وقت تایید مدارک سفارت آلمان

فهرست مطالب این مقاله

وقت تأیید مدارک سفارت آلمان

اگر قصد سفر و یا مهاجرت به آلمان را دارید، باید یکی از انواع ویزا آلمان را دریافت کنید. برای این منظور باید مدارک لازم را به صورت کامل و بدون نقص به سفارتخانه آلمان و یا کنسولگری مرتبط با سفارت آلمان ارائه دهید این مطلب، راهنمای جامع گرفتن وقت تأیید مدارک سفارت آلمان است و با مطالعه آن تا انتها، به پاسخ تمامی سوالاتی که درباره وقت تأیید مدارک سفارت آلمان در ذهن دارید خواهید رسید.

مدارک لازم برای تأیید مدارک در سفارت آلمان

قبل از اینکه به دنبال گرفتن وقت تأیید مدارک سفارت آلمان باشید، باید اصل و کپی مدارک لازم برای تأیید مدارک در سفارت آلمان را تهیه و آماده کنید. سپس مدارک که نیاز به تأیید دارند را ترجمه کرده و به تأیید وزارت امور خارجه و دادگستری دربیاورید و در مرحله آخر منتظر رفتن به سفارت برای تأیید نهایی توسط سفارت آلمان در تهران شوید. برای مراجعه به سفارت برای تأیید نیاز به اپوینتمنت یا وقت ملاقات یا همان وقت تأیید مدارک سفارت آلمان در تهران خواهید داشت.

 وقت تأیید مدارک سفارت آلمان

مراحل گرفتن وقت تأیید مدارک سفارت آلمان

هر فردی که نیاز به ویزای آلمان دارد باید از سفارت این کشور وقت گرفته و طبق زمانبندی تعیین شده برای تحویل مدارکش اقدام کند. مراحلی که برای دریافت وقت از سفارت آلمان باید طی کنید را در ادامه برایتان ارائه کرده‌ایم. با ویزا ۲۱ با سرعت بالا وقت تأیید مدارک خود را دریافت خواهید کرد.

۱) تماس با کارشناسان ما از طریق شماره ۰۲۱۲۲۵۱۱۷۹۹

۲) ارسال عکس پاسپورت شخصی که برای تأیید مدارک می‌خواهد به سفارت آلمان مراجعه کند

۳) مطلع کردن کارشناسان ما از مدارکی که برای تأیید نیاز به وقت داری

۴) گرفته شدن وقت تأیید مدارک فوری برای شما و ارسال کانفرم وقت در اسرع وقت برای شما عزیزان

برای چه کارهایی باید وقت تأیید مدارک سفارت آلمان بگیریم؟

همانطور که گفتیم تأیید مدارک سفارت آلمان یکی از مهم‌ترین مراحل در جهت اخذ ویزاهای مختلف این کشور اروپایی از جمله ویزای دانشجویی، کاری، سرمایه‌گذاری، ازدواج و یا ویزای اقامت دائم است. هر متقاضی برای تعیین وقت تأیید مدارک سفارت آلمان باید از قبل اقدام کند. ولی قبل از هر چیز لازم است بدانید که هر فرد باید به صورت جداگانه وقت تأیید مدارک سفارت آلمان را بگیرد؛ زیرا سفارت برای یک گروه، تعیین وقت نمی‌کند.

همچنین لازم است بدانید، وقت تأیید مدارک سفارت آلمان برای مواردی از قبیل تأیید اصل مدارک، تأیید کپی برابر با اصل مدارک، تأیید امضا، درخواست گواهی‌های کنسولی، تابعیت و خانواده و همچنین مشاوره در مسائل مربوط به ورثه توسط سفارت آلمان تعیین می‌شود. برای اینکه بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن، وقت تأیید مدارک سفارت آلمان را بگیرید، توصیه می‌کنیم به شرکت‌های معتبر در زمینه ویزا، مهاجرت و وقت سفارت مراجعه کنید و از آن‌ها مشاوره بگیرید. چرا که سفارت آلمان به دلیل حجم بالای پرونده‌های در جریان، تنها یکبار در ماه برای تأیید مدارک، وقت می‌دهد که در عرض چند ساعت این وقت‌ها گرفته می‌شود.

