بهترین سفارت برای ویزای شینگن

بهترین سفارت برای ویزای شینگن

محدوده ی شینگن شامل ۲۶ کشور زیر میباشد  :

آلمان،اتریش،هلند،سوئد،سوییس،دانمارک،اسپانیا،ایتالیا،مجارستان،فنلاند،نروژ،اسلوونی،لهستان،پرتقال،یونان،ایسلند،اسلواکی،مالت،لوکزامبرگ،لیتوانی،لتونی،ایسلند،فرانسه،جمهوری چک و بلژیک

اکثر مسافرانی که در پی اخذ ویزای شینگن هستند مخصوصا مسافرانی که تا به حال ویزای شینگن نداشته اند در صدد پیدا کردن بهترین سفارت برای ویزای شینگن میباشند.اما بهترین سفارت برای ویزای شینگن و یا راحت ترین سفارت برای ویزای شینگن  کدام است ؟با ویزا ۲۱ همراه باشید در ادامه به جواب این سوال خواهیم پرداخت .

این سوال که بهترین سفارت برای ویزای شینگن کدام است اساسا سوال درستی نیست .چرا که انتخاب سفارت بستگی به شرایط مسافر نیز دارد .

البته نمیتوان منکر این موضوع نیز شد که شرایط فصلی سفارت ها از نظر ویزا دهی متفاوت میباشد .

انتخاب بهترین سفارت برای ویزای شینگن نیاز به بررسی دقیق شرایط مسافر و سفارت ها دارد د ابتدا باید شرایط مسافر بررسی شود ممکن است مسافری از سوئد که سفارت به نسبت سخت گیریست شانس  بیشتری نسبت به سفارت یونان یا فرانسه داشته باشد و یا بالعکس.

همچنین سفارت ها از نظر ویزا دهی در زمان های مختلف شرایط متفاوتی دارند.

زمانی سفارت هلند به مسافران ویزا های یک ساله و دو ساله مولتی میداد ولی همین سفارت چند وقت بعد  بسیاری از مسافرینی که خود ویزا داده بود و به موقع برگشته بودند را ریجکت نمود یا برای بار دوم بیشتر از ۱۰ روز ویزاا نمیداد.

یا سفارت اتریش در یک بازه ی زمانی چند ماهه ۹۹ درصد مسافران خود را ریجکت نمود.

بنابراین بهترین سفارت برای ویزای شینگن نیاز به بررسی تخصصی و همچنینی به روز دارد.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد شرایط اکنون سفارت ها پیشنهاد میشود مقاله روبه رو را که با رنگ صورتی مشخص شده مطالعه نمایید —>>> اخذ ویزای شینگن

همین امروز که شما این مقاله را مطالعه مینمایید بسیاری از مسافران داخل سفارت ها رفته اند و جواب ویزای بین دو تا چهار هفته بعد می اید .و در این چند هفته ممکن است شرایط سفارت تغییر نماید .

متخصصین ویزا ۲۱ با تجربه ای طولانی در امر اخذ ویزای شینگن به شما کمک خواهند کرد که بهترین سفارت برای ویزای شینگن را انتخاب نمایید  و از بروز مشکلات احتمالی که منجر به ریجکتی مسافر خواهند شد جلوگیری خواهند نمود.

ویزا ۲۱ مجری اخذ ویزای شینگن فوری
نکته مهمی که در درخواست صدور ویزای شینگن وجود دارد این است که زمان درخواست صدور ویزا نقش مهمی در افزایش احتمال اخذ ویزا دارد. در مواقعی که سفارت خانه ها تعداد درخواست های بالایی دارند، معمولا سخت گیری بیشتری در بررسی مدارک و شرایط متقاضیان انجام می دهند. بنابراین برای انتخاب بهترین سفارت برای ویزای شینگن باید همواره آخرین اطلاعات و وضعیت سفارت خانه ها را در نظر داشت. تیم تخصصی ویزا ۲۱ با اشراف کامل اطلاعاتی در امور ویزای شینگن و وقت سفارت بهترین مشاور برای متقاضیان خواهد بود. بنابراین توصیه می شود برای اخذ ویزای شینگن و مراجعه به بهترین سفارت برای ویزای شینگن با کارشناسان ویزا ۲۱ مشورت کنید. نوع ویزای درخواستی، شرایط مهم در اخذ ویزا، زمان درخواست و شرایط متقاضی از مواردی است که تیم ویزا ۲۱ آنرا همواره در نظر می گیرد. درصد بالای اخذ ویزای شینگن مشتریان ویزا ۲۱ نشان دهنده تخصص کارشناسان تیم ویزا ۲۱ است. بهترین سفارت برای ویزای شینگن را از ویزا ۲۱ بخواهید.

