وقت سفارت یونان

وقت سفارت یونان

دریافت وقت سفارت یونان برای افرادی که قصد به یکی از زیباترین نقاط اروپا سفر کند ضروری است. یونان یکی از کشورهای اروپای توسعه یافته بوده و مقصد محبوب بسیاری از گردشگران اروپا و سایر نقاط جهان محسوب می‌شود. افراد زیادی به دلایلی مانند تحصیل، کار یا تفریح به یونان سفر می‌کنند. با هر هدفی که عازم این کشور باشید، لازم است که ویزای یونان را دریافت کنید.

یونان کشوری در جنوب شرقی اروپاست که شبیه جزیره‌ای به شکل بالن است و به عنوان مهد تمدن غرب و دموکراسی شناخته می‌شود. اغلب افراد یونان را با بازی‌های المپیک و علوم مانند فلسفه و سیاست می‌شناسند. البته جاذبه‌های گردشگری و تاریخی زیادی که در این منطقه وجود دارد نیز نقش زیادی محبوبیت یونان دارد.

برای سفر به یونان مانند سایر نقاط اروپا، لازم است از سفارت این کشور وقت بگیرید. سپس مدارکتان را به سفارت تحویل داده و ویزای یونان را دریافت کنید. بدون تعیین وقت سفارت یونان، امکان سفر به این کشور را نخواهید داشت؛ زیرا سفارت این کشور تنها به درخواست‌های رسیدگی می‌کند ابتدا وقت سفارت کشور یونان را گرفته باشند.

وقت سفارت یونان

وقت فوری سفارت یونان

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در زمینه اخذ وقت سفارت یونان و ویزای یونان برای متقاضیان مطرح می‌شود، این است که آیا می‌توان در زمان کوتاه‌تری نسبت به دریافت وقت سفارت یا ویزای این کشور اقدام کرد یا خیر؛ زیرا معمولاً اولین وقت سفارت یونان حدود یک تا دو ماه فاصله دارد.

اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده و مدارک را به بهترین نحو و بدون نقص آماده کنید می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن ویزای یونان را دریافت کرده و عازم این کشور شوید. برای اینکه بتوانید به راحتی به یونان سفر کنید و چالشی پیرامون اخذ وقت سفارت یونان و تحویل مدارک نداشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین ویزا ۲۱ در ارتباط باشید. ویزا ۲۱ با داشتن کارگزاران مجرب امکان گرفتن وقت فوری سفارت یونان را برای متقاضیان فراهم کرده است، تا در زمان کمتری بتوانند به این کشور اروپایی سفر کنند.

سفارت یونان در تهران

برای اینکه از خدمات سفارت یونان در تهران بهره‌مند شوید، لازم است که آدرس سفارت یونان و ساعت کاری آن را بدانید.

آدرس سفارت یونان در تهران

خیابان نلسون ماندلا (جردن سابق)، خیابان اسفندیار، پلاک ۴۳

ساعات کار سفارت یونان

از یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت ۹ صبح الی ۱۵

وقت سفارت یونان VFS

سال‌هاست که سفارت یونان ویزاهای زیر ۹۰ روز خود را به شرکت VFS یا همان VFS global واگذار کرده است و این شرکت کارگزاری سفارت یونان در این زمینه محسوب می‌شود. برای ویزاهای کوتاه‌مدت مانند ویزای توریستی، دیدار اقوام، تجاری و … باید وقت سفارت یونان را از vfs بگیرید. جهت گرفتن وقت سفارت یونان vfs می‌توانید با کارشناسان ویزا ۲۱ تماس بگیرید، تا در کوتاه‌ترین زمان وقت سفارت یونان vfs را برایتان گرفته و کانفرم آن را برایتان ارسال کنند.

آدرس شرکت VFS یا همان VFS global کارگزاری سفارت یونان

شرکت VFS یا همان VFS global کارگزاری سفارت یونان در میدان هروی مجتمع هروی سنتر طبقه چهارم است.