در صورتی که موفق به گرفتن وقت تأیید مدارک سفارت آلمان نشوید، باید یک ماه دیگر منتظر بمانید. عملکرد شرکت‌های مهاجرتی فعال در این زمینه، مانند یک کاتالیزور است و پروسه اخذ ویزا را تسریع می‌بخشند.

هزینه تأیید مدارک سفارت آلمان چقدر است؟

هزینه‌های تأیید مدارک سفارت آلمان شامل هزینه تأیید شناسنامه، کپی گذرنامه ایرانی، سند ازدواج، طلاق و یا تجرد، گواهی تولد یا فوت به مبلغ ۲۵ یورو و هزینه مدارکی از قبیل گواهی سوءپیشینه، احکام دادگاه و برخی مدارک دیگر به مبلغ ۴۵ یورو است که باید به صورت نقدی پرداخت شوند.

 هزینه تأیید مدارک سفارت آلمان

چگونه وقت تأیید مدارک سفارت آلمان بگیریم؟

برای وقت تأیید مدارک سفارت آلمان را می‌توانید این کار را به شرکت‌های مهاجرتی و اخذ ویزا واگذار کنید. تیم ویزا 21 با دریافت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، وقت تأیید مدارک سفارت آلمان را برای شما دریافت خواهند کرد.

سپس تنها کاری که شما باید انجام دهید، جهت تأیید مدارک به سفارت مراجعه کنید. قبل از اقدام به گرفتن وقت تأیید مدارک سفارت آلمان، باید لیست مدارک مورد نیاز را بدانید و آن‌ها را به بهترین شکل ممکن و بدون نقصی تهیه و به صورت رسمی ترجمه کنید؛ زیرا در صورتی که مدارک ناقص باشد، پروسه ویزای شما با تأخیر چندماهه مواجه می‌شود. حتی در برخی موارد حتی این موضوع ممکن است منجر به ریجکت شدن پرونده شود؛ بنابراین در تدوین و آماده‌سازی مدارک لازم نهایت دقت را به کار بگیرید.

تأیید مدارک ویزای آلمان

نکاتی درباره وقت تأیید مدارک سفارت آلمان

برای اینکه سفارت آلمان مدارکتان را بدون مشکل تأیید کند و به راحتی بتوانید ویزای این کشور را اخذ کنید، لازم است نکات زیر را مد نظر داشته باشید.

  • تمامی مدارک باید به زبان آلمانی ترجمه شوند، در غیر این صورت، مدارک توسط سفارت آلمان پذیرش و تأیید نخواهد شد.
  • روزهای دوشنبه و پنجشنبه متقاضیانی پذیرش می‌شوند که در هفته بعدی، وقت سفارت جهت ارائه درخواست ویزا یا تکمیل نقص مدارک دارند و افرادی که در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه، وقت مصاحبه دارند، در روزهای دوشنبه همان هفته می‌توانند برای تأیید مدارک به سفارت مراجعه کنند.
  • متقاضیانی که در روزهای یکشنبه یا دوشنبه وقت مصاحبه دارند نیز در روز پنجشنبه هفته قبل اجازه ورود به سفارت را برای تأیید مدارک خواهند داشت. متقاضیان در روزهای دوشنبه یا پنجشنبه نیز می‌توانند جهت تکمیل نقصی مدارک خود به بخش ویزا مراجعه کنند.
  • در صورتی که خارج از ایران هستید، برای گرفتن وقت تأیید مدارک سفارت آلمان و انجام مصاحبه، علاوه بر مدارک دیگر باید اسکن مجوز اقامت خود در کشور مربوطه را نیز ارائه دهید.
  • اگر به زبان انگلیسی یا آلمانی آشنایی دارید و یا مسلط هستید، به راحتی و به صورت آنلاین می‌توانید به صورت رایگان، وقت تأیید مدارک سفارت آلمان را دریافت کنید، در غیر این صورت ابتدا از معتبر بودن شرکت مهاجرتی که کار گرفتن وقت سفارت را به آن واگذار کرده‌اید، اطمینان حاصل کنید.
  • هزینه تأیید مدارک به صورت نقد و با ارز یورو دریافت می‌شود، بنابراین در روز مراجعه به سفارت حتماً مبلغ مورد نظر را به یورو تهیه کنید و به همراه داشته باشید.
  • برای تحویل مدارک جهت تأیید، باید بین ساعات ۷: ۳۰ تا ۱۰: ۳۰ به سفارت مراجعه کنید.

