ویزامتریک

فهرست مطالب این مقاله

ویزامتریک

ویزامتریک چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ این سؤال را اغلب کسانی که قصد سفر به کشورهای اروپایی دارند مطرح می‌کنند. برای شناخت این اصلاح باید بدانید که وقت سفارت آلمان یا ایتالیا به زمانی گفته می‌شود که سفارت آلمان یا ایتالیا برای افراد متقاضی دریافت ویزای آلمان تعیین می‌کند. سفر به کشور آلمان، نیازمند دریافت ویزا است، برای دریافت ویزا باید فرد متقاضی تمام مدارک خود را آماده کرده سپس با در دست داشتن کانفرمیشن وقت سفارت آلمان در محل سفارت آلمان و یا شرکت ویزا متریک برای دادن مدارک و مصاحبه حاضر شود.

در واقع، تعیین وقت سفارت آلمان برای مراجعه به سفارت الزامی است. این روزها با توجه به حجم بالای تقاضا برای دریافت ویزای آلمان تقاضای وقت سفارت آلمان ویزامتریک نیز به تبع آن بالا رفته است؛ بنابراین متقاضیانی که قصد دارند از این کارگزاری وقت بگیرند با چالش‌های متعددی مواجه هستند. مشاورین ویزا ۲۱ با وجود تجربه و تخصص بالایی که در این زمینه دارند کمکتان می‌کنند تا به راحتی از این شرکت وقت گرفته و برای سفرتان به کشورهای آلمان و ایتالیا آماده شوید.

 ویزامتریک چیست؟

ویزامتریک چیست؟

ویزا متریک یک شرکت بین‌المللی معتبر است و از سوی سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های متعددی در سراسر جهان، مسئولیت انجام مراحل اخذ ویزا به این شرکت واگذار شده است. این شرکت از سال ۲۰۰۷ تأسیس شده و اکنون در بیش از ۸۰ کشور به فعالیت مشغول است. همچنین، ویزا متریک در ایران نیز از سال ۱۳۹۵ آغاز به کار کرده و هم‌اکنون خدمات مربوط به اخذ ویزای برخی از کشورهای اروپایی را برای متقاضیان ایرانی ارائــه می‌دهد. در حال حاضر، ویزامتریک کارگزاری سفارت آلمان و ایتالیا در تهران است که برای دریافت ویزاهای نوع c یعنی کمتر از ۹۰ روز متقاضیان می‌توانند به این شرکت مراجعه کنند.

کار ویزامتریک چیست؟

ویزامتریک( (visametricبه عنوان کارگزاری سفارت آلمان و ایتالیا به درخواست متقاضیان ویزا رسیدگی می‌کند. در واقع شرکت ویزامتریک با هدف کاهش عبور و مرور به سفارت آلمان و ایتالیا، نقش یک واسطه را ایفا می‌کند. متقاضیان ویزای آلمان و ایتالیا می‌توانند جهت ثبت درخواست ویزا از ویزامتریک وقت سفارت بگیرند.

برای این موضوع باید متقاضیان به دفتر اصلی این شرکت در خیابان بهشتی مراجعه کرده و درخواست ویزای خود را به همراه مدارک مربوط به کارمندان شرکت تقدیم کنند. البته در طول فرایند کارمندان ویزا متریک اقدام به دریافت اثر انگشت و تصویر بیومتریک از متقاضی خواهند کرد. همچنین یکسری از خدمات نظیر پذیرایی، گرفتن فتوکپی یا پر کردن فرم درخواست ویزا در صورت نیاز متقاضی توسط این شرکت ارائه می‌شود.

اگرچه بسیاری از افراد می‌دانند کار ویزامتریک چیست، اما یک اشتباه بزرگ درباره شرح وظایف این شرکت واسطه وجود دارد که شما به عنوان متقاضی ویزا باید حتماً این نکته را بدانید. اگرچه کلیه امور کنسولگری سفارت ایتالیا و آلمان به visametric واگذار شده است، اما این شرکت هیچ دخالتی در روند صدور ویزا نخواهد داشت. بلکه این شرکت تنها موظف به رزرو وقت سفارت برای متقاضیان، دریافت مدارکشان، ارائه مدارک به سفارت و بازپس‌گیری مدارک مربوطه و بازگرداندن آن به متقاضی است؛ بنابراین ویزامتریک هیچ دخل و تصرفی در صدور یا عدم صدور ویزای متقاضیان ندارد.