VFS یونان شماره

شماره تلفن وی اف اس یونان عبارت است از:

۰۲۱-۹۱۰۰۸۰۴۷

مدارک سفارت یونان

برای اینکه سفارت یونان به درخواست‌های رسیده جهت اخذ ویزای این کشور رسیدگی کند، لازم است که متقاضیان مدارک لازم را آماده کرده و به سفارت این کشور تحویل دهند. مدارکی که باید به سفارت این کشور تحویل دهید عبارت‌اند از:

  • دو قطعه عکس سه در چهار
  • شناسنامه
  • فرم تقاضای ویزا
  • مدارک شغلی
  • گردش حساب سه ماهه لاتین
  • سند ملک در صورت داشتن
  • رزرو تیکت
  • واچر هتل
  • بیمه مسافرتی

ایمیل سفارت یونان

ایمیلی که سفارت یونان برای پاسخگویی به متقاضیان و رسیدگی به درخواست آن‌ها در نظر گرفته به صورت زیر است:

ایمیل سفارت یونان

gremb.teh@mfa.gr

سایت سفارت یونان

آدرس وب‌سایت سفارت یونان که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کشور و شرایط و قوانین اخذ ویزا و… می‌توانید از آن کمک بگیرید عبارت است از:

آدرس سایت سفارت یونان

https://www.mfa.gr/missionsabroad/en/iran-en/about-us

فرم درخواست ویزای یونان

فرم سفارت یونان باید به صورت آنلاین و از طریق لینک زیر تکمیل شود.

https://www.vfsvisaonline.com/OnlineVAF-Greece?Country=oLwE+XopZo+jvCSFRX0tVWIENzdua6DWvRl5b2wKn5A8ltZGm8Wm+uayDcMXNCvU

مراحل تعیین وقت سفارت یونان

برای اینکه ویزای یونان را دریافت کرده و با اهداف تحصیلی، کاری، توریستی و غیره عازم این کشور شوید، لازم است که مراحل اخذ وقت سفارت یونان را بشناسید. در ادامه مراحل کلی که توسط کارشناسان ویزا ۲۱ جهت تعیین وقت سفارت یونان برای متقاضیان طی می‌شود را جهت شناخت بیشتر ارائه کرده‌ایم.

  • تماس با ویزا ۲۱ و هماهنگی‌های اولیه و مشخص کردن نوع سفر
  • ارسال عکس پاسپورت مسافران
  • گرفته شدن وقت سفارت یونان
  • ارسال کانفرمیشن وقت برای متقاضیان

مراحل تعیین وقت سفارت یونان

اخذ وقت سفارت یونان چقدر طول می‌کشد؟

با توجه به اینکه وقت سفارت یونان عادی را انتخاب کرده‌اید، یا قصد دارید که برای دریافت وقت سفارت به صورت فوری اقدام کنید، مدت‌زمانی که باید منتظر بمانید متفاوت خواهد بود. در زمان عادی برخی مواقع دریافت وقت سفارت تا یک ماه زمان نیاز دارد؛ البته با کمک مشاورین ویزا ۲۱ می‌توانید وقت سفارت یونان فوری را در کمتر از ۲ هفته دریافت کنید.

هزینه وقت سفارت یونان

برای دریافت وقت سفارت یونان به صورت عادی یا فوری توسط متخصصین این حوزه هزینه مشخصی در نظر گرفته می‌شود. البته این مبلغ، با هزینه‌ای که برای انگشت‌نگاری و… باید بپردازید متفاوت است؛ یعنی پس از دریافت وقت سفارت، باید هزینه صدور ویزا و… را به صورت نقدی به یورو و جداگانه به افسران حاضر در سفارت یونان بپردازید.

تفاوت اخذ وقت سفارت یونان و سایر کشورهای اروپایی

نحوه گرفتن وقت سفارت اسپانیا با وقت سفارت فرانسه و وقت سفارت ایتالیا vfs و یونان متفاوت است. برای دریافت وقت هر کدام از این کشورهای اروپایی لازم است که به آدرس سفارت آن‌ها مراجعه کرده و مدارک و شرایطی که برای اخذ ویزا مد نظر دارند را بررسی کنید.

با توجه به اینکه تعداد پرونده‌های سفارت زیاد است یا خیر، امکان دارد که دریافت وقت سفارت یونان نسبت به سایر کشورهای اروپایی ساده‌تر باشد و در زمان کمتری موفق به اخذ ویزای این کشور شوید.

وقت سفارت یونان اینترنتی

جهت ثبت درخواست ویزای یونان ملزم به گرفتن وقت سفارت یونان هستید و تنها با داشتن وقت سفارت می‌توانید به دفتر کارگزاری vfs مراجعه کرده و مدارک مربوطه را به کارمندان سفارت ارائه دهید. در غیر این صورت از ورود شما به دفتر وی اف اس گلوبال ممانعت به عمل خواهد آمد.

برخی از متقاضیان نمی‌دانند نحوه رزرو وقت سفارت از کشور یونان چگونه است و گمان می‌کنند برای وقت سفارت باید به صورت حضوری به سفارت مراجعه کنند. برخی دیگر از افراد نیز برای اخذ وقت سفارت به سایت اصلی سفارت یونان سر می‌زنند. جالب است بدانید وقت سفارت یونان اینترنتی رزرو می‌شود.

