وقت سفارت اتریش فوری

وقت سفارت اتریش فوری

متقاضیان ویزای اتریش جهت ثبت درخواست ویزا باید وقت سفارت بگیرند؛ منتهی تعیین وقت ملاقات با کارگزاری سفارت اتریش ممکن است هفته‌ها یا ماه‌ها طول بکشد. از همین جهت سفارت اتریش اقدام به ارائه وقت سفارت اتریش فوری کرده است. البته وقت فوری سفارت اتریش تنها برای متقاضیان خاص با شرایط ویژه صادر می‌شود. اگر مایل به اخذ ویزای اتریش به صورت فوری هستید، این مقاله از سایت ویزا 21 به دردتان خواهد خورد. البته همین ابتدای کار به شما متذکر می‌شویم امکان رزرو وقت سفارت فوری اتریش برای تمام متقاضیان ویزای اتریش وجود ندارد. در ادامه توضیحات بیشتری در این باره ارائه خواهیم نمود.

وقت سفارت اتریش فوری؛ تفاوت وقت عادی و فوری سفارت اتریش

وقت سفارت اتریش فوری چیست؟

وقت سفارت فوری کشور اتریش یک جلسه قرار ملاقات زود هنگام با کارگزاری سفارت اتریش در تهران (vfs) است، به طوری که در این جلسه متقاضی می‌تواند درخواست خود جهت صدور ویزا را به سرعت ثبت نماید. بر خلاف وقت عادی سفارت اتریش که معمولا چند هفته یا حتی چند ماه طول می‌کشد، وقت فوری سفارت اتریش برای چند روز آینده صادر می‌شود. این نوع وقت بیشتر جهت مقاصد بشردوستانه کاربرد دارد، به طوری که تنها به متقاضیانی که نیاز به سفر فوری به اتریش دارند، صادر می‌شود. بنابراین متقاضیان با شرایط عادی به هیچوجه نمی‌توانند از وقت سفارت فوری استفاده کنند.

نیاز به وقت فوری دارید ؟مقاله روبهرو را مطالعه کنید ——>>>>>>> راهنمای گرفتن وقت سفارت اتریش 

مقایسه وقت سفارت عادی و فوری اتریش

تمام متقاضیان ویزای اتریش، ملزم به رزرو وقت سفارت عادی اتریش هستند. منتهی یکسری از متقاضیان در صورت وجود شرایط خاص، می‌توانند با تعیین وقت سفارت اتریش فوری خیلی سریع‌تر به کارگزاری vfs مراجعه نمایند. مسلما تفاوت‌های زیادی میان وقت سفارت عادی و فوری کشور اتریش وجود دارد. این تفاوت‌ها در جدول زیر به خوبی نشان داده شده است:

معیار وقت سفارت عادی اتریش وقت سفارت فوری اتریش
شرایط ویژه ندارد ارائه دعوتنامه یا مدارک پزشکی
نحوه رزرو سیستم نوبت‌دهی vfs ارسال ایمیل
محل برگزاری دفتر vfs دفتر vfs
مدت زمان انتظار چند هفته تا چند ماه 2 الی 3 روز
زمان دریافت پاسخ سفارت 14 روز 14 روز

در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با شرایط، نحوه رزرو، محل برگزاری، مدت زمان انتظار و حتی مدت زمان پاسخگویی سفارت به درخواست ویزا در وقت سفارت فوری ارائه خواهیم کرد.

شرایط رزرو وقت فوری سفارت اتریش

جهت رزرو وقت سفارت اتریش فوری متقاضی باید شرایط خاصی داشته باشد. چنانچه متقاضی ویزای اتریش ثابت کند ورود وی به کشور اتریش با محدودیت زمانی مواجه است یا اینکه زمان برای سفر به اتریش برای متقاضی اولویت زیادی دارد، معمولا کارگزاری اتریش برای وی وقت فوری در نظر می‌گیرد. از مهمترین شرایط رزرو وقت سفارت فوری اتریش داشتن دعوتنامه یا مدارک پزشکی است. برای مثال اگر جهت شرکت در یک کنفرانس از شما دعوت شده باشد یا اینکه شما نیاز به عمل جراحی با قید فوریت داشته باشید، می‌توانید با ارسال ایمیل به سفارت اتریش برای خود یک وقت فوری رزرو نمایید.

شرایط رزرو وقت فوری سفارت اتریش

نحوه رزرو وقت سفارت اتریش فوری

سیستم نوبت‌دهی کارگزاری اتریش یا همان شرکت vfs global تنها اقدام به رزرو وقت سفارت عادی اتریش می‌نماید. از همین بابت متقاضیان وقت فوری سفارت اتریش همواره با مشکلات زیادی جهت رزرو قرار ملاقات به صورت فوری مواجه می‌شوند. در واقع اغلب متقاضیان وقت سفارت با قید فوریت نمی‌دانند چگونه باید قرار ملاقات فوری رزرو نمایند. لازمه این کار ارسال ایمیل به سفارت اتریش است. در زمان ارسال ایمیل به سفارت اتریش، متقاضی باید مدارک مبنی بر دارا بودن از شرایط خاص خود را به سفارت ارائه کند. به این ترتیب یک وقت سفارت فوری برای وی در نظر گرفته می‌شود.