آدرس سفارت آلمان

سفارتخانه آلمان واقع در خیابان فردوسی، روبروی بانک مرکزی، شماره ۳۲۰ و ۳۲۴ است. شماره تلفن‌های ۳۹۹۹۱۴۹۹ در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷: ۳۰ تا ۱۴: ۳۰ و همچنین تلفن گویای ۳۹۹۹۱۲۱۳ همواره پاسخگوی شما خواهند بود. آدرس وب‌سایت سفارت آلمان در تهران نیز به راحتی در دسترس است و با مراجعه به آن به راحتی به سیستم تعیین وقت تأیید مدارک سفارت آلمان دسترسی خواهید داشت.

در صورت تمایل به اخذ وقت سفارت فوری می‌توانید به یکی از شرکت‌های معتبر مهاجرتی مراجعه کنید و با کمترین هزینه، وقت سفارت برای تأیید مدارک و مصاحبه را دریافت کنید. اگر سوالی در مورد سفارت آلمان دارید زیر همین پست در قسمت دیدگاه وارد کنید. در همان روز جواب سؤال برایتان ارسال خواهد شد.

مراحل تأیید مدارک توسط سفارت آلمان

برای دریافت ویزای آلمان باید حتماً قبل از هر کاری به سفارت این کشور اروپایی مراجعه کنید و مدارک خود را به تأیید سفارت این کشور برسانید. جهت این کار گرفتن وقت تأیید مدارک سفارت آلمان امری ضروری است، چرا که بدون تعیین وقت امکان ورود به سفارت این کشور وجود نخواهد داشت. شما می‌‌توانید به صورت آنلاین برای خود وقت تعیین کنید، با این حال اگر از متقاضیان ورود به کشور آلمان باشید، قبل از مراجعه به سفارت باید مراحلی را طی کنید. اگر با روند تأیید مدارک آشنایی ندارید، در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

1) مدارک خود را توسط مترجم رسمی ترجمه کنید

سفارت هر کشوری مدارک مورد نیاز را تنها به زبان رسمی آن کشور بررسی خواهد کرد. اگر بخواهید به انگلیس سفر کنید، باید مدارک خود را به انگلیسی ترجمه کنید، چنانچه بخواهید وارد خاک ایتالیا شوید، ارائه مدارک باید به زبان ایتالیایی باشد و به تبع برای دریافت ویزای آلمان حتماً باید مدارک ترجمه شده به زبان آلمانی داشته باشید. دقت کنید که در غیر این صورت مدارکتان توسط سفارت آلمان بررسی نخواهد شد.

با توجه به پروسه طولانی ترجمه مدارک آلمانی، بهتر است قبل از اخذ نوبت، به فکر ترجمه مدارک خود باشید. ترجمه مدارک معمولاً تاریخ انقضای زیادی دارد، این در حالی است که وقت سفارت آلمان ممکن است بیش از چند هفته تا چند ماه طول بکشد.

2) مدارک خود را ممهور به مهر وزارت امور خارجه و دادگستری کنید

یکی دیگر از مراحلی که قبل از مراجعه به سفارت آلمان باید انجام دهید، گرفتن تأییدیه وزارت امور خارجه و دادگستری است. با وجود این که بسیاری از سفارت‌های کشورهای مختلف الزامی به دریافت تأییدیه مدارک از دادگستری و وزارت امور خارجه ندارند، اما آلمان این موضوع را برای داوطلبان ایرانی ضروری کرده است. پس اگر به دنبال سفر به آلمان یا گرفتن اقامت این کشور اروپایی هستید، حتماً باید مدارک شما تأییدیه وزارت خانه و دادگستری را دریافت کرده باشد.

3) وقت تأیید مدارک سفارت آلمان را اخذ کنید

پس از ترجمه و تأیید مدارک می‌توانید با خیال راحت برای دریافت وقت سفارت آلمان اقدام کنید. البته این کار می‌تواند همزمان با ترجمه مدارک نیز صورت بگیرد. با این وجود، لازم است بدانید که دریافت وقت برای مراجعه به سفارت و دریافت تأییدیه مدارک الزامی است.