 ویزامتریک چه کاربردی دارد؟

ویزامتریک وقت سفارت آلمان، ویزامتریک وقت سفارت ایتالیا

شرکت ویزا متریک مرکز درخواست ویزای آلمان و ایتالیا است که از سوی سفارت آلمان و به تازگی ایتالیا معرفی و تأیید شده است. تقریباً از ابتدای امسال اکثر سفارت‌های حوزه شینگن شرکت‌های واسطه‌ای را برای انجام امور مربوط به دریافت ویزا به مسافران و متقاضیان اخذ ویزا معرفی کرده‌اند. به عنوان مثال، شرکت ویزا متریک برای اخذ ویزای آلمان و شرکت وی اف اس گلوبال برای اخذ ویزای اتریش، هلند، جمهوری چک، فرانسه و … معرفی شده است. جهت تعیین وقت سفارت آلمان و ایتالیا برای مراجعه به ویزا متریک می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

تیم ویزا ۲۱ با تجربه‌ای بالا در امور ویزا و وقت سفارت آلمان ویزامتریک به متقاضیان کمک می‌کنند؛ تا از بروز مشکلات احتمالی در مراحل گرفتن وقت سفارت آلمان یا ایتالیا از شرکت ویزامتریک جلوگیری کرده و بدون اتلاف زمان بتوانند وقت سفارت آلمان یا ایتالیا را دریافت کنند.

آدرس و تلفن شرکت ویزا متریک (شماره تماس ویزامتریک)

برای استفاده از خدمات این شرکت لازم است که آدرس و شماره تلفن آن را بدانید، تا در صورت نیاز بتوانید با کارگزاری ویزامتریک در ایران در ارتباط باشید.

آدرس ویزا متریک در تهران

خ بهشتی _خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)_ خیابان بیست و یکم _ ساختمان شیراز _ شماره ۱۳۷ _ طبقه ۱ کدپستی: ۱۵۱۳۹۳۳۱۳۴

ساعات ارسال درخواست ویزا: ۸: ۳۰ لغایت ۱۶: ۳۰

ساعت تحویل گذرنامه: ۸: ۳۰ لغایت ۱۷

ایمیل ویزامتریک

ویزامتریک ایمیلی ندارد. به جای ایمیل یک فرم تماس برای مسافران گذاشته شده که می‌توانید از طریق آن درخواست خود را مطرح کنید. در واقع، جهت ارسال ایمیل به ویزامتریک باید از قسمت فرم تماس با ما در سایت ویزامتریک استفاده کنید.

ایمیل به ویزامتریک آلمان

https://www.visametric.com/iran/Germany/fa/contact-form/

ایمیل به ویزامتریک ایتالیا

https://www.visametric.com/iran/Italy/fa/contact-form/

ویزامتریک پیگیری درخواست

خوشبختانه، امکان پیگیری درخواست ویزا برای متقاضیانی که از طریق ویزا متریک وقت ملاقات رزرو کرده‌اند وجود دارد. پس از تعیین وقت ملاقات و مراجعه به دفتر این شرکت در تهران، لازم است مدارک خود را به نمایندگان مربوطه ارائه دهید. بعد از آن، هیچ اقدام اضافی از سوی شما مورد نیاز نخواهد بود. مدارک شما برای پردازش به سفارت ارسال می‌شود. افسر سفارت پس از انجام بررسی‌های لازم تصمیم‌گیری درباره تأیید یا رد درخواست را اعلام خواهد کرد. همچنین ممکن است پرونده‌تان به دلیل نقص مدارک بازگشت داده شود.

به طور کلی تغییرات زیادی در روال پرونده ایجاد می‌شود که برای اطلاع از این تغییرات باید با کارگزاری مربوطه در ارتباط باشید. برای پیگیری وضعیت درخواست از طریق Visametric شماره بارکد درخواست و تاریخ تولد خود را به همراه داشته باشید. در صفحه اصلی سایت این شرکت بخشی به عنوان «پیگیری درخواست» در نظر گرفته شده است. به کمک این قسمت به راحتی امکان پیگیری وضعیت برای متقاضیان فراهم شده است.

سیستم آنلاین عودت وجه ویزامتریک

ویزامتریک به تازگی یک سامانه آنلاین جهت عودت وجه برای مسافران طراحی کرده است. متقاضیانی که مبلغ ودیعه ویزامتریک را واریز کرده‌اند ولی موفق به گرفتن وقت سفارت آلمان یا ایتالیا نشده‌اند، می‌توانند جهت عودت وجه هم از طریق سامانه آنلاین اقدام کنند. برای این کار باید فرم عودت وجه را پر کرده و سپس آن را از طریق بخش تماس با ما در سایت ویزامتریک ارسال کنید.

فرم عودت وجه را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

ویزامتریک تأیید مدارک

در حال حاضر لگال، لگالایز یا همان تأیید مدارک سفارت آلمان در شرکت ویزامتریک انجام می‌شود. جهت تأیید مدارک در شرکت ویزامتریک باید ابتدا وقت ملاقات اخذ کنید سپس نسبت به تأیید مدارک در شرکت ویزامتریک اقدام کنید.وقت‌های تأیید مدارک ویزامتریک معمولاً یک ماه فاصله دارند بنابراین بهتر است از حدود یک ماه زودتر نسبت به اخذ وقت تأیید مدارک ویزامتریک اقدام کنید.

زیرا با توجه به تقاضای بسیار زیاد برای وقت‌های تأیید مدارک ویزامتریک معمولاً در همان دقایق اول تمام اسلات های خالی پر می‌شوند. اگر نیاز به وقت تأیید مدارک دارید ، ما در کنار شما هستیم تا بدون دغدغه و نگرانی وقت تأیید مدارک خود را از طریق ویزا متریک اخذ کنید. لازم است بدانید، تأیید مدارک سفارت ایتالیا ولی همچنان در بخش کنسولی سفارت ایتالیا انجام می‌شوند و از خدمات ویزامتریک در حال حاضر حذف شده‌اند.

تایید مدارک توسط ویزامتریک

ویزامتریک مدارک لازم

پس از تعیین وقت سفارت آلمان باید مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای آلمان را به سفارت ارائه دهید. مدارک اصلی برای دریافت ویزای آلمان یا ایتالیا به صورت زیر است.

  • اصل گذرنامه به همراه کپی از صفحات آن
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا از سوی متقاضی؛ این فرم باید به صورت شخصی کامل شده باشد و به همراه عکس و امضا به سفارت ارائه شود.
  • عکس با بک گراند سفید که از تاریخش بیشتر از ۶ ماه نگذشته باشد
  • بیمه مسافرتی
  • ارائه ویزاهای سفرهای قبلی به اروپا آمریکا یا کانادا (در صورت موجود بودن)
  • آدرس محل اقامت در آلمان
  • ارائه گواهی مبنی بر تمکن مالی از سوی بانک به همراه پرینت صورتحساب ۶ ماهه گردش آخر حساب بانکی
  • ارائه سند ملک، اوراق بهادار، سهام و …(الزامی نیست)
  • شناسنامه
  • ارائه گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش آموزان
  • ارائه مدارک و مستندات شغلی

هزینه ویزامتریک

هزینه‌های درخواست ویزا به ویزامتریک نیز یکی از موضوعات مهم برای متقاضیانی که قصد مراجعه به این کارگزاری را دارند محسوب می‌شود. مبالغی که برای درخواست ویزا از طریق این شرکت باید بپردازید به شرح زیر است:

هزینه‌های سفارت

  • افراد بین ۰ تا ۵ سال: صفر
  • افراد بین ۶ تا ۱۲ سال: ۴۰ یورو
  • افراد بالای ۱۲ سال: ۸۰ یورو

هزینه ویزامتریک: حدود ۳۰ یورو برای هر نفر

  • هزینه وقت وی آی پی ۸۰ یورو بیشتر از وقت عادی است
  • همچنین ویزامتریک مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان نیز به عنوان ودیعه از مسافران دریافت می‌کند.

هزینه ویزامتریک ایتالیا

هزینه ویزامتریک ایتالیا بسته به نوع درخواست شما متفاوت است اگر درخواست وقت شما عادی باشد، هزینه‌ها به شرح زیر خواهد بود.

