ساعات کار سفارت هلند در تهران

خانه >>> وقت سفارت هلند >>> ساعات کار سفارت هلند در تهران

اگر به دنبال سفر به هلند هستید، حتما می‌دانید یکی از مهمترین اقدامات پیش از آغاز سفر مراجعه به سفارت این کشور و دریافت ویزا می‌باشد. تفاوتی ندارد هدف شما از سفر به هلند چیست. چه برای تفریح چه برای کار یا تحصیل در هر صورت متقاضیان ایرانی برای ورود به خاک هلند باید ویزا داشته باشند.

اما آدرس سفارت این کشور کجاست؟ ساعات کار سفارت هلند در تهران چگونه است؟ آیا این سفارت قرار ملاقات تعیین می‌کند؟ تمام این موارد سوالاتی است که احتمالا شما هم از خود پرسیده باشید. در ادامه به بررسی سفارت هلند در تهران و ساعات کار این مجموعه خواهیم پرداخت.

برای مراجعه به سفارت هلند میبایست وقت قبلی داشته باشید برای رزرو وقت میتوانید با شماره 02122511799 تماس حاصل نمایید 

آدرس سفارت هلند در تهران

سفارت هلند در تهران وظیفه بسیاری از امور نظیر بررسی مدارک متقاضیان و تصمیم گیری نهایی درباره صدور یا عدم صدور ویزا را برعهده دارد. در حال حاضر این سفارت در منطقه فرمانیه تهران واقع شده است و متقاضیان می‌توانند برای انجام امور خود به این مجموعه مراجعه نمایند. البته سفارت اصلی این کشور خدمات زیادی به متقاضیان ارائه نمی‌دهد. بنابراین در بسیاری از مواقع نیازی نیست به ساختمان اصلی در فرمانیه مراجعه کنید، چرا که بخش کنسولگری این سفارت به یک موسسه واسطه به نام وی اف اس واگذار شده است. با این وجود جهت مراجعه به سفارت این کشور کافی است به آدرس زیر سر بزنید:

تهران ، خیابان دیباجی شمالی ، خیابان ارغوان غربی ، پلاک 60 ، سفارت پادشاهی هلند

نیاز به تایید مدارک دارید ؟ برای لگالایز مدارک مقاله روبه رو را مطالعه نمایید —->>> وقت تایید مدارک سفارت هلند 

ساعات کار سفارت هلند در تهران

پیش از مراجعه بهتر است از ساعت کار سفارت هلند در تهران نیز مطلع شوید. نکته‌ای که باید بدانید این است که سفارت در روزهای آخر هفته (جمعه و شنبه) تعطیل بوده و هیچ فعالیتی ندارد. در سایر روزها (یکشنبه تا چهارشنبه) سفارت از ساعت 7:30 صبح تا 4 بعد از ظهر فعالیت خود را پیگیری می‌کند. روزهای پنجشنبه نیز فعالیت کارکنان این سفارت در تهران از ساعت 7:30 آغاز شده و تا ساعت 1:30 ظهر تداوم پیدا می‌کند. جدول زیر شما را بیشتر با ساعات فعالیت این سفارت آشنا می‌کند:

روزهای هفته ساعات کاری
شنبه تعطیل
یکشنبه 16 ظهر – 7:30 صبح
دوشنبه 16 ظهر – 7:30 صبح
سه شنبه 16 ظهر – 7:30 صبح
چهارشنبه 16 ظهر – 7:30 صبح
پنجشنبه 1:30 ظهر – 7:30 صبح
جمعه تعطیل

آدرس نمایندگی سفارت هلند در تهران

حالا که با ساعات کار سفارت هلند در تهران آشنا شدید، بد نیست بدانید اغلب مواقع نیازی به مراجعه مستقیم به سفارت هلند نیست. در واقع چند سالی می‌شود که خدمات مختلف این سفارت به یک دفتر واسطه واگذار شده است. کمپانی وی اف اس به عنوان نماینده قانونی هلند در تهران تمام امور مربوط به ویزا را برای شما انجام می‌دهد. به این ترتیب متقاضیان به جای مراجعه به سفارت هلند در فرمانیه باید به نمایندگی آن در میدان هروی مراجعه نمایند. برای انجام امور خود و خدمات ویزای هلند به آدرس زیر مراجعه نمایید:

تهران ، میدان هروی ، خیابان گلستان پنجم ، هروی سنتر ، طبقه 4 ، دفتر کارگزاری VFS

کارگزاری وی اف اس در میدان هروی

ساعات کار دفتر VFS در تهران

شاید به جای اطلاع از ساعات کار سفارت هلند در تهران بهتر است با ساعات کار نمایندگی سفارت آشنا شوید. به هر حال اکثر امور خدماتی هلند به کارگزاری وی اف اس منتقل شده است و دلیلی برای مراجعه متقاضیان به سفارت وجود ندارد. جالب است بدانید این دفتر همه روزه به جز (جمعه و شنبه) دایر است و به مشتریان خود سرویس دهی می‌کند. متقاضیان می‌توانند در ساعات زیر از خدمات این شرکت بین المللی بهره مند شوند:

روزهای هفته ساعات کاری
شنبه تعطیل
یکشنبه 14 ظهر – 8 صبح
دوشنبه 14 ظهر – 8 صبح
سه شنبه 14 ظهر – 8 صبح
چهارشنبه 14 ظهر – 8 صبح
پنجشنبه 14 ظهر – 8 صبح
جمعه تعطیل
  • لازم به ذکر است دفتر وی اف اس به جز ساعت‌های مذکور در زمان‌های خارج از ساعت کاری اقدام به سرویس دهی می‌کند. به عنوان مثال در صورت تمایل متقاضی می‌تواند قرار ملاقات خود را به بعد از ساعت 14 موکول کند. البته این قرار ملاقات به عنوان قرار پرایم تایم شناخته می‌شود و مبلغ بیشتری نسبت به قرارهای ساده خواهد داشت. برای این وقت‌ها وی اف اس مبلغ 40 یورو اضافه‌تر از فرد دریافت خواهد کرد.

آیا در تعطیلات سفارت یا دفتر وی اف اس تعطیل است؟

ایام و ساعات کار سفارت هلند در تهران و همچنین کارگزاری این سفارت مشخص است. به طور کلی سفارت هلند و کارگزاری وی اف اس در تمام روزهای سال (به جز تعطیلات آخر هفته) دایر هستند. با این حال چند روزی در تقویم آن‌ها تعطیل می‌باشد. این تعطیلات به دلیل شرایط خاص در نظر گرفته شده است. سفارت اصلی و دفتر کارگزاری این کشور در روزهای کریسمس، تعطیلات سال نوی میلادی، تعطیلات رسمی عید نوروز، تاسوعا و عاشورا هیچ فعالیتی ندارند. به این وجود در سایر روزهای سال حتی روزهایی که در ایران تعطیل رسمی است، مجموعه‌های ذکر شده فعال خواهند بود.

برای اطلاع از نحوه اخذ ویزا و وقت سفارت هلند مقاله روبه رو ر مطالهخ نمایید —>>> وقت سفارت هلند

چرا باید به هلند سفر کنیم؟

هلند با جمعیتی بالغ بر 17 میلیون نفر در قسمت اروپای غربی واقع شده است. این کشور قاره سبز از مزایای بی نظیری برخوردار می‌باشد که سفر به آن را به یک رویا بدل نموده. از لحاظ آب و هوا کشور هلند شرایط بسیار ایده آلی دارد. آب و هوای معتدل در کشور گل لاله زندگی را برای افراد و حتی مهاجرین لذت بخش کرده است. زمستان‌هایی ملایم و تابستان‌هایی خنک تعریف جامعی از هوای کشور هلند می‌باشد. این سرزمین به عنوان یکی از صنعتی‌ترین کشورهای دنیا شناخته می‌شود و از یک اقتصاد قدرتمند برخوردار است. بنابراین فرصت‌های زیادی برای کار و اشتغال در آمستردام و سایر شهرها وجود دارد.

در کنار موارد گفته سیستم آموزشی هلند نیز گزینه خوبی برای تحصیل فراهم کرده است. بسیاری از دانشگاه‌ها و مراکز علمی این کشور در لیست برترین‌های جهان قرار دارند. موضوعی که می‌تواند نگاه دانشجویان سرتاسر دنیا را به خود جلب کند. بهداشت و درمان نیز در این کشور سطح بالایی دارد. اگر از معایب این کشور اروپایی فاکتور بگیریم، در مجموع هلند محل خوبی برای مهاجرت یا دست کم سفر می‌باشد، چرا که جاذبه‌های شگفت انگیزی دارد.

