وقت فوری سفارت هلند

وقت فوری سفارت هلند یک راه ساده برای ورود سریع به کشور هلند است. طبق قوانین، شهروندان ایرانی برای ورود به خاک هلند باید ویزا داشته باشند. پروسه دریافت ویزا منوط به مراجعه به سفارت و ثبت درخواست است، در غیر این صورت هیچ روشی برای صدور ویزا میسر نمی‌باشد. با توجه به تعدد متقاضیان ویزای هلند، اغلب اوقات مدت زمان انتظار جهت قرار ملاقات بسیار طولانی و زمانبر می‌شود.

این موضوع می‌تواند فرصت‌های کاری، تجاری یا تحصیلی متقاضی را با چالشی جدی مواجه کند. در این شرایط یک راه میانبر برنامه ریزی شده است. با دریافت وقت به صورت فوری می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت نمود.

انواع وقت سفارت هلند

هلند به عنوان یکی از کشورهای حوزه شینگن شناخته می‌شود. شهروندان ایرانی برای ورود به این کشور ملزم به دریافت ویزا هستند. صد البته برای دریافت ویزا باید نسبت به رزرو وقت سفارت اقدام نمود تا از طریق کنسولگری این کشور در ایران درخواست متقاضی ثبت و بررسی شود. در این بین مدت زمان تعیین قرار ملاقات یک چالش اساسی می‌باشد، چالشی که دغدغه‌ی بسیاری از متقاضیان به شمار می‌رود. جالب است بدانید سفارت هلند در اقدامی مشابه با سایر سفارت‌ها، رزرو وقت سفارت را به دو دسته عادی و فوری تقسیم‌بندی کرده است. بنابراین امکان دریافت وقت برای متقاضیانی که باید در سریع‌ترین زمان وارد خاک این کشور اروپایی شوند، وجود دارد:

  • وقت عادی سفارت هلند
  • وقت فوری سفارت هلند

وقت عادی سفارت هلند

طبق گفته‌ی موسسه VFS کارگزاری هلند در تهران دریافت وقت برای رسیدگی به تمام درخواست‌ها الزامی می‌باشد. بنابراین پیش از مراجعه به دفتر مربوطه باید وقت ملاقات داشته باشید. همچنین این کارگزاری اعلام کرده به هیچوجه امکان ورود متقاضی به کارگزاری بدون اخذ وقت وجود ندارد.

یکی از رایج‌ترین وقت‌هایی که این کارگزاری صادر می‌کند، وقت سفارت عادی بوده که برای اغلب متقاضیانی که به دنبال ورود به کشور هلند هستند، مناسب می‌باشد. ناگفته نماند در این روش مدت زمان انتظار برای رزرو قرار ملاقات بسیار طولانی خواهد بود. چه بسا وقت سفارت شما برای چندین ماه آینده تعیین شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اخذ ویزا و وقت فوری  سفارت هلند مقاله وقت سفارت هلند را مطالعه نمایید .

وقت فوری سفارت هلند

در شرایطی که زمان برای متقاضی اولویت داشته باشد، وقت سفارت هلند فوری می‌تواند یک گزینه عالی محسوب شود. در واقع رزرو وقت سفارت فوری مختص به کسانی است که برای ورود به کشور گل لاله عجله دارند. بنابراین اگر نمی‌خواهید ماه‌ها منتظر رسیدن زمان ملاقات شوید و به دنبال سریع‌ترین روش برای صدور ویزای این کشور می‌گردید، می‌توانید از خدمات وقت سفارت فوری بهره ببرید. البته شاید سوال کنید که آیا وقت فوری برای تمام متقاضیان صادر می‌شود؟ جواب منفی است. در واقع وقت‌های فوریتی تنها برای متقاضیانی خاص صادر خواهد شد که در ادامه به این مورد خواهیم پرداخت.

افراد واجد شرایط جهت اخذ وقت فوری

وقت فوری سفارت هلند تنها برای دسته‌ی خاصی از متقاضیان صادر می‌شود. به عبارتی دسترسی به این نوع خدمات برای عموم متقاضیان امکان پذیر نیست و تنها افراد تحت شرایط خاص می‌توانند برای رزرو قرار ملاقات‌های فوری اقدام کنند. همانطور که مشخص است، وقت‌های فوری برای افرادی است که باید در تاریخ‌های نزدیک در مقصد حضور داشته باشند. بنابراین با داشتن دعوتنامه کاری، قرارداد تجاری یا دعوتنامه پزشکی می‌توان برای دریافت این نوع خدمات اقدام نمود. در غیر این صورت برای سفر به هلند بدون دعوتنامه تنها گزینه پیش روی شما رزرو وقت عادی می‌باشد.

وقت سفارت هلند چقدر طول میکشد؟

مدت زمان انتظار برای وقت سفارت بستگی به نوع درخواست شما دارد. باید بدانید در حال حاضر وقت سفارت‌های هلند به صورت عادی برای 3 تا 4 ماه آینده رزرو می‌شوند. البته این مورد به تعداد متقاضیانی که در لیست قرار دارند، وابسته است. ممکن است این زمان کمتر یا بیشتر نیز باشد. با این حال اخذ وقت سفارت عادی برای ویزای هلند بیش از چند ماه به طول خواهد انجامید.

