نمونه فرم وقت سفارت فرانسه

نمونه فرم وقت سفارت فرانسه

 

 

سفر به فرانسه و زندگی در اروپا آرزوی افراد زیادی است و کسانی که قصد دارند یک زندگی جدید برای خودشان بسازند، یا اینکه در دانشگاه‌های مطرح اروپایی تحصیل کنند، یا وارد شرکت‌های فرانسوی شوند، برای اخذ ویزای فرانسه اقدام می‌کنند.

برای اخذ ویزای کشور فرانسه لازم است که ابتدا وقت سفارت این کشور را بگیرید. سپس باید مدارک اعلام شده را آماده کرده و رأس بازه زمانی تعیین شده به سفارت فرانسه در تحویل دهید. یکی از مراحلی که باید حتماً برای دریافت ویزای این کشور اروپایی انجام دهید، تکمیل فرم وقت سفارت فرانسه است.

نحوه تکمیل فرم وقت سفارت فرانسه

برای تکمیل فرم وقت سفارت فرانسه لازم است که هدفتان از سفر به این کشور مشخص باشد. همچنین متقاضی باید اطلاعات مربوط به هویت خودش را برای اخذ وقت سفارت فرانسه در فرم ارائه شده وارد کند. از جمله بخش‌های این می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

اطلاعات هویتی متقاضی

در بخش اول نمونه فرم وقت سفارت فرانسه لازم است که متقاضی مواردی مانند نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شهر محل تولد، کشور محل تولد و اطلاعات مربوط به ملیت ایرانی یا غیر ایرانی را وارد کند. در صورتی که ملیت فرد با کشوری که در آن به دنیا آمده متفاوت باشد، نیاز است که متقاضی در بخش مشخص شده فرم این موضوع را بنویسد.

مجرد یا متاهل بودن و زن بودن یا مرد بودن متقاضی نیز در این فرم باید مشخص شده باشد و لازم است اطلاعات مربوطه را در بخش‌هایی از فرم که تعیین شده وارد کنید. در صورتی که متقاضی سن زیر 18 سال دارد،باید اطلاعات مربوط به سرپرست او نیز در بخش مشخص شده وارد شود.

اطلاعات مربوط به پاسپورت

در قدم بعدی باید متقاضی کد ملی خودش و نوع پاسپورتش را مشخص کند. سپس باید محل صدور پاسپورت، تاریخ صدور پاسپورت، مدت اعتبار پاسپورت را مشخص کنید.

اطلاعات محل سکونت و کار متقاضی

در قدم بعدی از فرد خواسته شده که اطلاعات مربوط به محل زندگی و محل کارش را به همراه وضعیت شغلی خودش وارد کند. همچنین در صورتی که متقاضی در کشور دیگری در حال حاضر اقامت دارد، نیاز است که این موضوع را در فرم وقت سفارت فرانسه مشخص کند.

نوع ویزای درخواستی

در قدم بعدی انواع ویزای فرانسه برای کسانی که قصد سفر به حوزه شینگن را دارند مشخص شده است. با توجه به اینکه هدفتان از سفر به این کشور توریستی است یا کاری، تحصیلی و… باید نوع ویزا درخواستی‌تان را مشخص کنید. سپس باید نام کشور اروپایی مقصدتان و نام سفارت درخواست ویزا را وارد کنید.

نکات مهم تکمیل فرم وقت سفارت فرانسه

  • حتماً ماه تولدتان را به ترتیب روز- ماه- سال در فرم بنویسید.
  • نام محل تولدتان را بر اساس آنچه در شناسنامه مشخص شده بنویسید.
  • حتماً باید محل صدور گذرنامه و مرجع صادر کننده آن را در فرم وارد کنید.
  • برای سفر به فرانسه لازم است که نام این کشور را در بخش کشور مقصد بنویسید.
  • حتماً نوع ویزای درخواستی خودتان را دقیق مشخص کنید، تا هدفتان از سفر به فرانسه برای سفارت شفاف باشد.

نحوه دریافت وقت سفارت فرانسه

برای گرفتن وقت سفارت فرانسه نیازی به مراجعه حضوری به محل سفارت نخواهید داشت و همه امور به صورت آنلاین انجام می‌شود. اگر قصد دارید که وقت فوری سفارت فرانسه را بگیرید، با کارشناسان متخصص ویزا 21 در ارتباط باشید.

راهنمای اخذ ویزا و وقت سفارت فرانسه در مقاله روبه رو —->>>> وقت سفارت فرانسه 

آدرس کارگزاری سفارت فرانسه در تهران

سفارت فرانسه در تهران در آدرس خیابان نوفل لوشاتو، پلاک ۶۶-۶۴ قرار دارد.

ایمیل سفارت فرانسه در تهران

سفارت فرانسه برای ارتباط راحت تره متقاضیان با این کنسول‌گری ایمیل های مختلفی را ارائه کرده است. برای اطلاع از برای پیگیری درخواست ویزایتان یا پیدا کردن جواب سوالات مد نظرتان می توانید از طریق ایمیل های زیر با سفارت این کشور در ارتباط باشید.

ایمیل‌های سفارت فرانسه عبارت‌اند از:

موضوع ایمیل آدرس ایمیل
وقت تایید مدارک legalisations.teheran-amba@diplomatie.gouv.fr
نامه‌نگاری امور ویزا consulaire.teheran@diplomatie.gouv.fr
وقت سفارت برای همسران اتباع فرانسوی visas.teheran@diplomatie.gouv.fr
نامه‌نگاری در امور فرهنگی scac.teheran-amba@diplomatie.gouv.fr
نامه‌نگاری در امور اقتصادی teheran@dgtresor.gouv.fr

مصاحبه سفارت فرانسه

در صورتی که نیاز به مصاحبه با سفارت فرانسه دارید، خونسردی تان را حفظ کرده و در کمال صداقت به سوالات مطرح شده پاسخ دهید. زیرا هر گونه نگرانی و اضطراب می‌تواند افسر را به اطلاعات ارائه شده و مدارکتان مشکوک کرده و درخواستتان را با ریجکتی مواجه کند. اما در صورتی که با کمال آرامش و صداقت به سوالات مطرح شده پاسخ دهید و دلیل اصلی خودتان از سفر به فرانسه ارائه کنید، احتمال اینکه با درخواست‌تان برای دریافت ویزا موافقت شود بیشتر خواهد بود.

سخن پایانی

بررسی نمونه فرم وقت سفارت فرانسه کمکتان می‌کند که در موقع اقدام بتوانید کلیه بخش‌ها را به درستی تکمیل کنید. در صورتی که برای بار اول است که قصد سفر به فرانسه را دارید، یا اینکه ترجیح می‌دهید فرد دیگری این فرم را برایتان تکمیل کند، پیشنهاد می‌کنیم که از تیم متخصص ویزا 21 کمک بگیرید. تیم حرفه‌ای این شرکت تاکنون برای دریافت ویزاهای فرانسه افراد زیادی اقدام کرده و کمکتان می‌کنند تا در کمترین زمان ویزای شینگن را گرفته و عازم فرانسه شوید.

سؤالات متداول+ جواب

1) آیا آموزش زبان فرانسوی در سفارت فرانسه برگزار می‌شود؟

بله. سفارت فرانسه امکان یادگیری این زبان را در سفارت این کشور برای متقاضیان فراهم کرده است.

2) چطور وقت سفارت فرانسه فوری را بگیریم؟

برای این موضوع می‌توانید از افراد متخصص در این حوزه در ویزا 21 کمک بگیرید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

چرا این مقاله برای شما مفید بود ؟

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با ما