ویزا و کرونا 

سوال : ایا بهترین سفارت برای ویزای شینگن پس از کرونا تغیییر خواهد کرد ؟

بله پس از کرونا و بازگشایی مجدد سفارت ها ی شینگن قطعا شرایط سفارت ها تغییر خواهند کرد .

برای اخذ ویزای شینگن بهترین سفارت ممکن است با قبل کرونا کاملا متفاوت باشد .

میتوانید سوالات خود را زیر همین پست مطرح نمایید

راحت ترین کشور برای ویزای شینگن

همانطور که گفته شد، انتخاب بهترین سفارت برای ویزای شینگن کار درستی نیست. چرا که هر سفارت باتوجه به شرایط و تعداد متقاضیان ممکن است سختگیری‌های خود را افزایش یا کاهش دهد. از سوی دیگر شما می‌بایست با توجه به برنامه سفر خود اقدام به درخواست ویزا کنید. برای مثال اگر قصد سفر به فرانسه و آلمان را داشته باشید، نمی‌توانید ویزای شینگن خود را از سفارت ایتالیا اخذ کنید. در این شرایط شما ملزم به درخواست ویزا از کشور فرانسه یا آلمان خواهید بود. با این حال مرور کشورهایی که در مجموع سختگیری‌های کمتری نسبت به سایر کشورها دارند، خالی از لطف نیست.

جالب است بدانید سفارت کشورهایی نظیر آلمان، فرانسه، هلند و اتریش به عنوان سختگیرترین سفارت‌ها در میان متقاضیان ایرانی شناخته می‌شوند. باتوجه به وضعیت اقامت پناهجوهای ایرانی آلمان سختگیری‌های به شدت زیادی برای اعطای ویزای اعمال می‌کند. همچنین دریافت ویزای شینگن از هلند و اتریش منوط به داشتن تمکن مالی بسیار بالاست. فرانسه نیز ویزاهای شینگن را با وسواس زیادی برای ایرانی‌ها صادر می‌نماید.

در مقابل سفارت کشورهایی نظیر ایتالیا، اسپانیا و یونان می‌توانند سریعترین راه برای اخذ شینگن باشند. در حال حاضر ایتالیا راحت ترین کشور برای ویزای شینگن به نظر می‌رسد. بسیاری از متقاضیان ایرانی درخواست خود را از این کشور پیگیری می‌کنند. البته اسپانیا نیز تحت شرایطی می‌تواند شما را به ویزای شینگن برساند. ناگفته نماند که باز هم معیارهای زیادی برای این موضوع وجود دارد. چه بسا شرایط شما به گونه‌ای باشد که اقدام از کشور آلمان یا فرانسه راحت‌تر از سایر کشورهای تلقی شود.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه اخذ ویزا بدون ضمانت بازگشت مقاله رو به رو را مطالعه نمایید —->>> اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت

سریع ترین راه برای رسیدن به ویزای شینگن

حالا که بحث بدترین و بهترین سفارت برای ویزای شینگن داغ است، اجازه دهید به نکات ریزتری اشاره کنیم. اگرچه دریافت ویزای شینگن از برخی از کشورها سخت‌تر است، اما تحت شرایطی این کشورها می‌توانند بهترین گزینه برای متقاضیان باشند. یکی از شرایطی که می‌تواند دریافت ویزا از هر کشوری را تسهیل ببخشد، داشتن دعوتنامه است. برای مثال اگر متقاضی بتواند از یک دانشگاه برای تحصیل یا از یک موسسه برای کار دعوتنامه بگیرد، شانس خود را برای دریافت ویزا افزایش خواهد داد. جالبتر این که در این صورت اگر ۲ فرد با شرایط یکسان برای درخواست ویزا به سفارت آلمان و ایتالیا مراجعه کنند، اما مراجعه کننده به سفارت آلمان دعوتنامه داشته باشد، احتمالا شانس این فرد بیشتر است. حتی با وجود سختگیری‌های بیشتر سفارت این کشور.

یکی دیگر از شرایطی که می‌تواند دریافت ویزا را تسهیل ببخشد، اقدام برای ویزای اسپانسرشیپ است. در واقع اگر فردی از اعضای خانواده شما ساکن یکی از کشورهای شینگن باشد و برای شما دعوتنامه ارسال کند، به احتمال بسیار زیاد موفق به اخذ ویزا شوید.

معیارهای انتخاب بهترین سفارت برای ویزای شینگن

برای اینکه یکی از بهترین سفارت‌های کشورهای اروپایی را با توجه به شرایطتتان برای اخذ ویزای شینگن انتخاب کنید، لازم است موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

سیاست‌های ویزایی سفارت

 برخی از سفارت‌خانه‌های کشورهای اروپایی به دلیل سیاست‌های ویزایی خاصی که دارند ممکن است برای بعضی از متقاضیان مناسب‌تر باشند. به عنوان مثال سفارت کشورهای توریست پذیری مانند اسپانیا ویزاهای توریستی را با سخت گیری کمتری صادر می‌کنند.