  • ۸۰+۲۹.۴ یورو برای هر نفر بالای ۱۲ سال یعنی مجموعاً برای هر نفر مبلغ ۱۰۹.۴ یورو

اگر درخواست وقت شما وی آی پی باشد

  • ۸۰+۲۹.۴+۴۰ یورو برای هر نفر بالای ۱۲ سال یعنی مجموعاً ۱۴۹.۴ یورو برای هر نفر بزرگ‌سال

نکته:

  • در صورتی متقاضیان بین ۶ تا ۱۲ سال باشند ۴۰ یورو کسر می‌شود
  • در صورتی که متقاضیان زیر ۶ سال باشند ۸۰ یورو کسر می‌شود

ویزامتریک فرم درخواست ویزا

برای دانلود فرم درخواست ویزا ویزامتریک اینجا کلیک کنید.

ویزامتریک اعتراض

در صورت عدم موافقت با درخواست ویزای شما می‌توانید تقاضای تجدیدنظر کنید. برای این منظور لازم است نامه‌ای به مرکز ویزامتریک نوشته و اعتراض خود را به‌صورت مکتوب اعلام فرمایید.

ویزامتریک شینگن

ویزامتریک کارگزاری سفارت ایتالیا و آلمان در تهران است. با توجه به اینکه ویزای آلمان و ایتالیا شنگن محسوب می‌شوند، برای اخذ ویزای شنگن از آلمان و ایتالیا باید به شرکت ویزامتریک در تهران مراجعه کنید. برای این کار باید ابتدا وقت ملاقات از شرکت ویزامتریک دریافت کنید. برای اخذ وقت ملاقات ویزامتریک شنگن می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

وقت سفارت آلمان ویزامتریک

کارشناسان ویزا ۲۱، شما را برای گرفتن وقت سفارت آلمان از ویزامتریک یاری خواهند کرد. برای دریافت وقت سفارت آلمان یا ایتالیا کافی است عکس صفحه اول پاسپورت خود را برای ما ارسال کنید و نوع سفر خود را به کارشناسان ما اطلاع دهید. کارگزاران ما در اسرع وقت، وقت سفارت آلمان را برای شما اخذ کرده و کانفرم وقت را برای شما ارسال خواهند کرد. همچنین برای گرفتن مشاوره رایگان جهت اخذ ویزای آلمان نیز می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

 دریافت وقت سفارت آلمان از ویزامتریک

مراحل گرفتن وقت سفارت آلمان و ایتالیا

مراحلی که برای دریافت وقت سفارت ایتالیا و آلمان لازم است طی کنید به صورت زیر است.

  1. تماس با کارشناسان ما از طریق شماره‌های موجود در سایت
  2. ارسال عکس صفحه اول پاسپورت خود
  3. مشخص کردن نوع سفر خود (توریستی-تجاری-تحصیلی و …)
  4. در صورت نیاز کارشناسان ما اطلاعات تکمیلی دیگری را از شما خواهند گرفت
  5. گرفتن وقت سفارت آلمان یا ایتالیا از ویزا متریک یا خود کنسولگری بسته به نوع درخواست ویزا
  6. تکمیل وجه و ارسال کانفرم وقت سفارت آلمان برای شما

ویزامتریک وقت وی آی پی VIP وقت اختصاصی

شما می‌توانید در زمان رزرو قرار ملاقات از خدمات ویژه ویزا متریک نیز بهره‌مند شوید. هزینه این سرویس ۸۰ یورو به ازای هر نفر است و شما زمان مراجعه به ویزامتریک کانتر اختصاصی خواهید داشت و کارمندان ویزامتریک مدارک شما را با دقت بیشتری بررسی و شما را راهنمایی خواهند کرد.

تغییر یا لغو قرار ملاقات با ویزامتریک

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین خدمات سایت Visametric تعیین وقت سفارت آلمان است. البته در طول درخواست شما هیچ‌گونه مراجعه‌ای به سفارت آلمان نخواهید داشت. بلکه باید به کارگزاری آن یعنی ویزا متریک مراجعه کنید تا این شرکت واسطه امور شما را انجام دهد. به همین دلیل بهتر است به جای وقت سفارت از اصطلاح قرار ملاقات استفاده کنیم. این شرکت واسطه پروسه تعیین قرار ملاقات را انجام می‌دهد و شما می‌توانید برای رزرو وقت از آن کمک بگیرید؛ اما سوالی که برای بسیاری از افراد ایجاد می‌شود، این است که آیا امکان لغو یا تغییر قرار وجود دارد؟

اگر به فکر لغو قرار ملاقات خود هستید، باید بدانید در حال حاضر این امکان در سایت مدنظر تعبیه نشده است. در واقع شما قادر به کنسل کردن وقت خود نیستید؛ اما اگر بخواهید قرار رزرو شده را به تاریخ دیگری موکول کنید، این موضوع قابل انجام است. البته این کار تنها تا ۴۸ ساعت قبل از قرار تعیین شده امکان‌پذیر خواهد بود.

آدرس سفارت آلمان

سفارت آلمان در کشور ایران در شهر تهران، خیابان فردوسی، شماره ۳۲۴-۳۲۰ قرار دارد. افرادی که قرار است مدارک خود را برای اخذ ویزای آلمان به سفارت ارائه دهند باید به این آدرس و یا به ویزا متریک که کارگزار ویزای آلمان است مراجعه کنند.

راهنمای سفر به آلمان

کشور آلمان، واقع در اروپای غربی، با کشورهای دانمارک، لهستان و جمهوری چک هم‌مرز است. تمامی شهرهای آلمان از زیبایی‌ها و جاذبه‌های خاص خود برخوردارند و شرایط آب و هوایی این کشور بسیار متغیر است. زمستان‌های سرد و برفی به همراه تابستان‌های گرم آن، جذابیت ویژه‌ای به این کشور می‌بخشند.

چنانچه قصد سفر به آلمان دارید، لازم است بدانید که هر چهار فصل سال برایتان مناسب هستند. در بیشتر نقاط کشور آلمان، جاذبه‌هایی متناسب با تمامی سلیقه‌ها یافت می‌شود و شهرهای آلمان از سطح بالای رفاه برخوردار هستند. به همین دلیل، بسیاری از افراد حتی تصمیم به مهاجرت به این کشور می‌گیرند.

شهر برلین، پایتخت و مشهورترین شهر آلمان، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین مکان‌های مناسب برای زندگی شناخته می‌شود. سایر شهرهای این کشور نظیر هامبورگ، مونیخ، فرانکفورت و کلن نیز شرایط ایده‌آلی برای زندگی و کار دارند.

امکانات متنوعی همچون رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید گوناگون، سازمان‌ها و ادارات در این شهرها عملکرد بسیار مطلوبی داشته و تأثیر بسزایی در جذب مسافر و مهاجر به آلمان دارند. همچنین، آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری متعدد در سراسر آلمان، هر ساله تعداد زیادی توریست را به سوی خود جذب می‌کنند و این موضوع نیز نشان دهنده خاص و بی‌نظیر بودن این کشور اروپایی است.

روند صدور ویزا توسط ویزا متریک

در حال حاضر که شرکت کارگزاری به جای سفارت آلمان فعالیت می‌کند، ممکن است اشتباهاتی برای متقاضیان درخواست ویزا به وجود آید. بسیاری از افراد گمان می‌کنند تصمیم‌گیری برای صدور یا عدم صدور ویزا به این شرکت مربوط می‌شود. این باور کاملاً غلط است؛ زیرا کارگزاری تنها نقش یک واسطه را ایفا می‌کند.

یعنی پس از ثبت قرار ملاقات، متقاضی در دفتر حاضر می‌شود، مدارک را تحویل می‌دهد و اطلاعات بیومتریک وی ثبت می‌گردد. در انتها و پس از انگشت‌نگاری مدارک و اطلاعات فرد برای سفارت آلمان ارسال خواهد شد؛ بنابراین تصمیم نهایی بر عهده افسران سفارت است و نه کارگزاری.