ضرورت اخذ وقت تأیید مدارک سفارت آلمان

آیا برای تأیید مدارک حضور شخص متقاضی الزامی است؟

جواب این سؤال خیر است. البته اگر بخواهید به جای خود فرد دیگری را در روز ملاقات به سفارت آلمان بفرستید، حتماً باید نام وی را در زمان تعیین وقت درج کنید. همچنین ارائه یک دست‌نوشته از طرف شما توسط فرد معرفی شده در روز ملاقات الزامی است.

ضرورت اخذ وقت تأیید مدارک سفارت آلمان

برای بسیاری از متقاضیان ورود به آلمان این سؤال مطرح می‌شود که را به وقت تأیید مدارک آلمانی نیاز داریم؟ چرا باید مدارک خود را نزد سفارت تأیید کنیم؟ اگر شما هم جزو متقاضیان ویزای آلمان باشید، قطعاً این سؤال از ذهن شما نیز خطور کرده است. البته تأیید مدارک مرحله بسیار مهمی در روند صدور ویزا است. تفاوتی ندارد هدف شما از ورود به کشور آلمان چیست. چه با هدف تحصیل، چه کار و چه برای اقامت دائم، پیش از مراجعه به سفارت یا کارگزاری آن باید مدارک خود را تأیید کنید. چرا که در غیر این صورت مدارک شما در مقصد ارزش نخواهد داشت.

برای مثال مدارک تحصیلی دانشجویان برای دانشگاه یا مدارک شغلی کارجویان برای کارگاه یا شرکت مدنظر تنها در صورتی قابل قبول است که نزد سفارت تأیید شده باشد. همانطور که مشاهده می‌کنید تأیید نمودن اسناد و مدارک پس از ترجمه به زبان آلمانی بسیار مهم است، چرا که این مدارک بدون تأییدیه ارزشی نخواهند داشت.

مدت زمان اعتبار مدارک تأیید شده

پس از گرفتن وقت تأیید مدارک سفارت آلمان باید مدارک خود را به سفارت یا کارگزاری سفارت برده و تأییدیه آن‌ها را اخذ کنید؛ اما آیا هر مدرک در هر زمان تأیید می‌شود؟ جواب منفی است. پس از ترجمه مدارک به زبان آلمانی و دریافت تاییدیه‌های وزارت امور خارجه و دادگستری، متقاضی می‌تواند با مدارک خود به سفارت مراجعه کند. البته یک شرط در این زمان وجود دارد.

تأیید مدارک تنها در صورتی انجام خواهد شد که کمتر از ۱ سال از ترجمه مدارک گذشته باشد. اگر مدارک شما توسط سفارت به تأیید برسد، این تأییدیه به صورت مادام‌العمر خواهد بود. البته در این زمینه استثنا نیز وجود دارد. برخی از مدارک که امکان تغییر در آن‌ها وجود دارد، باید بلافاصله پس از تغییرات دوباره تأییدیه بگیرند. برای مثال شناسنامه افراد ممکن است دستخوش تغییراتی نظیر ازدواج، طلاق، تولد فرزند و … شود. در این شرایط اعتبار مدرک تأیید شده توسط سفارت آلمان ساقط شده و مدرک باید مجدداً مورد تأیید قرار بگیرد.

هزینه تأیید مدارک به زبان آلمانی

در زمان وقت تأیید مدارک سفارت آلمان شما به صورت کلی با ۲ دسته مدرک به سفارت یا کارگزاری مربوط به آن قدم می‌گذارید. یک دسته مدارک اصلی شما هستند که ترجمه رسمی بوده و بر اساس مدارک شما در داخل ایران تنظیم شده‌اند. دسته دیگر مدارکی است که به صورت کپی برابر اصل از نسخه اصلی کپی‌برداری شده‌اند. البته مدارک کپی باید با توجه به نیاز متقاضی آماده شوند. در این شرایط، هزینه خدمات شما به نوع مدارک و تعداد آن‌ها بستگی خواهد داشت.

  • برای هر بسته مدارک، سفارت یا کارگزاری مبلغ ثابتی را از فرد دریافت می‌کند. این مبلغ در جدول زیر قابل مشاهده است:
  • اما تعداد مدارک نیز می‌تواند قیمت نهایی خدمات را دستخوش تغییر کند. برای هر مدرک مبالغ زیر از شما دریافت خواهد شد:

البته در زمان وقت تأیید مدارک آلمان ممکن است هزینه‌های بیشتری بابت پرینت و … از شما دریافت شود. همچنین هزینه تصدیق برخی از مدارک مانند گواهی فوت رایگان است.