پیش از مراجعه باید وقت ملاقات بگیرید

چه سفارت چه دفتر کارگزاری قوانین خاص خود را دارند. یکی از قوانین مشترک این دو ممانعت از ورود متقاضی بدون نوبت است. بنابراین حتما باید قبل از ورود به سفارت یا نمایندگی آن در تهران قرار ملاقات رزرو کنید. هر چند سفارت اصلی هلند تمام امور مربوط به ویزا را به وی اف اس سپرده است، بنابراین شما باید وقت خود را از طریق سامانه وی اف اس در تهران پیگیری کنید. گرفتن وقت سفارت یا همان قرار ملاقات از وی اف اس فرایند مهم و پیچیده‌ای است که بسیاری از متقاضیان را با مشکل مواجه می‌کند. اگر در این زمینه مشکل دارید، می‌توانید به ویزا 21 اطمینان کنید تا وقت شما را در اسرع وقت رزرو نماید.

ویزا 21 قرار ملاقات شما را رزرو می‌کند

در این مقاله به بررسی ایام و ساعات کار سفارت هلند در تهران پرداختیم. همچنین ساعات کار دفتر VFS نمایندگی سفارت هلند را نیز ارائه کردیم. اگرچه این دو مجموعه در تمام ساعت‌های کاری خود اقدام به خدمت رسانی می‌کنند، اما باید بدانید به هیچوجه اجازه مراجعه متقاضیان بدون وقت قبلی را نمی‌دهند. اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن وقت سفارت بگیرید و برنامه سفر خود را نهایی کنید، می‌توانید از خدمات ویزا 21 استفاده نمایید. ما با بررسی پرونده شما بهترین زمان را برای تعیین وقت انتخاب کرده و نسبت به اخذ وقت اقدام می‌کنیم تا با خیالی راحت به هلند سفر کنید.

سخن پایانی

برای سفر به هر کشوری باید از سفارت آن وقت گرفته و مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی، تحصیلی، کاری و… را ارائه دهید. سپس افسر سفارت مدارکتان را بررسی کرده و در صورت تایید آن‌ها، ویزای کوتاه مدت یا بلند مدت هلند برایتان صادر می‌کند. 

برای اینکه صدور ویزا به درستی انجام شود، لازم است قوانین سفارت هلند برای این موضوع را رعایت کنید. با کمک افراد متخصص مانند تیم ویزا 21 می‌توانید وقت سفارت هلند و ویزای این کشور را در کمترین زمان دریافت کنید. 

در طول این مسیر، حتماً این موضوع را مد نظر داشته باشید که ساعات کاری سفارت کشور هلند در تهران مشخص است و سفارت تنها در همین بازه زمانی به درخواست‌های ویزا رسیدگی می‌کند.

سؤالات متداول+ جواب

 1) آیا سفارت هلند در تهران در روزهای جمعه و شنبه باز است؟

سفارت هلند در تهران در روزهای جمعه و شنبه تعطیل است.

2) چگونه می‌توانم وقت ملاقات در سفارت هلند بگیرم؟

برای تعیین وقت ملاقات، لازم است که از طریق سامانه آنلاین معرفی شده توسط سفارت اقدام کنید. 

3) آیا سفارت هلند خدمات کنسولی در خارج از ساعات کاری ارائه می‌دهد؟

خدمات کنسولی اضطراری، ممکن است خارج از ساعات کاری معمول در دسترس باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً با بخش کنسولی سفارت تماس حاصل کنید.

4) آیا سفارت هلند در تعطیلات رسمی ایران و هلند باز است؟

سفارت هلند در تهران در ایام تعطیلات رسمی ایران و هلند غیرفعال است. لیست تعطیلات رسمی به طور معمول بر روی وب‌سایت سفارت منتشر می‌شود.

5) آیا برای مراجعه به سفارت هلند نیاز به وقت قبلی دارم؟

جهت بهره‌مندی از اکثر خدمات کنسولی، به‌ویژه درخواست ویزا، لازم است که از طریق سامانه آنلاین سفارت وقت قبلی تعیین کنید.

6) چگونه می‌توانم از تغییرات احتمالی در ساعات کاری سفارت مطلع شوم؟

برای دریافت اطلاعات به‌روز در مورد تغییرات احتمالی ساعات کاری، لطفاً به وبسایت رسمی سفارت مراجعه کرده یا با سفارت تماس مستقیم برقرار کنید.

7) آیا امکان پیگیری وضعیت درخواست ویزا در سفارت هلند وجود دارد؟

شما می‌توانید از طریق وبسایت سفارت وضعیت درخواست ویزای خود را پیگیری کنید.

8) آیا سفارت هلند خدمات ترجمه ارائه می‌دهد؟

سفارت هلند خدمات ترجمه رسمی ارائه نمی‌کند و باید برای این موضوع، از خدمات مترجمان مورد تایید کنسولگری این کشور برای ترجمه مدارکتان بهره مند شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با ما