در سمت مقابل وقت سفارت هلند به صورت فوری مدت زمان کمتری خواهد داشت. افرادی که اقدام به دریافت وقت‌های فوری می‌کنند، ظرف یک تا دو هفته می‌توانند به کارگزاری مراجعه نمایند. البته وقت‌های فوری نیز با اولویت بندی صادر می‌شود و ممکن است در طول زمان‌های مختلف در بازه‌های زمانی مختلف تعیین گردد.

نکته حائز اهمیت این است که برای رزرو وقت‌های فوری باید و باید از شرایط لازم برخوردار باشید. پیش از این نیز گفته شد که وقت‌ سفارت فوری تنها با اهداف خاص و برای متقاضیان محدودی صادر می‌شود که دعوتنامه کاری یا پزشکی داشته باشند.

 

 

هزینه وقت فوری سفارت هلند

جهت رزرو وقت سفارت از کشور هلند مبلغی بابت ضمانت از متقاضی دریافت می‌شود. در حال حاضر این مبلغ 700 هزار تومان است که در صورت مراجعه عین هزینه به حساب فرد بازگردانده خواهد شد. همچنین امکان تعیین وقت در پرایم تایم نیز وجود دارد. به این معنی که اگر بخواهید در تایم‌های غیرکاری وقت دریافت کنید، می‌توانید با پرداخت 40 یورو نسبت به رزرو وقت خود اقدام کنید. با این حال جهت اخذ وقت فوری هزینه بیشتری از متقاضی دریافت خواهد شد. بنابراین اگر به دنبال تعیین قرار ملاقات به صورت فوری و در اسرع وقت هستید، باید به این نکته دقت کنید.

پس از تعیین تعیین قرار ملاقات فوری هلند چه کار کنیم؟

پس از تعیین وقت سفارت هلند فوری باید مدارک خود را آماده کنید و در روز موعود با در دست داشتن برگه تعیین وقت در سفارت حاضر شوید. لازم به ذکر است چه قرارهای عادی و چه قرارهای فوری دیگر در سفارت هلند برگزار نخواهد شد. برای ملاقات با افسران سفارت باید به دفتر کارگزاری هلند در تهران یا همان VFS مراجعه نمایید. در حال حاضر دفتر اصلی این کارگزاری در لوکیشن زیر قرار دارد:

  • آدرس: تهران ، میدان هروی، گلستان پنجم، خیابان موسوی، هروی سنتر، طبقه 5

اخذ وقت سفارت هلند به صورت فوری مناسب چه افرادی است؟

اخذ وقت فوری سفارت هلند مناسب افرادی است که برای ورود به خاک هلند عجله دارند. به عنوان مثال اگر یک قرار کاری در تاریخ نزدیک رزرو کرده باشید، یا جهت عمل جراحی فوریتی به هلند سفر می‌کنید یا هدف شما از مراجعه به هلند شرکت در دوره یا کلاس‌های آموزشی در تاریخ خاصی باشد، این وقت برای شما صادر خواهد شد. دقت کنید در غیر این صورت امکان تعیین وقت فوری وجود ندارد، چرا که برای رزرو چنین وقت‌هایی باید دعوتنامه از شخص یا سازمان مدنظر داشته باشید. بدیهی است سایر متقاضیان می‌توانند با دریافت وقت سفارت عادی به امور خود رسیدگی کنند. برای مثال اگر با مقاصد تفریحی به هلند سفر می‌کنید، عقب افتادن تایم برای شما مسئله خاصی ایجاد نمی‌کند. بنابراین شما ملزم به تعیین وقت عادی خواهید بود.

 

 

 

با ویزا 21 در سریع‌ترین زمان ممکن قرار ملاقات خود را تعیین کنید

برای بسیاری از افراد وقت سفارت هلند فوری یک مسئله حیاتی محسوب می‌شود. رسیدن به قرار کاری یا شرکت در همایش و کلاس‌های درسی یا حتی حضور در یک همایش و گردهمایی می‌تواند بهانه خوبی برای گرفتن وقت سفارت فوری باشد، البته به شرطی که دعوتنامه داشته باشد. با این حال برای این دسته از افراد این سوال نیز پیش می‌آید چگونه باید وقت سفارت فوری رزرو کنند؟

تیم ویزا 21 با سالیان سال تجربه در زمینه اخذ ویزا توانسته تجربیات ارزشمندی در امر تعیین وقت از سفارت کسب کند. اگر نگران هستید و می‌خواهید در سریع‌ترین زمان وارد خاک سرزمین آسیاب‌های بادی شوید، بهتر است پروسه تعیین وقت به صورت فوری را به ما بسپارید و با خیالی راحت به سایر امور خود بپردازید.

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با ما