آیا تأیید مدارک در سفارت آلمان انجام می‌شود؟

تا همین چند سال پیش امور مرتبط با ویزای آلمان توسط بخش کنسولگری سفارت انجام می‌شود. از همین رو متقاضیان جهت رزرو وقت تأیید مدارک سفارت آلمان باید به سامانه رسمی سفارت مراجعه می‌کردند. همچنین در زمان مقرر شده برای تأیید و تصدیق مدارک باید به آدرس سفارت آلمان. مراجعه می‌کردند. البته به مرور پروسه تعیین وقت و رسیدگی به ویزاهای درخواستی کشور آلمان به کارگزاری ویزامتریک سپرده شد.

با این وجود هنوز هم وقت لگالایز سفارت آلمان توسط خود سفارت تنظیم می‌شد. این پروسه ادامه پیدا کرد تا بالاخره در سال ۲۰۲۱ تعیین وقت برای تأیید و تصدیق مدارک هم به ویزامتریک محول شد؛ بنابراین در حال حاضر برای تأیید کردن مدارک خود نیازی به حضور در سفارت آلمان در تهران ندارید. صفر تا صد تأیید مدارک، از گرفتن نوبت تا تحویل مدارک، توسط این شرکت واسطه انجام می‌شود.

آیا مراجعه حضوری در زمان وقت تأیید مدارک سفارت آلمان الزامی است؟

سوالی که برای متقاضیان ویزای آلمان مطرح می‌شود، امکان ارسال مدارک و تأیید آن به صورت غیرحضوری وجود دارد یا خیر. برای جواب این سوال باید بدانید، در حال حاضر ویزامتریک به هیچ وجه تأیید مدارک ارسالی توسط پیک یا سایر اشخاص حقیقی را نمی‌پذیرد. منتهی شرایطی وجود دارد که فرد را از حضور برای تأیید مدارک در شرکت معاف می‌کند.

شما می‌توانید با دادن وکالت به یک شخص حقیقی پروسه تأیید مدارک خود را به وی بسپارید. در این مواقع شخص مدنظر باید در زمان مراجعه به دفتر ویزامتریک ضمن ارائه مدارک مربوطه جهت تصدیق، وکالت‌نامه منعقد شده را به کارمندان شرکت ارائه دهد؛ بنابراین با توجه به عدم نیاز به انگشت‌نگاری یا سایر امور حضوری، امکان تأیید مدارک در صورت عدم حضور شخص وجود دارد، منتهی فرد جانشین باید حتماً وکالت‌نامه داشته باشد.

آیا ارائه اصل مدارک برای تأیید الزامی است؟

دقت کنید که شما با گرفتن وقت تأیید مدارک سفارت آلمان به دنبال تأیید کردن مدارکی چون گواهی سوءپیشینه، مدارک تحصیلی، مدارک کاری، سابقه بیمه و … هستید. دلیل این کار ارائه این مدارک به مؤسسات و سازمان‌های آلمانی است. از آنجا که سازمان‌های آلمانی تنها ترجمه‌ی مدارک را از شما دریافت می‌کنند، بنابراین نیازی به ارائه اصل مدارک و یا گرفتن تأییدیه اصل مدارک نیست. تنها باید مدارک ترجمه شده مورد نیاز خود را (به زبان آلمانی) به تأیید برسانید.

وقت لگالایز سفارت آلمان برای متقاضیان ویزای توریستی

اگر متقاضی ویزای توریستی آلمان هستید یا به عبارتی قصد ورود به عنوان گردشگر به آلمان را دارید، احتمالاً این سؤال برایتان مطرح شود که آیا من نیاز به وقت تأیید مدارک سفارت آلمان دارم؟ لازم به ذکر است متقاضیان ویزای توریستی نیازی به تصدیق و تأیید مدارک ندارند.

یعنی در صورتی نیاز به تصدیق مدارک دارید که بخواهید در آلمان در یک موسسه کار کنید، به تحصیل بپردازید یا این که سرمایه‌گذاری کنید. به هر حال اگر با هدف تفریح وارد خاک آلمان می‌شوید، هیچ مدرکی برای ارائه به مؤسسات نیاز نخواهید داشت؛ بنابراین در این مواقع شما نیازی به گرفتن وقت لگال مدارک ندارید.

