وقت سفارت ایتالیا گالریا

وقت سفارت ایتالیا گالریا

اگر به دنبال اخذ ویزای ایتالیا برای تحصیل، کارو تجارت و یا توریستی هستید، دیگر لازم نیست که به سفارتخانه ایتالیا در خیابان نوفل لوشاتو مراجعه کنید. سفارت ایتالیا در سال ۲۰۱۸ با شرکتی به نام Cox and Kings Global Services Management (Singapore) Pte Limited، یک قرارداد همکاری امضا کرده که بدینوسیله متقاضیان انواع ویزای ایتالیا، از تاریخ ۷ ژوئن ۲۰١۸ باید از طریق این شرکت درخواست خود را ارائه دهند. دفتر این شرکت در پاساژ گالریا واقع ولنجک تهران است که به نمایندگی از سفارت ایتالیا، امور مربوط به پرونده های ویزای ایتالیا را انجام می دهد. متقاضیان برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا گالریا باید به وب سایت این شرکت و یا به صورت حضوری به دفتر سفارت ایتالیا در گالریا مراجعه نمایند.

برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا گالریا با کارشناسان ویزا۲۱ تماس حاصل نمایید

شرکت سی کی جی اس در ولنجک پاساژ گالریا تعطیل گردید برای آگاهی از اینکه به کجا مراجعه کنید مقاله وقت سفارت ایتالیا را مطالعه نمایید

وقت سفارت ایتالیا گالریا

وقت سفارت ایتالیا گالریا

CKGS چیست؟

Cox & Kings Global Services (CKGS) شریک برون سپاری حق بیمه ای برای دولت ها و مشاغل سراسر جهان است که بر ارائه بخش های کنسولی ماموریت های دیپلماتیک متمرکز است که با پشتیبانی اداری و مدیریت امور مربوط به ویزا، گذرنامه و کنسولگری ها، خدماتی را ارائه می دهد و رسیدگی به پرونده های سفارتخانه را تسریع می بخشد. شرکت CKGS در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده و در طی این سالها خدمات شفاف و ایمن، کارآمد و مقرون به صرفه ای را به مراجعین ارائه داده است و در حال حاضر در ۲۲ کشور جهان دارای دفاتر نمایندگی می باشد. سفارت ایتالیا در پاساژ گالریا در حقیقت دفتر شرکت CKGS است که به پرونده های ارجاعی این سفارت و درخواستهای ویزای متقاضیان جدید رسیدگی می کند. شما نیز برای اخذ وقت سفارت ایتالیا گالریا باید از طریق این دفتر اقدام نمایید.

چگونه وقت سفارت ایتالیا گالریا بگیریم؟

همانطور که گفتیم، شرکت CKGS نماینده رسمی سفارت ایتالیا در تهران است و متقاضیان ویزای ایتالیا باید از طریق این شرکت نسبت به تعیین وقت سفارت ایتالیا گالریا اقدام نمایند. متقاضیان وقت سفارت ایتالیا گالریا می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.ckgsi یک حساب کاربری ایجاد کنند و با تعیین نوع ویزای درخواستی خود، اطلاعات لازم را وارد کنند. مدت زمان تعیین وقت سفارت ایتالیا گالریا بسته به تعداد متقاضیانی که ثبت نام کرده اند، بین ۳۰ تا ۴۵ روز می باشد. روش دیگر برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا گالریا مراجعه به شرکت های معتبر و فعال در زمینه اخذ ویزا و مهاجرت است که در این روش، تعیین وقت سفارت، از روند معمول سریعتر است.

