راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن

راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن

منطقه شینگن یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفر در جهان بشمار می رود.

سالیانه بیش از ۱۶ میلیون درخواست سفر به محدوده شینگن به سفارتخانه های ۲۶ کشور عضو شینگن ارسال می گردد.

بدین ترتیب بدیهی است که در صدور ویزای شینگن سخت گیری هایی اعمال شود.

با توجه به درصد ریجکتی ویزای شینگن در این میان برخی افراد به دنبال راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن هستند.

نکته قابل توجه این است که قوانین و مدارک مورد نیاز برای صدور ویزای شینگن در تمام منطقه شینگن کمابیش یکسان است.

به عبارتی برای درخواست ویزای شینگن در هر یک از کشورهای حوزه شینگن نیاز به مدارک تقریبا یکسانی است و ممکن است در برخی موارد تفاوتهایی وجود داشته باشد. ولیکن برخی از کشورها سخت گیری کمتری انجام داده،

لذا راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن بشمار می آیند. در ادامه به بررسی راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن و معرفی کشورهای سخت گیر در اخذ ویزای شینگن اشاره می کنیم.

برای اطلاع از شرایط دقیق سفارت های شینگن پیشنهاد میکنیم مقاله روبه رو را که با رنگ صورتی مشخص شده مطالعه نمایید —>>> اخذ ویزای شینگن

راحت ترین راه اخذ ویزای شینگن

صدور ویزای شینگن در کدام کشورها راحتتر است

راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن کدام است؟ این سوالی است که ذهن متقاضیان بسیاری را به خود مشغول کرده است.

طبق بررسی های صورت گرفته برخی کشورها در بررسی مدارک متقاضیان و صدور ویزا سخت گیری کمتری اعمال می کنند.

لذا متقاضیان اخذ ویزای شینگن می توانند از طریق این کشورها شانس صدور ویزای خود را افزایش دهند.

راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن در واقع مراجعه به این کشورها است. طبق بررسی های صورت گرفته در خصوص ویزاهای صادر شده توسط کشورهای مختلف عضو شینگن مشخص گردید که

به ترتیب کشورهای ایسلند، فنلاند، لیتوانی، استونی و لتونی پنج کشوری هستند که بالاترین درصد صدور ویزای شینگن را داشته اند.

هر کدام از این کشورها بالای ۹۸.۵ درصد نرخ صدور ویزای شینگن داشته بنابراین جزو راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن محسوب می شوند.

در این میان کشورهایی مانند ایتالیا، اسپانیا، مجارستان و سوئیس نیز طبق تجربه بدست آمده کشورهای نسبتا راحتی برای صدور ویزای شینگن متقاضیان ایرانی هستند.

در برابر راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن از کشورهای حوزه شینگن، برخی کشورها هستند که با وضع قوانین سخت گیرانه دارای بیشترین درصد ریجکتی ویزا هستند. این کشورها با اعمال محدودیت های بسیار سعی در کنترل مرزها و وضعیت کشور خود دارند.

کشورهای مالت، بلژیک، پرتغال، فرانسه، آلمان و هلند جزو پنج کشوری هستند که دارای بیشترین تعداد رد درخواست ویزا هستند.

بنابراین متقاضیان ایرانی که درخواست صدور ویزای شینگن را دارند باید در درخواست ویزای کشورهای فوق دقت بیشتری داشته باشند.

این افراد می توانند در صورت امکان از طریق راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن و کشورهای آسانتر برای اخذ ویزا اقدام نمایند.

البته بسته به شرایط اقتصادی و سیاسی اتحادیه اروپا، کشور مقصد و ایران این شرایط متغیر خواهد بود. در ادامه بهترین روش برای اخذ ویزای شینگن را معرفی می نمائیم.