آیا می‌توان مدارک انگلیسی را به تأیید رساند؟

در پاسخ به این سؤال یک پاسخ کوتاه و یک پاسخ بلند وجود دارد. پاسخ کوتاه این است: بله! اما اگر می‌خواهید در زمان وقت لگال مدارک آلمان از ترجمه انگلیسی مدارک خود استفاده کنید، احتمالاً با روند دریافت ویزای شینگن آشنایی ندارید. پس بهتر است پاسخ بلندتر را بررسی کنیم. اول اینکه ارائه مدارک مورد نیاز در زمان وقت سفارت به زبان آلمانی اجباری است. غالباً بخشی از مدارک مورد نیاز در زمان وقت سفارت با مدارک مورد نیاز وقت تأیید مدارک مشترک است؛ بنابراین شما با اقدام برای تأیید کردن مدارک به زبان انگلیسی علناً هزینه‌های خود را اضافه می‌کنید.

از طرفی تصدیق یا تأیید مدارک به زبان انگلیسی بعضاً می‌تواند دردسرساز شود. فراموش نکنید شما قصد سفر به کشور آلمان را دارید؛ بنابراین بهتر است ریسک سفر خود را کم کنید، چرا که تمام مؤسسات آلمانی مدارک آلمانی تأیید شده را قبول می‌کنند، اما ممکن است مدارک انگلیسی توسط برخی از ارگان‌ها مورد قبول واقع نشوند. پس به جای اضافه کاری و هزینه‌های بی مورد از همان ابتدا تمام مدارک خود را به زبان آلمانی ترجمه کنید، از آن برای گرفتن ویزای شینگن استفاده کنید و در صورت نیاز برای تأیید و تصدیق مدارک مدنظر اقدام کنید.

لگال مدارک ویزامتریک

لگال، لگال کردن یا لگالایز همان تأیید مدارک در سفارت آلمان است. لگال مدارک در ویزامتریک که کارگزاری سفارت آلمان است نیز انجام می‌شود بدین منظور باید با تعیین وقت قبلی برای لگال مدارک به ویزامتریک مراجعه کنید. تقاضا برای تأیید مدارک در ویزامتریک بسیار بالا بوده و معمولاً وقت‌های لگال ویزامتریک بین یک تا دو ماه فاصله دارند. چون تقاضا بسیار زیاد است، وقت‌هایی که ریلیز می‌شوند در همان دقایق اول پر می‌شوند.

وقت لگال سفارت آلمان

خوشبختانه کشور آلمان از ورود دانشجویان بین‌الملل و مهاجران کشورهای مختلف، به خوبی استقبال می‌کند. با این حال، سفر طولانی‌مدت به این کشور، نیازمند پشت سر گذاشتن مراحل مختلف مانند گرفتن وقت لگال سفارت آلمان است. در این خصوص باید به یاد داشته باشید تمام مدارک از جمله مدرک تحصیلی، مدارک هویتی، سند ازدواج و… باید ابتدا به تأیید سفارت آلمان برسند. تنها در این صورت است که ویزای شما برای ورود به آلمان صادر خواهد شد و در ادامه می‌توانید از این مدارک در کشور آلمان استفاده کنید.

چون گرفتن وقت لگال سفارت آلمان، فرآیند نسبتاً پردردسری دارد، بهتر است از قبل با جزئیات این مسیر آشنا باشید. اولین نکته این است که حتماً در سریع‌ترین زمان ممکن برای ترجمه تمام مدارک خود به زبان آلمانی و سپس دریافت تأیید دادگستری و وزارت امور خارجه اقدام کنید. زیرا وجود حتی یک نقص در مدارک می‌تواند مشکل آفرین باشد.

نکته دوم درباره چگونگی گرفتن وقت سفارت آلمان است. برای تأیید مدارک باید از ویزامتریک وقت بگیرید. در نظر داشته باشید که نوبت‌های ویزامتریک محدود و فشرده هستند و ممکن است به راحتی در دسترس نباشند. توصیه می‌شود برای این کار از مجموعه‌های حرفه‌ای مانند ویزا ۲۱ کمک بگیرید تا در مدت زمان کوتاه‌تر به نتیجه برسید. کارشناسان ویزا ۲۱ آماده هستند تا به سؤالات شما در این مورد، پاسخ دهند.