زمان پاسخگویی سفارت

 برخی از سفارت‌خانه‌های صادر کننده ویزای شینگن ممکن است زمان پاسخگویی بهتری داشته باشند، یا درخواست‌ها را سریع‌تر پردازش کنند. البته این موضوع تا حد قابل توجهی به تعداد درخواست‌های ویزا و… بستگی دارد.

نوع ویزای درخواستی

 با توجه به نوع ویزایی که نیاز دارید، برخی سفارت‌خانه‌ها گزینه بهتری برایتان خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می‌توانید با مشاورین متخصص در این زمینه مانند تیم ویزا ۲۱ در ارتباط باشید.

سابقه اخذ ویزا

 اگر قبلاً از سفارت‌خانه‌ای وقت و ویزا گرفته‌اید و تجربه مثبتی در این زمینه داشته‌اید، احتمال اینکه مجدداً بتوانید از کنسولگری مورد نظر وقت بگیرید وجود دارد.

مطالعه تجربیات دیگران

افراد زیادی درباره نحوه دریافت وقت سفارت‌های مختلف اطلاعاتشان را در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. با مطالعه این نظرات می‌توانید درباره شرایط کشورهای مختلف برای صدور انواع ویزای کاری، تحصیلی و… اطلاعات به دست بیاورید.

سؤالات متداول+ جواب

۱}کدام سفارت بهترین است برای دریافت ویزای شینگن؟

نمی‌توان هیچ سفارتی را به طور قطعی به عنوان «بهترین گزینه برای صدور ویزا» در نظر گرفت؛ زیرا انتخاب سفارت برای صدور ویزا به عوامل مختلفی مانند ملیت فرد، هدف سفر، سابقه سفر و مدارک متقاضی بستگی دارد.

۲) چگونه می‌توانم بهترین سفارت را برای خودم انتخاب کنم؟

برای انتخاب بهترین سفارت باید از افراد متخصص در این زمینه مانند تیم ویزا ۲۱ کمک بگیرید.

۳) محبوب‌ترین سفارت‌ها برای ویزای شینگن در ایران کدامند؟

محبوب‌ترین سفارت‌ها برای درخواست ویزای شینگن سفارت کشورهای آلمان، ایتالیا، بلژیک و اسپانیا هستند.

بهترین سفارت برای ویزای شینگن را فراموش کنید

پس با جستجو درباره راحت ترین کشور برای ویزای شینگن وقت خود را تلف نکنید. شما باید با توجه به شرایط و برنامه سفر خود برای دریافت ویزا اقدام نمایید. چه بسا سخت‌ترین کشور نظیر آلمان برای شما به راحتی ویزای شینگن صادر کند، در حالی که کشوری نظیر ایتالیا شما را ریجکت نماید. این موضوع بسیار مهم است. اگر می‌خواهید با توجه به شرایط خود بهترین کشور را مورد هدف قرار دهید، کافی است با کارشناسان ویزا ۲۱ تماس حاصل فرمایید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

چرا این مقاله برای شما مفید بود ؟

۱۴۰۳/۴/۱۱ ۱۷:۳۷:۳۳

۱۳ Comments

  1. مژده کیا فروردین ۵, ۱۴۰۲ در ۲:۵۰ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام ، من حدودا دوسال پیش سفارت آلمان مصاحبه شدم برای ویرای پیوست به همسر مدارکم کامل بود بعد از سیزده ماه از همسر در آلمان مجدد کارت اقامت و یه سری مدارک دیگه خواستن که بهشون داد بعد از گذشت سه ماه از تحویل مدارکی که خواستن ریجکتم کردن به علت حقوق همسرم ، ایشون بازنشستگی زودرس دارن و حقوق رو دولت بهشون میده ، وکیل گرفتیم اعتراض زدیم مجدد کارت اقامت مدرک خونه و برگه ی پزشک رو وکیل برای سفارت ایمیل کرده ، الان با گذشت هفت ماه از اعتراض هیچ جوابی نمیدن ، راه پیگیری ما به چه صورته ، حدودا دو ساله که مدارک من تو سفارته ، کیا هستم ، ممنون میشم از پاسخ و راهنماییتون

    • کارشناس ویزا ۲۱ فروردین ۱۱, ۱۴۰۲ در ۹:۰۲ ق٫ظ - پاسخ دادن

      تنها راه پیگیری از طریق ایمیل میباشد

ثبت ديدگاه

Call Now Buttonتماس با ما