کشورهای سخت گیر در صدور ویزای شینگن

راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن کدام است؟

طبیعتا یک مسیر یکتا برای نشان دادن سریع ترین راه اخذ ویزای شینگن وجود ندارد. در واقع انتخاب بهترین مسیر برای هر متقاضی می‌بایست با توجه به شرایط وی انتخاب شود. بنابراین این موضوع بسیار منحصر به فرد است.

اما در ادامه به بررسی برخی از آسان‌ترین مسیرهایی که می‌تواند شما را به ویزای شینگن برساند، ‌می‌پردازیم. البته همانطور که گفته شد این مسیرها از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود.

در حال حاضر به نظر می‌رسد ویزای اسپانسرشیپ سریع‌ترین راه ممکن باشد. اگر یکی از اقوام درجه 1 شما در کشورهای حوزه شینگن حضور داشته باشد، می‌تواند با اسپانسر شدن، حمایت مالی خود از شما را اعلام کند.

بدین ترتیب شما می‌توانید با ویزای اسپانسرشیپ بدون دردسر خاصی وارد منطقه شینگن شوید. اگرچه ویزای اسپانسرشیپ سریع‌ترین راه پیش روی متقاضیان است، اما هر فردی شرایط آن را ندارد. چرا که ممکن است اقوام درجه 1 شما در کشورهای حوزه شینگن حضور نداشته باشند.

اگر شرایط درخواست ویزای اسپانسرشیپ برای شما وجود ندارد، شاید راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن اخذ دعوتنامه باشد. این دعوتنامه می‌تواند از یک موسسه معتبر آموزشی برای تحصیل گرفته شود یا این که از یک موسسه یا کارگاه برای کار دریافت گردد.

لازم به ذکر است دریافت دعوتنامه از کشورهای حوزه شینگن ساده نیست. برای این کار فرد باید از حداقل الزامات مدنظر برخوردار باشد. در غیر این صورت امکان صدور دعوتنامه میسر نخواهد بود. البته با دریافت دعوتنامه شانس شما برای دریافت ویزای شینگن چند برابر می‌شود.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه اخذ ویزا بدون ضمانت بازگشت مقاله رو به رو را مطالعه نمایید —->>> اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت

شرایط خود را در نظر بگیرید

یک پیشنهاد خوب جهت یافتن سریع ترین راه اخذ ویزای شینگن سنجیدن شرایط است. به عبارتی شما باید شرایط خود را بررسی کرده و مطابق با آن بهترین مسیر را انتخاب کنید. چنانچه در این باره اطلاعات کمی داشته باشید، مشاوران ما می‌توانند شما را کمک کنند. اما شاید از خود بپرسید چگونه باید شرایط خود را مورد ارزیابی قرار داد؟ بسیار ساده است.

برای مثال فردی که به تازگی فارغ التحصیل شده است و گپ تحصیلی ندارد، به شرط این که سن پایینی داشته باشد، بهتر است برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کند. همچنین افرادی که در یک حوزه تخصصی کار می‌کنند، فرصت‌های خوبی برای یافتن پیشنهاد شغلی یا جاب آفر خواهند داشت. به شرط اینکه کشور مقصد به شغل شما نیاز داشته باشد. همچنین اگر سن و سالی از شما گذشته باشد و البته از تمکن مالی خوبی برخوردار باشید، احتمالا برای ویزای توریستی بتوانید اقدام کنید.

فاکتورهایی که شما را سریع‌تر به ویزای شینگن می‌رسانند

اگر به دنبال راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن هستید، باید ضمن اینکه شرایط خود را می‌سنجید، خود را با معیارهای ویزای شینگن وفق دهید. این موضوع بسیار مهم است و کمتر کسی به آن اهمیت می‌دهد. جالب است بدانید افسران سفارت هیچ شناختی نسبت به شما ندارند و تنها بر اساس مدارک ارائه شده به سفارت نسبت به صدور یا عدم صدور ویزا تصمیم‌گیری می‌نمایند. شما می‌توانید مدارک خود را ارتقا دهید تا شانس شما برای اخذ ویزا افزایش پیدا کند:

  • متناسب با کشور مدنظر مدرک زبان دریافت کنید.
  • گردش حساب خود را افزایش دهید.
  • تمکن مالی بالایی داشته باشید.
  • دعوتنامه بگیرید.
  • سابقه کار خود را افزایش دهید.

راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن را با ویزا ۲۱ تجربه کنید

با توجه به وضعیت فعلی ایران و مشکلات موجود در منطقه، کشورهای منطقه شینگن با نگاه سختگیرانه به درخواست صدور ویزا نگاه می کنند. در این میان برخی آژانس های مسافرتی و موسسات مهاجرتی از طریق ارتباطات خود با سفارتخانه های مختلف می توانند موجب تسهیل در اخذ ویزا شوند. بنابراین راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن مشاوره با موسسات معتبر فعال در امر ویزا و وقت سفارت است. ویزا ۲۱ با تیم تخصصی در زمینه وقت سفارت و اخذ انواع ویزای شینگن همواره بهترین راه حل ها را برای متقاضیان در نظر می گیرد. برای اخذ ویزای شینگن و در واقع راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن توصیه می شود که درخواست و اجرای فرآیند اخذ ویزا را به کارشناسان ویزا ۲۱ بسپارید.

راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن 1403

بهترین روش و راه برای اخذ ویزای شینگن چیست ؟

این پرسشی ست که جواب به آن شاید ساعت ها نیاز به زمان گذاشتن داشته باشد .

چرا که انتخاب بهترین راهکار برای اخذ ویزای شینگن یک کار بسیار تخصصیست و این امر مستلزم داشتن دانش و تجربه کافی میباشد ، همچنین انتخاب بهترین راهکار برای اخذ ویزای شینگن بسیار بستگی به شرایط مسافر دارد .

شرایط سنی مسافر ، وضعیت شغلی و ، تاهل و تجرد وی ، داشتن مدارم مالی کافی،سند ملکی، سابقه سفر  و بسیاری از فاکتور ها در انتخاب بهترین روش برای اخذ ویزا موثر است .

بنابراین یک راهکار ممکن است برای مسافری بهترین راهکار باشد و بزای شخص دیگر منجر به ریجکتی وی شود .

بنمابراین پیشنهاد میشود برای پی بردن به بهترین راهکار برای اخذ ویزای شینگن خود از افراد با تجربه استفاده نمایید تا ریک مواجه شدن با ریجتی را کاهش دهید .

میتئانید نظرات خود را در زیر همین پست در قسمت دیدگاه ها مطرح نمایید

راحت‌ترین کشور برای ویزای شینگن 2024

برای اخذ ویزای شینگن باید به دنبال کشورهایی باشید که فرآیند دریافت ویزا از آن‌ها ساده‌تر است. کشورهایی مانند ایتالیا و اسپانیا، به دلیل سفرهای توریستی و جاذبه‌های گردشگری که دارند، فرایند نسبتاً راحتی برای صدور ویزای شینگن در نظر گرفته‌اند. در نقطه مقابل کشورهایی مانند آلمان قوانین سخت‌گیرانه‌تری برای صدور ویزا دارند. 

بنابراین کسانی که می‌خواهند برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنند، بهتر است به سراغ کشورهایی مانند ایسلند، استونی، فنلاند، ایتالیا و اسپانیا بروند. تا بتوانند بدون دردسر ویزای كشورهاي اروپايي را دریافت کرده و وارد این منطقه شوند.

البته، علاوه بر اینکه شرایط کشورهای مختلف را برای صدور ویزای شینگن باید در نظر بگیرید، توجه به این نکته ضروری است که مدت زمان پردازش ویزا نیز می‌تواند روی زمان صدور آن تاثیر گذار باشد؛ یعنی در صورتی که سفارت کشور مورد نظر درخواست‌های زیادی را دریافت کرده باشد، حتی ممکن است کشورهایی که به راحتی ویزای شینگن را صادر می‌کنند نیز مدت زمان طولانی را برای صدور انواع ویزا در نظر بگیرند؛ بنابراین، توصیه می‌شود که برای اخذ ویزای شینگن به راحتی، در زمان لو سیزن برای دریافت ویزا اقدام کنید.

