد مهر ۵, ۱۴۰۲ در ۱۰:۳۳ ب٫ظ - پاسخ دادن

    باسلام
    برای تایید شناسنامه ترجمه شده پسرم که در هلند زندگی می‌کند، چطور میتوانم وقت سفارت بگیرم در تهران لطفا راهنمایی کنید، با مراجعه به سفارت امکان پذیر است

    • کارشناس ویزا ۲۱ مهر ۱۲, ۱۴۰۲ در ۱:۲۱ ب٫ظ - پاسخ دادن

      وقت بخیر با تلفن های افیس تماس بگیرید یا اگر ایران نیستید از طریق واتساپ با شماره ای که گذاشته شده در سایت

  3. زري خرداد ۱۷, ۱۴۰۲ در ۸:۳۲ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام من براي تغيير وقت سفارت اقدام ميكنم فقط ستون مشخصات خودم باز ميشه و رديف افراد تبعي باز نميشه نگرانم كه براي تغيير وقت فرزندان به مشكل بر بخورم راه حل چيه؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ خرداد ۱۸, ۱۴۰۲ در ۸:۵۹ ق٫ظ - پاسخ دادن

      تک به تک باید تغییر بدید

  4. زری خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ در ۹:۵۳ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سرام وقت به خیر
    برای تغییر وقت تعیین سده مراجعه به سفارت هلند در کدام قسمت باید سایت ویزا متریک باید تقاضا بدم ؟ و آیا مدارک مستند برای تغییر وقت لازم هست؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ خرداد ۱۷, ۱۴۰۲ در ۱۰:۵۲ ق٫ظ - پاسخ دادن

      ویزا متریک ربطی به وقت سفارت هلند ندارد دوست عزیز

  5. زهرا اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۲ در ۶:۴۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام خسته نباشید میگم بهتون میخواستم بپرسم که وقت سفارت هلند برای ویزای پیوست به خانواده چه قدر طول میکشه و اینجا هم باید دو ایمیل برای ما بیاد یا خیر گمی در مورد ویزای پیوست به خانواده در هلند توضیح بدید چون فقط ویزای پیوست آلمان رو گفتید ممنون میشم از راهنماییتون

    • کارشناس ویزا ۲۱ اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۲ در ۹:۳۹ ق٫ظ - پاسخ دادن

      وقت بخیر برای گرفتن وقت سفارت هلند خارج از نوبت با تلفن هایی که در سایت درج شده تماس بگیرید

ثبت ديدگاه

Call Now Buttonتماس با ما