در واقع شما برای رزرو قرار ملاقات با سفارت کشور یونان (یا همان کارگزاری vfs) باید درخواست خود را به صورت آنلاین ارائه دهید و هیچ روش دیگری برای رزرو وقت سفارت وجود ندارد؛ یعنی این پروسه تنها از طریق سایت کارگزاری یونان یعنی vfs امکان‌پذیر است؛ بنابراین امکان رزرو وقت به صورت حضوری یا از طریق روش‌های دیگر امکان‌پذیر نخواهد بود؛ بنابراین، جهت تعیین قرار ملاقات با سفارت یونان باید تنها به صورت اینترنتی وقت بگیرید و این کار از طریق سایت وی اف اس قابل انجام است.

 وقت سفارت یونان اینترنتی

تفاوت وقت عادی و پرایم سفارت یونان

وقت‌های ملاقات بعد از ساعت ۱۴ وقت وی آی پی یا همان پرایم هستند. برای وقت‌های پرایم وی اف اس از شما ۵۰ یورو بیشتر دریافت خواهد کرد. لازم است بدانید که وقت پرایم تاثیری در صدور یا عدم صدور ویزای شما نخواهد داشت. همچنین باید بدانید که وقت وی ای پی یونان تاثیری در پاسخ‌دهی سریع‌تر وی اف اس نخواهد داشت.

وقت‌های وی آی پی سفارت یونان شامل خدمات زیر است:

  • مراجعه به سالن اختصاصی
  • پذیرایی
  • عکس بیومتریک رایگان
  • پرینت و فکس رایگان
  • پیامک آماده شدن جواب رایگان

نکات مورد نیاز برای اخذ وقت سفارت یونان

قبل از اقدام به اخذ وقت سفارت یونان ذکر برخی از نکات حائز اهمیت است. از جمله این موارد می‌توان به نکات زیر اشاره کرد.

  • باید بدانید که سفارت یونان در ایران به صورت مقاطع زمانی متفاوت نسبت به تعیین وقت مشخص خواهد کرد. در نتیجه در تمام طول سال شما نمی‌توانید نسبت به اخذ وقت سفارت یونان اقدام کنید.
  • با توجه به این نکته که سفارت و کنسولگری یونان تنها در دوره‌های خاصی از سال نسبت به تعیین وقت اقدام می‌کند، در نتیجه اهمیت درخواست درست و صحیح بسیار بالا خواهد بود؛ زیرا در صورت کوچک‌ترین اشتباهی ممکن است مجبور شوید تا دوره بعدی تعیین وقت سفارت یونان صبر کنید و این موضوع تمامی برنامه‌ریزی‌های شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
  • در صورتی که پس از اخذ وقت سفارت یونان در زمان مشخص شده همراه با تمامی مدارک مورد نیاز در سفارت حضور نداشته باشید، هیچ هزینه‌ای به شما عودت داده نخواهد شد. برای دریافت ویزای یونان مجدداً باید تمامی مراحل را از ابتدا طی کرده و هزینه‌های پرداخت شده را مجدداً بپردازید.
  • تا زمان دریافت ایمیل تأیید از سوی سفارت یونان درخواست شما تکمیل نشده است و باید صبر کنید. پس از دریافت ایمیل تأیید، از زمان در نظر گرفته شده برای مراجعه به سفارت باخبر خواهید شد.

سؤالات متداول+ جواب

۱) چه زمانی باید برای گرفتن وقت سفارت یونان اقدام کنیم؟

حداکثر از سه ماه قبل از تاریخ سفرتان می‌توانید برای گرفتن وقت سفارت اقدام کنید.

۲) مدت زمان رسیدگی به پرونده ویزای یونان چقدر است؟

با توجه به نوع ویزای درخواستی این بازه زمانی ممکن است بین چند هفته تا چند ماه زمان نیاز داشته باشد.

۳) انواع ویزای یونان کدامند؟

ویزای یونان در نمونه‌های مختلفی مانند ویزای کاری، ویزای تحصیلی، ویزای توریستی و… صادر می‌شود. با توجه به اینکه هدفتان از سفر به این کشور چیست، این امکان برایتان وجود دارد که برای دریافت یکی از این ویزاها اقدام کنید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

چرا این مقاله برای شما مفید بود ؟

۱۴۰۳/۳/۲۶ ۱۵:۲۸:۴۶

ثبت ديدگاه

Call Now Buttonتماس با ما