اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه

اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه یکی از عبارت‌هایی است که مهاجران و توریستها بارها آن را جستجو می‌کنند و درباره نحوه اخذ این ویزا به تحقیق می‌پردازند. رؤیای مهاجرت و سفر برای بسیاری از افراد وجود دارد.
خاطر نشان میکنیم که مجموعه ویزا ۲۱ هیچگونه ضمانت یا وثیقه ای را بابت بازگشت از سفر از مسافرین دریافت نمیکند.

آژانس های مسافرتی وثیقه هایی بین ۱۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان به شکل چک تضمینی ، سند و … از مسافران برای اخذ ویزای شینگن دریافت میکنند در صورتی که این وثیقه به هیچ عنوان به سفارت داده نمیشود و مسافر اگر از سفر خود بازنگردد آژآنس ذینفع خواهد بود .

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به ویزای شینگن پیشنهاد میکنیم مقاله ی اخذ ویزای شینگن را مطالعه بفرمایید.
همچنین در ادامه به مشکلاتی که ممکن است با گذاشتن وثیقه نزذ اژانس ها برای شما پیش بیاید پرداخته ایم.

برای گرفتن مشاوره اولیه در رابطه با اخذ ویزا بدون وثیقه با شماره همراه ۰۹۱۲۲۵۰۹۱۵۴ تماس حاصل نمایید

فرقی نمی‌کند فرد در کجای این کره خاکی زندگی می‌کند، آیا در یکی از کشورهای خاورمیانه ساکن است یا این که ملیتی متعلق به آسیای شرقی و کشورهای پیشرفته‌ای مانند ژاپن یا چین دارد، در هر حال رؤیای سفر یا مهاجرت و تجربه زندگی در یک کشور پیشرفته اروپایی رهایش نمی‌کند.

برخی از کشورهای متعلق به قاره سبز و پهناور اروپا طبق یک قرارداد که در سال ۱۹۸۵ در به امضا رسیده با یکدیگر هم پیمان شده‌اند که فردی در این کشورها سکونت داشته باشد یا وارد کشورهای عضو پیمان شینگن شود، بدون نیاز به اخذ ویزا می‌تواند به کشورهای دیگر هم پیمان سفر کند.

پیمان شینگن برای گسترش صنعت توریسم و جذب گردشگر در اروپا امضا شده است. به واسطه این قرارداد این روزها کشورهای اروپایی بیشتر درآمدشان را مدیون صنعت توریسم و ورود گردشگران در فصل‌های مختلف سال به کشورهای این قاره هستند.

اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه

ویزای شینگن

چرا اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه دشوار است؟

پیمان شینگن در کنار مزایایی که برای کشورهای اروپایی داشته سبب بروز مشکلات خاصی نیز شده است. با توجه به این که با دریافت این ویزا به راحتی می‌تواند به اغلب کشورهای قدرتمند اروپایی مانند آلمان، هلند و فرانسه سفر کرد، عده‌ای سعی می‌کنند ویزای توریستی شینگن را برای سفر به اروپا دریافت کنند و از این طریق برای اخذ اقامت یکی از کشورهای اروپایی اقدام نمایند.

این روش به عنوان یکی از روش‌های پناهندگی در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نحوه مهاجرت به اندازهای پرطرفدار است که بیشتر توریست‌هایی که نسبت به اخذ ویزای شینگن اقدام می‌کنند از همان ابتدای مسیر تصمیم گرفته‌اند که این سفر برای همیشه باشد.

این افراد رنج و سختی‌هایی که زندگی در یک کمپ پناهندگی دارد و محرومیت‌هایی که مهاجران پناهنده دارند را به جان می‌خرند و به اندازه‌ای سعی می‌کنند در کشور مقصد بمانند تا وکیلی که دارند، بتواند یک پرونده مناسب که در آن دارا بودن شرایط پناهندگی ذکر شده را به کشور مقصد ارائه کند و اقامت یکی از کشورهای اروپایی را دریافت کنند.

با وجود استفاده مداوم توریست‌ها از اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه برای پناهندگی، اروپایی‌ها برای اخذ ویزای شینگن وثیقه‌ای در نظر گرفته‌اند. این وثیقه از زمان دریافت ویزا تا زمانی که توریست به کشورش بازگردد در اختیار سفارت یا آژانسهای گردشگری خواهد بود.