 راحت‌ترین ویزای توریستی اروپا

توریست‌های زیادی همه ساله با قصد بازدید از اروپا یا دیدن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی کشورهای عضو پیمان شینگن، عازم این منطقه می‌شوند. کشورهای مانند اسپانیا، ایتالیا و یونان به دلیل حضور گسترده گردشگران و تجارت توریست پذیری که دارند، ویزای توریستی را در زمان کوتاه‌تری و با سختگیری کمتری صادر می‌کنند. 

بنابراین در صورتی که قصد دارید از کشورهای عضو پیمان شینگن دیدن کنید، بهترین راه این است که از کشورهایی مانند اسپانیا و ایتالیا که راحت‌تر ویزای توریستی اروپا را صادر می‌کنند وقت سفارت را گرفته و مدارکتان را جهت دریافت ویزای شینگن تحویل دهید.

سخن پایانی

در كليه مراحل اخذ ویزای شینگن، به کمک مشاورین متخصص این حوزه نیاز  دارید. در غیر این صورت، ممکن است حتی از کشورهایی که به راحتی ویزای شنگن را صادر می‌کنند نتوانید وقت سفارت را دریافت کرده و انواع ویزای اروپا را بگیرید. تیم متخصص ویزا 21 با وجود سال‌ها سابقه در زمینه دریافت وقت سفارت و آماده کردن مدارک اخذ ویزای شینگن، به متقاضیان کمک می‌کند تا در اسرع وقت ویزای شینگن را دریافت کرده و عازم این منطقه شوند.

سوالات متداول 

1. راحت‌ترین کشور برای دریافت ویزای شینگن از ایران کدام است؟

کشورهایی مانند یونان، اسپانیا، و ایتالیا به طور کلی برای متقاضیان ایرانی راحت‌تر ویزای شینگن صادر می‌کنند. این کشورها معمولاً نرخ پذیرش بالاتری دارند و مدارک پیچیده‌ای درخواست نمی‌کنند. انتخاب این کشورها می‌تواند شانس دریافت ویزا را افزایش دهد.

2. آیا مراجعه به کارگزاری‌های ویزا (VFS Global) در ایران می‌تواند فرآیند درخواست ویزای شینگن را ساده‌تر کند؟

بله، کارگزاری‌های ویزا مانند VFS Global که نمایندگی تعدادی از سفارت‌های اروپایی در ایران را دارند، فرآیند درخواست ویزای شینگن را تسهیل می‌کنند. این مراکز خدماتی مانند تعیین وقت سفارت، جمع‌آوری مدارک و پیگیری درخواست را به صورت متمرکز ارائه می‌دهند.

3. چه نکاتی می‌تواند شانس موفقیت در درخواست ویزای شینگن از ایران را افزایش دهد؟

برای افزایش شانس دریافت ویزای شینگن از ایران، بهتر است:

  • مدارک مالی قوی و معتبر ارائه دهید.
  • برنامه سفر دقیق و مستند داشته باشید.

5 دیدگاه دربارهٔ «راحت ترین راه گرفتن ویزای شینگن»

  1. سلام وقت بخیر من دوتا از خواهرام آلمان هستند و همسرشون برای برادر و مادرم دعوتنامه فرستادن چه راهی و شرایط دیگه ای باید طی بشه که بتونن زودتر برن؟

    پاسخ
  2. سلام. هزینه مشاوره و کمک جهت دریافت ویزای شینگن فرانسه چقدره؟

    پاسخ
    • وقت بخیر با کارشناسای مجموعه جهت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید

      پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با ما