با تمام تفاسیر این کار برای بیشتر متقاضیان بسیار پیچیده و مشکل آفرین است. از همین بابت پیشنهاد می‌کنیم برای گرفتن وقت سفارت فوری اتریش بدون دردسر به کارشناسان ویزا 21 اعتماد کنید. اگر مایل به گرفتن وقت توسط تیم حرفه‌ای ویزا 21 می‌باشید، همین الان از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

وقت سفارت فوری اتریش در کجا برگزار می‌شود؟

با وجود تفاوت‌هایی که در رزرو وقت عادی سفارت اتریش و وقت سفارت اتریش فوری وجود دارد، اما باید بدانید هر دو وقت، عادی و فوری، در شرکت vfs برگزار می‌شود. به عبارتی ساده‌تر شما چه وقت عادی داشته باشید، چه با ارائه مدرک پزشکی وقت فوری رزرو کرده باشید، می‌بایست برای ثبت درخواست ویزا به دفتر vfs مراجعه نمایید. تنها تفاوت وقت عادی و فوری این است که شما را طی بازه زمانی کوتاه‌تری به ویزای اتریش می‌رساند، اما روند کار تقریبا یکسان است. اگر احیانا وقت سفارت فوری کشور اتریش را دارید، در زمان مقرر شده باید به دفتر وی اف اس به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس دفتر vfs در تهران: خیابان موسوی (گلستان پنجم)، میدان هروی، طبقه چهارم هروی سنتر، باجه امور کنسولی سفارت اتریش

مدت زمان انتظار وقت سفارت فوری اتریش

چنانچه برای گرفتن وقت عادی سفارت اتریش اقدام کنید، وقت سفارت شما معمولا برای چند هفته بعد (معمولا سه هفته بعد) صادر می‌شود. اما این رویه تنها در زمان‌های عادی صادق است، در حالی که گاهی اوقات به دلیل افزایش متقاضیان وقت سفارت، ممکن است این پروسه بیشتر و بیشتر نیز شود. این در حالی است که مدت زمان انتظار برای وقت سفارت اتریش فوری بسیار کمتر است. به طور معمول سفارت اتریش، وقت سفارت فوری را برای 2 الی 3 روز آینده رزرو می‌نماید. به این ترتیب متقاضی می‌تواند ظرف نهایتا 3 روز درخواست خود مبنی بر صدور ویزا را در دفتر vfs ثبت کند.

زمان دریافت پاسخ سفارت اتریش جهت صدور ویزا

کوتاه بودن مدت زمان انتظار وقت فوری سفارت اتریش نباید شما را فریب دهد! اگرچه وقت سفارت اتریش فوری برای 2 الی 3 روز آینده تعیین می‌شود، اما هیچ تفاوتی در مدت زمان پاسخگویی سفارت به صدور ویزا برای متقاضیان عادی و فوری وجود ندارد. به عبارتی واضح‌تر همانطور که متقاضیان ویزای عادی می‌بایست 14 روز برای پاسخ سفارت اتریش منتشر بمانند، متقاضیان ویزایی که به صورت فوری از سفارت وقت گرفته باشند نیز می‌بایست همین 14 روز را صبر کنند. بنابراین بدانید و آگاه باشید که حتی در صورت داشتن وقت سفارت فوری اتریش، در خوشبینانه‌ترین حالت ویزای شما ظرف 16 الی 17 روز آتی صادر می‌گردد، نه زودتر!

مدت زمان وقت سفارت فوری اتریش

دریافت وقت سفارت اتریش در تهران

برای دریافت وقت سفارت اتریش نیازی به مراجعه به آدرس سفارت این کشور نخواهید داشت؛ زیرا دریافت وقت اغلب کشورهای اروپایی مانند اتریش، به کارگزاری وی اف اس گلوبال واگذار شده است؛ بنابراین برای گرفتن وقت سفارت اتریش در تهران، لازم است که به آدرسی که در سایت وی اف اس قرار داده شده مراجعه کنید. سپس در بازه‌های زمانی باز شده می‌توانید وقت سفارت این کشور را به صورت عادی یا فوری دریافت کنید.

با توجه به اینکه به محض باز شدن وقت سفارت کشورهای عضو پیمان شینگن، متقاضیان تمام وقت‌ها را رزرو می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم که از متخصصین این کار برای اخذ وقت سفارت اتریش کمک بگیرید. تیم ویزا 21 کمکتان می‌کنند تا وقت سفارت عادی و فوری اتریش را بدون چالش و در کمترین زمان دریافت کنید.

گرفتن وقت فوری سفارت اتریش را به ویزا 21 بسپارید

از آنجا که رزرو وقت سفارت اتریش فوری دردسرهای خاص خود را دارد، شما می‌توانید پروسه رزرو وقت سفارت اتریش به صورت فوری را به تیم ویزا 21 بسپارید. در این صورت خیال شما آسوده خاطر است، چرا که یک تیم حرفه‌ای و کاربلد در امر ویزا، وقت شما را به صورت فوری رزرو خواهد کرد. برای ثبت سفارش وقت سفارت فوری کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. البته برای این کار از داشتن دعوتنامه یا مدرک پزشکی اطمینان حاصل کنید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

چرا این مقاله برای شما مفید بود ؟

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با ما