پروسه کاری ویزا متریک

برای بسیاری از متقاضیانی که به دنبال اخذ ویزای آلمان هستند، این سؤال مطرح می‌شود که ویزامتریک دقیقاً چگونه درخواست متقاضیان را انجام می‌دهد؟ قبل از پرداختن به این موضوع باید بدانید این شرکت هیچ‌گونه نقشی در صدور یا عدم صدور ویزا ندارد. پاسخ قطعی به این موضوع به بررسی‌های سفارت بستگی دارد؛ اما این شرکت چه کاری انجام می‌دهد؟

  • برای متقاضیان ویزای آلمان وقت تعیین می‌کند
  • از متقاضیانی که وقت تعیین کرده باشند، استقبال می‌کند
  • در زمان مراجعه به افراد خدمات مختلفی اعم از پر کردن فرم درخواست ویزا ارائه می‌دهد
  • ثبت اطلاعات بیومتریک نظیر انگشت‌نگاری و گرفتن تصویر یکی دیگر از کارهای این شرکت است
  • دریافت مدارک و ارائه رسید به متقاضی را بر عهده دارد
  • وظیفه تحویل مدارک دریافتی به سفارت آلمان برای بررسی بیشتر نیز یکی از خدمات این شرکت است
  • در انتها ویزا متریک موظف است مدارک متقاضی را با توجه به نوع درخواست وی بازگرداند

همان‌طور که احتمالاً متوجه شده‌اید، Visametric تنها نقش یک شرکت واسطه را ایفا می‌کند و هیچ نقشی در صادر شدن ویزای مخاطب ندارد. از سویی با فعالیت این شرکت برای خدمات ویزای آلمان دیگر متقاضیان نیازی به مراجعه حضوری به سفارت آلمان نخواهند داشت.

نحوه دریافت ویزا از ویزامتریک

۰ تا ۱۰۰ مراحل گرفتن وقت سفارت آلمان از ویزامتریک

اگر قصد اخذ یکی از انواع ویزاهای کشور آلمان را دارید، باید با گرفتن وقت از سایت ویزا متریک مقدمات کار را آغاز کنید. شما باید ابتدا از visametric قرار ملاقات رزرو کنید که این پروسه مستلزم پرداخت هزینه است. پس از ثبت درخواست قرار ملاقات و پرداخت هزینه شما در لیست انتظار قرار خواهید گرفت. به محض پردازش درخواست شرکت به شما یک ایمیل حاوی زمان ملاقات ارسال خواهد کرد. با توجه به پیچیده بودن پروسه تعیین وقت می‌توانید رزرو وقت سفارت را به ویزا ۲۱ بسپارید. ما در سریع‌ترین زمان وقت ملاقات شما را رزرو خواهیم کرد.

در ادامه شما باید در زمان مقرر با در دست داشتن مدارکی که در این مطلب نامبرده شد، به آدرس کارگزاری ویزامتریک در تهران مراجعه کنید. در این زمان کارمندان کارگزاری مدارک شما را دریافت و جهت رسیدگی به شما یک رسید حاوی کد پیگیری ارائه می‌دهند. در ادامه باید حدود ۳ هفته منتظر بمانید تا پاسخ سفارت صادر شود. همچنین برای دریافت مدارک از جمله پاسپورت مجدداً باید به آدرس کارگزاری مراجعه کنید. البته در صورت رزرو خدمات تحویل پاسپورت، مدارک توسط پیک به آدرس مدنظر شما ارسال خواهد شد.

آیا می‌توان با پرداخت هزینه بیشتر رسیدگی به درخواست را تسریع بخشید؟

دقت کنید که ویزامتریک تنها نقش یک واسطه برای ثبت درخواست ویزای متقاضیان و ارائه مدارک به سفارت را بر عهده دارد. این شرکت هیچ‌گونه نقشی در صدور یا عدم صدور ویزا ندارد؛ بنابراین امکان پرداخت هزینه بیشتر برای سرعت بخشیدن به رسیدگی درخواست وجود نخواهد داشت.

آیا در صورت ریجکت شدن هزینه‌های ویزا عودت داده می‌شود؟

یکی از سؤالات مراجعین ویزا متریک استرداد هزینه‌های ناشی از درخواست صدور ویزا است. لازم به ذکر است تمام هزینه‌های پرداختی بابت پوشش هزینه‌های اداری و عملیاتی از متقاضی دریافت می‌شود؛ بنابراین در صورت رد درخواست یا به اصطلاح ریجکت شدن متقاضی، هزینه‌های پرداختی به هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد. البته امکان اعتراض به ریجکت شدن وجود دارد. منتهی در این زمان متقاضی باید یک وقت سفارت جدید رزرو کند. وقت سفارت جدید مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود.

تعطیلی ویزامتریک

در حال حاضر شرکت ویزامتریک تهران باز بوده و فقط جمعه و شنبه‌های هر هفته تعطیل است ضمناً ویزامتریک بخش سفارت آلمان در تعطیلات رسمی آلمانی و ویزامتریک ایتالیا در تعطیلات رسمی ایتالیایی تعطیل است.

خرید وقت ویزامتریک

بسیاری از مسافرانی که برای درخواست ویزا از ویزامتریک و گرفتن وقت سفارت دچار مشکل شده‌اند به دنبال خرید وقت ویزامتریک هستند. با توجه به حجم تقاضای بالا برای درخواست ویزاهای شینگن از ویزامتریک، طبیعی است که برای گرفتن وقت ویزامتریک بسیاری از مسافران دچار مشکل شوند.گرفتن وقت ویزامتریک جزو خدمات مجموعه ویزا ۲۱ بوده و شما عزیزان می‌توانید بدون دغدغه و استرس و نگرانی کار گرفتن وقت از ویزامتریک را به ویزا ۲۱ بسپارید، تا در سریع‌ترین زمان اولین وقت خالی برای شما رزرو شود.

 گرفتن وقت از ویزا متریک

ویزامتریک ایتالیا کجاست؟

ویزامتریک ایتالیا واقع شده در خیابان وزرا، نبش خیابان بیست و یکم، ساختمان شیراز

شماره تماس ویزامتریک ایتالیا ۰۲۱۸۸۷۰۰۳۴۳ است

ویزامتریک ایتالیا پیگیری

برای پیگیری درخواست خود می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید

https://it-ir-appointment.visametric.com/ir

همچنین در صفحه اول سایت ویزامتریک بخشی به عنوان پیگیری درخواست قرارداده شده

در قسمت پیگیری درخواست لینک زیر

https://www.visametric.com/iran/Italy/fa/p/pgr-drkhoast

رفرنس خود و تاریخ تولد خود را وارد کنید و درخواست خود را به صورت آنلاین دنبال کنید.

ویزامتریک ایتالیا ساعت کاری

ساعات کاری ویزامتریک ایتالیا

  • روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۶ است
  • روزهای جمعه و شنبه هم ویزامتریک ایتالیا هم سفارت تعطیل می‌باشند
  • در روزهای تعطیلی رسمی ایتالیایی چه ویزامتریک ایتالیا چه بخش کنسولی تعطیل هستند

سخن پایانی

در روزهای اخیر، سفر به کشورهای اروپایی به یکی از آرزوهای افراد مختلف تبدیل شده است. برای ورود به این کشورها نیازمند اخذ ویزا خواهید بود. فرآیند دریافت ویزای کشورهای اروپایی ممکن است پیچیده و زمان‌بر باشد؛ از این رو بسیاری از متقاضیان ترجیح می‌دهند که از خدمات کارگزاری‌های تخصصی در زمینه‌ی ویزا بهره‌مند شوند. «ویزا متریک» یکی از معتبرترین کارگزاری‌های ویزای شینگن در ایران محسوب می‌شود که خدمات صدور وقت انواع ویزا را برای کشورهای ایتالیا و آلمان ارائه می‌دهد. در صورتی که نیاز به دریافت وقت فوری از ویزا متریک دارید، لازم است که از مشاوره افراد توانمند در این زمینه بهره‌مند شوید. تیم ویزا ۲۱ با وجود سال‌ها فعالیت در این زمینه آماده ارائه خدمات اخذ ویزای شینگن و اخذ وقت از کارگزاری‌های معتبر است.

ویزامتریک سؤالات متداول

ویزامتریک چیست؟

ویزامتریک کارگزاری سفارت آلمان و ایتالیا در تهران است که برای اموری مانند دریافت وقت سفارت و… راه‌اندازی شده.

هزینه ویزامتریک چقدر است؟

یک میلیون و پانصد هزار تومان قبل رفتن به سفارت و ۱۱۰ یورو زمان مراجعه جهت اخذ ویزا

آدرس ویزامتریک کجاست؟

خیابان بهشتی، خیابان وزرا، نبش خیابان بیست و یکم

چگونه به ویزامتریک اعتراض کنیم؟

برای این کار باید نامه‌ای را تدوین کرده و اعتراض خود را مکتوب ارائه دهید.