ساعت کار ویزامتریک برای تأیید مدارک سفارت آلمان

ساعت کار باجه‌های ویزامتریک برای تأیید مدارک سفارت آلمان، بین ساعت 8:30 تا 16:30 و در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه است؛ بنابراین در صورتی که قصد دارید مدارکتان را برای تأیید به این کارگزاری تحویل دهید، لازم است که در بازه زمانی تعیین شده توسط ویزا متریک و در روزهای کاری این کارگزاری به دفتر آن در تهران مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

برای سفر به آلمان و ورود به خاک این کشور حتماً باید وقت تأیید مدارک سفارت آلمان را کسب کنید تا بتوانید اسناد و مدارک مدنظر این کشور را به تأیید برسانید. در غیر این صورت نمی‌توانید ویزای این کشور اروپایی را دریافت کنید. اگر متقاضی ورود به خاک آلمان هستید و می‌خواهید پروسه کسب وقت ملاقات را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید، می‌توانید این کار را به کارشناسان ویزا ۲۱ بسپارید.

سؤالات متداول + جواب

وقت تأیید مدارک سفارت آلمان چیست؟

وقت تأیید مدارک سفارت آلمان خدماتی است که به متقاضیان اخذ ویزای این کشور اروپایی این امکان را می‌دهد که مدارک خودشان را برای بررسی و تأیید به سفارت ارائه دهند.

چه کسانی باید برای وقت تأیید مدارک سفارت آلمان اقدام کنند؟

افرادی که برای اخذ ویزای بلندمدت آلمان مانند ویزای تحصیلی، کاری، الحاق به خانواده و غیره درخواست می‌دهند، باید حتماً قبل از وقت مصاحبه وقت تأیید مدارک را دریافت کنند.

چگونه می‌توانم برای وقت تأیید مدارک سفارت آلمان اقدام کنم؟

متقاضیان می‌توانند وقت تأیید مدارک سفارت آلمان را به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت کارگزاری ویزامتریک دریافت کنند.

چه مدت طول می‌کشد تا وقت تأیید مدارک سفارت آلمان را دریافت کنم؟

مدت زمان انتظار برای دریافت وقت تأیید مدارک سفارت آلمان با توجه به زمان ارسال درخواست و حجم تقاضاهای ارسالی برای متقاضیان متفاوت است.

آیا این مقاله مفید بود ؟

چرا این مقاله برای شما مفید بود ؟

50 دیدگاه دربارهٔ «وقت تایید مدارک سفارت آلمان»

  1. با سلام
    من در تاریخ 29 آذر ماه برای تایید مدارک وقت ویزا متریک از طریق سایت گرفتم و ایمیل اول را دریافت کردم. متاسفانه تا به الان ایمیل دوم را دریافت نکردم. لطفا راهنمایی میفرمایید که باید از کجا پیگیری کنم جهت ایمیل دوم. چون من پیش تاییدیه از هانوفر دریافت کردم که باید برای ویزا اقدام کنم ولی متاسفامه هنوز مدارکم لگال نشده. از شما خواهشمندم بنده را راهنمایی فرمایید. با تشکر.

    پاسخ
  2. سلام و خسته نباشید،چطوری میتونم با کارشناستون تماس بگیرم،شماره تماس سایت پاسخگو نیست.

    پاسخ
  3. سلام روز بخیر
    من یه سوال داشتم میخواستم بدونم میشه مدارک تحصیلی مثل دیپلم که در ایران اخذ شده رو در کشور سومی مثل مجارستان که اونجا اقامت دارم به تایید سفارت المان برسونم یا حتما باید تایید مدارکم در ایران انجام بشه؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    پاسخ
  4. سلام وقت بخیر ، یک سری مدارک دارم باید سفارت آلمان تایید کند و خودم نتونستم وقت بگیرم آیا شما میتوانید برایم در سفارت آلمان وقت بگیرید؟

    پاسخ
  5. سلام من برای دیدار فرزندانم میخواهم‌با دعوتنامه ویزابگیرم
    اولا از خدمات شرکت شما چطور میتوانم اسنفاده کنم
    وثانیا شرط واکسن هنوز وجود داره?من سینو فارم واسپوتنیک زدم مانعی برای دریافت ویزا نیست?

    پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید