اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت

اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت برای افرادی که سفری به یکی از ۲۶ کشور اروپایی عضو پیمان شینگن دارند بسیار مهم است.مجموعه ویزا ۲۱ هیچگونه ضمانتی را از مسافر بابت بازگشت از سفر دریافت نمیکند با ما همراه باشید در ادامه  به مشکلاتی که ممکن است بابت گذاشتن ضمانت بازگشت برای شما به وجود بیاید میپردازیم.
اگر برای تفریح می‌خواهید به اروپا سفر کنید، باید کوله بارتان را آماده کرده و وسایل ضروری را برای یک سفر هیجان انگیز مهیا کنید. خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از دیگر مواردی است که هنگام سفر باید به آن توجه داشته باشید.

با توجه به این که صف مسافرین علاقه‌مند به سفر به اروپا پشت در سفارت بسیار طولانی است، بسیاری از مسافرین ترجیح می‌دهند که کلیه مراحل اخذ ویزای شینگن تا سفر به اروپا را به آزانس ها بسپارند. اگر با تور دور اروپا همسفر شده‌اید و می‌خواهید کشورهایی که در محدوده شینگن قرار دارند را تماشا کنید،

مسئولدفتر خدمات مسافرتی تمام مراحل خرید بلیط تا رزرو هتل و اخذ ویزای شینگن برای مسافران را انجام می‌دهد. با توجه به امکانات فراهم شده مسافر می‌تواند سفر کاری، تفریحی یا تجاری‌اش را آسوده خاطر انجام دهد و وارد کشور مورد نظرش شود.

اگر چه برخی آژانس‌های هواپیمایی مسیر مسافران را برای سفر به حوزه شینگن هموار می‌کنند؛ اما افرادی که دائم در حال سفر به اروپا هستند ترجیح می‌دهند خودشان نسبت به اخذ ویزا و رزرو بلیط و… اقدام کنند. اولین دلیل این کار، اخذ وجه بیشتر از حد معمول توسط آژانس‌های مسافرتی است. با وجود این شرایط سفر به اروپا برای افرادی که دائم می‌خواهند به این خطه رفت و آمد کنند هزینه‌های سرسام آوری خواهد داشت.

دومین موردی که آژانس‌های مسافرتی به آن اهمیت می‌دهند، ضمانت بازگشت مسافر است. اگر به دنبال راهی برای اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به طور کامل قید آژانس‌های مسافرتی را بزنید؛ زیرا شرکت‌های مسافربری مطابق قانونی که به آن‌ها اعلام شده عمل کرده و برای ارائه ویزای شینگن به مشتریان سند ملک، وجه نقد، چک و … را دریافت می‌کنند.

بسیاری از اژآنس های مسافتی مبالغی بین ۱۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان چک تضمین شده را بابات ضمانت بازگشت از سفر از مسافران دریافت میکنند در صورتی که ضمانت بازگشت قانون هیچ کدام از ۲۶ کشور محدوده شینگن نمیباشد.
ویزا شینگن بدون ضمانت بازگشت امکانپذیر میباشد جهت کسب اطلاعات دقیقتر میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

برای گرفتن مشاوره اولیه در رابطه با اخذ ویزا بدون ضمانت با شماره همراه ۰۹۱۲۲۵۰۹۱۵۴ تماس حاصل نمایید

اگر با وجود این شرایط باز هم حاضر هستید که به آژانس دارها و آژانس‌های مسافرتی اعتماد کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه شوید و با انواع تضمین درخواست شده توسط آژانس‌ها و مشکلاتی که پس از ارائه این تضمین‌ها رخ می‌دهد بیشتر آشنا شوید. تا با آگاهی کامل خدمات اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت را از تهران ویزا دریافت نمایید.

ویزای شینگن فوری بدون ضمانت بازگشت

ارائه وجه نقد به آژانس‌های مسافرتی

اگر راهی غیر از اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت را برگزیده‌اید و تصور می‌کنید که حتماً باید تضمینی برای اخذ ویزای شینگن و سفر به کشورهای عضو این منطقه نزد آژانس دارها به امانت بگذارید، باید به عنوان اولین گزینه به این موضوع توجه داشته باشید که اغلب شرکت‌های مسافربری در ازای سفر مسافران به اروپا از آن‌ها وجه نقد قابل توجهی دریافت می‌کنند.