با وجود این شرایط سفت و سخت توریست‌های زیادی که دارای وثیقه معتبری برای سفر به اروپا نیستند، مجبور خواهند بود که از علاقه قلبی‌شان برای سفر به این خطه و تماشای جاذبه‌های اروپا چشم پوشی کنند. این افراد نمی‌دانند که شرکت‌هایی وجود دارند که امکان اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه را برای آن‌ها فراهم می‌کنند.

ویزا ۲۱ با مشاورین خبره در زمینه اخذ انواع ویزاهای تحصیلی، ویزای توریستی، ویزای سرمایه گذاری و… این مژده را به علاقه‌مندان اروپا می‌دهد که بدون هیچ وثیقه‌ای می‌تواند ویزای شینگن را برای ورود به خاک این کشور برای آن‌ها تهیه کند.برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه میکنیم مقاله مربوط به اخذ ویزای شینگن را مطالعه بفرمایید.

با اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه می‌توانید به پاریس شهر عشاق، آلمان وارث صنعت جهان و هلند شهر گل و زیبایی‌ها سفر کنید و یک سفر توریستی هیجان انگیز را با کمترین هزینه تجربه نمایید.

ویزا بدون ضمانت بازگشت

ویزای شنگن

اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه و عدم گرفتاری در دام آژانس دارها

همیشه این شرکت‌های هواپیمایی و آژانس دارها هستند که بیشترین منفعت را از سفر توریست‌ها به کشورهای مختلف می‌برند. این افراد به مسافران اعلام می‌کنند که امکان اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه وجود ندارد و باید حتماً بلیط رفت و برگشت را مطابق شرایطی که آن‌ها مشخص کرده‌اند خریداری کنند.

برخی از آژانس‌های مسافرتی علاوه بر این که هتل‌های خاص و گران قیمت را به همراه بلیط رفت و برگشت گران به مسافران عرضه می‌کنند، به این موضوع تأکید دارند که مسافر باید وجه نقدی را به عنوان وثیقه بازگشت به کشور نزد آژانس بگذارد.

مبلغی که توسط این افراد تعیین می‌شود بالا است. این مبلغ اگر چه به عنوان ضمانت بازگشت مسافر قرار است نزد آژانس باقی بماند، اما برخی از این مراکز پس از بازگشت و مراجعه مسافر وجه را به وی باز نمی‌گردانند.

برخی دیگر از مراکز مسافربری به جای وجه نقد اسناد املاک تجاری، چک سفید امضا و… را از مسافر به عنوان وثیقه ویزای شینگن دریافت می‌کنند. این وثیقه تا زمان بازگشت مسافر نزد آژانس امانت خواهد بود. با این وجود شرایطی وجود دارد که گردانندگان این مراکز از وثیقه‌ها سوء استفاده می‌کنند.

اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه راه‌های کلاهبرداری را برای این مراکز می‌بندد. مشاورین تهران ویزا به شما کمک می‌کنند بدون این که وثیقه‌ای مانند وجه نقد، سند ملک و… را نزد فردی به امانت بگذارید ویزای هر یک از کشورهای اروپایی عضو پیمان شینگن را که می‌خواهید دریافت کنید.

با وجود هموار بودن مسیر اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه در تهران ویزا می‌توانید سریع و بی‌دغدغه سفر توریستی به یاد ماندنی و خاطره انگیزی را به اروپا را آغاز کنید.

برای گرفتن مشاوره اولیه در رابطه با اخذ ویزا بدون وثیقه با شماره همراه ۰۹۱۲۲۵۰۹۱۵۴ تماس حاصل نمایید

ویزا بدون وثیقه

آیا دریافت وثیقه قانونی است؟

آن دسته از متقاضیانی که به دنبال دریافت ویزای شینگن هستند، می‌بایست بدانند اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه یک اتفاق عجیب و باورنکردنی نیست. همانطور که گفته شد هیچ کدام از کشورهای شینگن قانونی مبنی بر ارائه وثیقه برای صدور ویزا در نظر نگرفته‌اند. متاسفانه بسیاری از افراد از این واقعیت بی اطلاع هستند. اما یک عرف میان آژانس‌ها به وجود آمده است که از متقاضیان وثیقه دریافت کنند. البته نمی‌توان به این موسسات خرده گرفت. چرا که این موسسات در قبال بازگشت متقاضی به کشور خود مسئول هستند. چنانچه فرد در زمان تعیین شده به کشور بازنگردد، آژانس باید پاسخگو باشد. بنابراین گرفتن وثیقه چندان بی مورد هم نیست.

با این اوصاف نباید فراموش کرد بسیاری از آژانس‌ها نیز از این رسم رایج سوء استفاده می‌کنند. در واقع این موسسات در ازای ارائه وثیقه برای شما ویزای شینگن می‌گیرند تا اگر به موقع بازگشتید، این وثیقه را به شما بازگردانند. اما اگر سر موقع نیز بازگردید یا خبری از پولتان نیست یا اینکه مقداری از آن بابت موارد مختلف کم می‌شود. بهترین راهکار برای جلوگیری از بروز این مشکلات دریافت ویزا بدون اعطای وثیقه اعم از وجه نقد، چک یا … است.

اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه

مزایای اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه

ارائه وثیقه برای صدور ویزا معایب زیادی به همراه دارد. گرفتن ویزای شینگن بدون وثیقه رویای بسیاری از افراد است. چرا که وثیقه درخواستی توسط اغلب آژانس‌ها بسیار زیاد می‌باشد و این می‌تواند متقاضیان بی‌شماری را نسبت به سفر به ناحیه شینگن ناامید کند. اما اگر از خدمات ویزا ۲۱ استفاده کنید، بدون نیاز به ارائه وثیقه، ضمانت یا هر چیز دیگر می‌توانید نسبت به دریافت ویزا اقدام نمایید. البته مزایای عدم درخواست وثیقه به این مورد محدود نمی‌شود:

  • فراهم شدن امکان سفر برای همه: اگر به یکی از آژانس‌ها مراجعه کنید و مبلغ مدنظر برای ارائه وثیقه را پرسش و جو نمایید، احتمالا با مبالغ چند صد میلیونی مواجه خواهید شد. قطعا این موضوع هزینه‌های سفر را چندین برابر افزایش می‌‎دهد. هزینه‌ای که بسیاری از متقاضیان از پرداخت آن عاجز هستند. در این شرایط عدم ارائه وثیقه می‌تواند شرایط را برای سفر تمام متقاضیان فراهم نماید.
  • عدم نگرانی از سوء استفاده‌های بعدی: سفر به شینگن خصوصا سفر توریستی یک سفر گردشی محسوب می‌شود. بنابراین شما باید نهایت لذت را از سفر خود ببرید. تمام این‌ها در حالی است که ارائه وثیقه می‌تواند باعث آزردگی خاطر و نگرانی شما در طول مسافرت باشد. با ندادن وثیقه می‌توانید لذت ورود به ناحیه شینگن را بیشتر کنید.
  • جلوگیری از تضییع سرمایه: قرار نیست تمام آژانس‌های مسافرتی پول و سرمایه شما را مورد سرقت قرار دهند. با این حال تعداد موسساتی که پول متقاضیان را پس نمی‌‌دهند یا دست کم به بهانه‌های مختلف مبلغی از آن را کسر می‌کنند، کم نیست. اگر نمی‌خواهید در دام این موسسات بیفتید، بهتر است به دنبال راهی برای سفر به اروپا بدون وثیقه باشید.

مزایای اخذ ویزای شینگن بدون ارائه وثیقه

انواع وثیقه برای ویزای شینگن

به عنوان نکته آخر در مقاله اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه باید بدانید که وثیقه به انواع و اقسام متفاوتی از شما دریافت می‌شود. اغلب موسسات از شما تقاضای وجه نقد، چک یا سفته می‌کنند. اما هستند موسساتی که وثیقه مدنظر آن‌ها سند ملک یا خودروی گرانقیمت باشد. در نهایت تفاوتی ندارد که وثیقه مدنظر چیست. چرا که ارائه هر نوع وثیقه به آژانس‌ها ریسک بزرگی محسوب می‌شود.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه اخذ ویزا بدون ضمانت بازگشت مقاله رو به رو را مطالعه نمایید —->>> اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت

 میزان وثیقه برای سفر به اروپا

در قانون ایران، آقایان پس از رسیدن به سن ۱۸ سالگی ملزم به گذراندن دوره خدمت سربازی هستند. البته گاهی اوقات به دلیل برخی از معافیت‌ها، از جمله معافیت تحصیلی، خدمت ضرورت به تعویق می‌افتد. به هر حال افرادی که هنوز به خدمت سربازی اعزام نشده باشند، از لحاظ قانونی اجازه خروج از کشور را نخواهند داشت. با این حال قانون این اجازه را فراهم کرده تا افراد به قید وثیقه تحت شرایط خاص به خارج از کشور سفر کنند. به عنوان مثال افرادی که تا مقطع لیسانس در دانشگاه‌های ایران تحصیل کرده باشند، می‌توانند با تقبل وثیقه خروج از کشور پس از اخذ ویزای شینگن جهت تحصیلات تکمیلی به اروپا سفر کنند.

احتمالاً این سوال برایتان ایجاد شده باشد که میزان وثیقه برای سفر به اروپا چقدر است؟ در ادامه وثیقه مدنظر جهت خروج از کشور مشمولان خدمت سربازی را اعلام خواهیم کرد:

میزان وثیقه برای سفر به اروپا برای سفرهای علمی به اروپا معادل ۱۵ میلیون تومان، برای سفرهای توریستی به اروپا معادل ۳۰ میلیون تومان، برای سفرهای زیارتی به اروپا معادل ۵ میلیون تومان، جهت سفرهای ورزشی به اروپا معادل ۳۰ میلیون تومان و برای ادامه تحصیل در اروپا معادل ۴۰ میلیون تومان تعیین گشته است.

تور اروپا بدون ضمانت بازگشت با تیم ویزا ۲۱

کشورهای عضو پیمان شینگن برای جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی افراد برای ویزاهای توریستی سخت‌گیری بیشتری دارند. مخصوصا کشورهایی مانند آلمان، بلژیک، سوئیس و هلند که توریست‌های کمتری دارند، نسبت به صدور ویزای توریستی برای کسانی سابقه سفر به حوزه شینگن ندارند سخت گیری بیشتری انجام می‌دهند.

 با توجه به این موضوع، آژانس‌های مسافربری سعی می‌کنند از مسافران یا کسانی که قصد سفر به اروپا دارند ضمانتنامه‌های مختلفی مانند چک، سند ملکی، ضمانت‌نامه بانکی و … دریافت کنند. درست است که این ضمانت‌نامه‌ها به عنوان تضمین بازگشت به کشور به آژانس‌های مسافرتی سپرده می‌شوند؛ اما گاهی مواقع ممکن است فرد پس از بازگشت متوجه شود که آژانس تخلف کرده و ضمانت‌نامه او را پس نمی‌دهد یا ضمانت‌نامه را جهت اهداف دیگری استفاده کرده است. 

به همین دلیل توصیه می شود که از خدمات شرکت‌هایی که تور اروپا بدون ضمانت بازگشت را  برایتان رزرو می‌کنند جهت سفر به حوزه شینگن کمک بگیرید. تیم ویزا ۲۱ با وجود سابقه طولانی در این زمینه، کمکتان می‌کند تا بدون نیاز به ارائه ضمانت نامه ویزای شینگن را دریافت کرده و عازم سفر توریستی به حوزه شینگن شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه سفر به اروپا و اخذ ویزای شینگن کشورهای عضو این پیمان، با تیم متخصص ویزا ۲۱ در ارتباط باشید.

۱۴۰۳/۴/۱۳ ۱۲:۰۱:۱۷

۷ Comments

  1. توحید حبیبی تیر ۶, ۱۴۰۱ در ۲:۵۱ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام ما دونفریم. من۳۰سالمه و یه بچه ۹ساله دارم. میخوام. بریم المان بدونه وثیقه ویزای شینگل برای ما امکان داره انجام بدید

    • کارشناس ویزا ۲۱ تیر ۶, ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۴ ق٫ظ - پاسخ دادن

      بله باید شرایطتتون دقیق تر بررسی بشه

  2. عفت حل اعطا دی ۱, ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۲ ب٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام
    من یک پسر دارم
    ده ساله ندیدمش در آلمان مشغول به درس است
    نمیتونه ایران بیاد
    من چجوری میتونم برم پیشش ببینمش

    • کارشناس ویزا ۲۱ دی ۱۸, ۱۴۰۰ در ۲:۵۵ ب٫ظ - پاسخ دادن

      با کارشناسا تماس بگیرید راهنماییتون میکنن

  3. احمري خرداد ۱, ۱۳۹۸ در ۱۱:۲۳ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلامً عالي خداخيره بركت بده

    • admin مرداد ۲۱, ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

      ممنونم از شما

    • کارشناس ویزا ۲۱ اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۹ در ۴:۱۱ ب٫ظ - پاسخ دادن

      ممنون از شما بابت نظرتون

ثبت ديدگاه

Call Now Buttonتماس با ما