وقت سفارت ایتالیا گالریا

مدارک لازم و هزینه های تعیین وقت سفارت ایتالیا گالریا

مدارکی که برای اخذ وقت سفارت ایتالیا گالریا لازم است، همان مدارکی است که برای اخذ ویزای ایتالیا و شنگن باید ارائه دهید. این مدارک عبارتند از شناسنامه و کارت ملی، گذرنامه معتبر، مدارک شغلی، مدارک مربوط به تمکن مالی و اسناد ملکی و فرم تکمیل ‌شده درخواست ویزای ایتالیا. چ

علاوه بر این مدارک باید به وب ‌سایت رسمی سفارت ایتالیا مراجعه کنید و چک‌ لیست مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت ایتالیا گالریا را پرینت بگیرید، امضا کنید و به همراه مدارک دیگر در روز مصاحبه و انگشت نگاری به سفارت تحویل دهید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان متخصص ما در زمینه ویزای شینگن تماس بگیرید.

هزینه وقت سفارت ایتالیا گالریا بسته به نوع وقت سفارت (عادی و فوری) متفاوت خواهد بود. در صورتی خودتان از طریق وب سایت سفارت ایتالیا در گالریا اقدام کنید، هزینه ای برای شما ندارد ولی اگر قصد دارید این کار را به شرکت های فعال در این زمینه بسپارید،

برای وقت سفارت عادی باید حداقل ۲۰۰ هزار تومان و برای وقت سفارت ایتالیا فوری حداقل ۵۰۰ هزار تومان بپردازید. برای مشاهده جزئیات و هزینه های مربوط به خدمات سفارت ایتالیا در پاساژ گالریا می توانید به سایت مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

آدرس و ساعت کاری سفارت ایتالیا در گالریا

دفتر شرکت Cox and Kings که به نمایندگی از سفارت ایتالیا، خدمات مربوط به وقت سفارت و ویزای ایتالیا را ارائه می دهد، واقع در طبقه چهارم ساختمان اداری مرکز خرید گالریا در خیابان سیزدهم ولنجک است.

وقت سفارت ایتالیا گالریا در ولنجک

ساعات کاری این دفتر به شرح ذیل است:

  • روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۳، ارائه درخواست ویزای ایتالیا
  • روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۲ الی ۱۳، دریافت گذرنامه
  • روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۱، تایید مدارک
  • روزهای جمعه و شنبه، تعطیل است.

لازم به ذکر است تمامی هزینه های مربوط به رسیدگی به پرونده، انگشت نگاری و صدور ویزای ایتالیا در دفتر سفارت ایتالیا گالریا به صورت نقد و در قالب ارز یورو دریافت می شود. هزینه صدور ویزای برای بزرگسالان ۶۰ یورو، افراد ۶ تا ۱۲ سال ۳۵ یورو و برای افراد زیر ۶ سال، رایگان است. برای اخذ وقت سفارت ایتالیا گالریا در سریعترین زمان و وقت سفارت ایتالیا ارزان، همین حالا با کارشناسان متخصص visa21 تماس بگیرید.

 

آپدیت :

شرکت کاکس اند کینگز در ولنجک تهران پاساژ گالریا تعطیل شد

و سفارت ایتالیا کارگزاری خود را به ویزامتریک تغییر داد

برای اگاهی از آخرین تغییرات سفارت و نحوه اخذ وقت سفارت ایتالیا میتوانید مقاله روبه رو را مطالعه نمایید –>>> وقت سفارت ایتالیا 

 

میتوانید نظرات خود را زیر همین پست در قسمت دیدگاه ها مطرح نمایید تا کارشناسان ما در همان روز پاسخ سوالات شما را برایتان ارسال نمایند.

 

توسط |۱۴۰۲/۱۱/۹ ۹:۵۶:۲۹اردیبهشت ۱۲ام, ۱۳۹۹|وقت سفارت ایتالیا|۱۳ دیدگاه

۱۳ Comments

  1. سروناز آذر ۱۶, ۱۴۰۲ در ۶:۱۵ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام وقت بخیر برای ویزای توریستی ایتالیا میخواستم اقدام کنم باید چیکار کنم

    • کارشناس ویزا ۲۱ آذر ۱۷, ۱۴۰۲ در ۷:۲۳ ق٫ظ - پاسخ دادن

      با تلفن های دفتر تماس بگیرید

ثبت ديدگاه

Call Now Buttonتماس با ما