مزایای استفاده از خدمات ویزا متریک چیست؟

از جمله مزایای استفاده از خدمات این شرکت می‌توان به راحتی و سهولت در اخذ ویزا، دقت بالای دریافت وقت سفارت و انجام امور مربوط به ویزا و پشتیبانی مناسب این شرکت اشاره کرد.

برای استفاده از خدمات ویزا متریک چه مدارکی لازم است؟

برای آماده کردن مدارک جهت ارائه به ویزا متریک لازم است که از کارشناسان تیم ویزا ۲۱ که در این زمینه تخصص دارند کمک بگیرید.

آیا ویزا متریک ضمانت صدور ویزا می‌دهد؟

ویزا متریک صرفاً یک کارگزاری است و برای سهولت در امر صدور وقت ویزا و… راه‌اندازی شده است؛ بنابراین دریافت خدمات از این شرکت نمی‌تواند تضمین کننده دریافت ویزا توسط متقاضیان باشد.

آیا این مقاله مفید بود ؟

چرا این مقاله برای شما مفید بود ؟

۱۴۰۳/۴/۵ ۱۱:۳۱:۴۳

۵۴۵ Comments

  1. رضا اسفند ۲۰, ۱۴۰۲ در ۱۲:۴۶ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام وقت شما بخیر. یه درخواست وقت لگال داشتم که بیشتر از ۵۰ روز ازش میگذره و هنوز چیزی اعلام نشده. مخواستم بپرسم این زمان طبیعیه یا مشکلی پیش اومده و نیاز به گرفتن وقت مجدد هست. ممنون

    • کارشناس ویزا ۲۱ اسفند ۲۱, ۱۴۰۲ در ۸:۵۷ ق٫ظ - پاسخ دادن

      طبیعیه

  2. منیژه اسفند ۱۲, ۱۴۰۲ در ۳:۲۳ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام وقت بخیر ماه قبل من مدارک برای جاب آفر بعد لگال در ویزامتریک آلمان فرستادم تماس گرفتند یکی از مدارکم که کارنامه کل تحصیلی بود باید بفرستم میخواستم سوال کنم که یک برگ کارنامه دو ماه بعد با مدارک دخترم که برای آوسبیلدونگ وقت ویزا متریک گرفتیم میتونم لگال کنم یا باید وقت جدا بگیرم

    • کارشناس ویزا ۲۱ اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ در ۱۰:۳۱ ق٫ظ - پاسخ دادن

      وقت جدا بگبربد بهتره

  3. مریم شمسی اسفند ۱۰, ۱۴۰۲ در ۱:۱۲ ب٫ظ - پاسخ دادن

    من از سایت سفارت آلمان یک درخواست نوبت مصاحبه دادم و از ویزامتریک ایمیل اطلاعات قرار ملاقات رو دریافت کردم
    اما هنوز دعوتنامه به دستم نرسیده
    هنوز وقت رو تایید نکردم
    اگر تایید نکنم میتونم با همون واریزی ماه آینده وقت بگیرم؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ اسفند ۱۱, ۱۴۰۲ در ۱۱:۲۰ ق٫ظ - پاسخ دادن

      خیر

  4. میثم بهمن ۲۸, ۱۴۰۲ در ۱۱:۰۲ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام وقت عالی بخیر
    بنده با خانومم هردو کارمند رسمی (معلم)با سابقه بیمه بالای ۱۰سال با تمکن مالی هستیم اما ویزای اولی هستیم و بدون سند ملکی
    الان بخوام برای ویزای توریستی اقدام کنیم برای ایتالیا اقدام کنم بهتره یا فرانسه؟؟کدوم راحتر ویزا میدن؟؟
    از طریق تور اقدام کنم یا خودم اینکارو بکنم؟؟
    اگه خودتون هم تکمیل پرونده میکنین ممنون میشم

    • کارشناس ویزا ۲۱ بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ در ۱۱:۵۲ ق٫ظ - پاسخ دادن

      وقت بخیر نیاز به بررسی هست با کارشناس ها تماس بگیرید

ثبت ديدگاه

Call Now Buttonتماس با ما