در ابتدای امر این موضوع کاملاً قانونی و منطقی به نظر می‌رسد؛ زیرا این مبلغ برای این از مسافران دریافت می‌شود که در صورتی که مسافر از مدت تعیین شده بیشتر در کشورهای این خطه سکونت داشت، شرکت مسافرتی بتواند طبق قوانین تعیین شده توسط کشورهای هم پیمان شینگن مبلغی را به عنوان جریمه از پولی که مسافر نزد وی به امانت گذاشته به کشور مقصد پرداخت کند.

با وجود این که مبلغ مورد نظر نزد صاحب آژانس به امانت گذاشته شده است، به محض مراجعه مسافر باید کلیه مبلغ بدون کم و کاست به وی ارائه شود. این در حالی است که برخی از آژانس دارها به بهانه‌های مختلف بخشی از مبلغ مورد نظر یا همه آن را تصاحب می‌کنند و به مشتری هیچ وجهی را پس از مراجعه نمی‌پردازند.

ارائه چک تضمینی به آژانس‌ها

از دیگر مواردی که هنگام اخذ ویزای شینگن باید به آژانس‌های مسافرتی به عنوان تضمین بازگشت ارائه کنید می‌توان به چک‌ اشاره کرد. چک‌هایی که مالکان آژانس‌ها دریافت می‌کنند هم می‌تواند به صورت چک سفید امضا باشد و هم اینکه از مشتری درخواست شود که مبلغ مشخصی را در آن درج کنند.

با توجه به این که اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت با دریافت این نوع ویزای شینگن متفاوت است، افرادی که چک سفید امضا یا چک با مبلغ مشخص به صاحب آژانس می‌دهند، باید به این موضوع فکر کنند که وی می‌تواند درست زمانی که آن‌ها در سفر هستند نسبت به نقد کردن چک اقدام کند.

عده‌ای برای پیشگیری از این نوع سوء استفاده‌ها، تاریخ چک را برای زمانی درج می‌کنند که به کشور بازگشته‌اند؛ اما افرادی که برای بار اول است که به کشورهای حوزه شینگن سفر می‌کنند، ممکن است در این باره اطلاعات کافی نداشته باشند و چک را بدون تاریخ یا درج مبلغ مشخص به مالک آژانس ارائه کنند و با مشکلات زیادی مواجه شوند.

ویزا بدون ضمانت

ارائه سند ملک به آژانس دارها

برخی از آژانس دارها برای این که ویزای شینگن را برای مسافران دریافت کنند از آن‌ها می‌خواهند که سند خانه یا مغازه‌ای را برای تضمین نزد آن‌ها به امانت بگذارند. با توجه به این که آژانس‌ها امکان ا اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت را برای مسافران فراهم نمی‌کنند، افرادی که با تور همسفر می‌شوند مجبور هستند هر شرایطی که آژانس دارها معین می‌کنند را بپذیرند.

دریافت خدمات اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت

اگر بارها با این مشکل مواجه شده‌اید و به دنبال راهی برای سفر راحت به اروپا هستید یا این که اولین بار است که وارد حوزه شینگن می‌شوید و نمی‌خواهید تضمینی را برای سفرتان بپردازید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از کمک مشاورین باتجربه و متخصص تهران ویزا برای اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت بهره‌مند شوید.

اگر کلیه امور اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت را به مشاورین این مرکز بسپارید، بدون این که دغدغه‌ای از بابت مبلغ قابل توجهی که برای تضمین در نظر گرفته شده داشته باشید، این امکان برایتان فراهم خواهد بود که سفری به هر یک از کشورهای شینگن که مورد نظرتان است داشته باشید.

ارائه خدمات اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه برای افرادی که به سفر و جهانگردی علاقه‌مند هستند و این بار اروپا را برای بازدید انتخاب کرده‌اند، این امکان را می‌دهد که با مبلغ بسیار کمتری نسبت به آنچه در وب سایت آژانس‌های مسافرتی درج شده به کشورهای هلند، بلژیک، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اتریش و… سفر کنند.

سفر کردن انسان خام را پخته می‌کند. به همین دلیل است که توریست‌ها به واسطه سفرهای متعددی که داشته‌اند بهتر می‌توانند با حوادث پیش بینی نشده مواجه شوند. ویزای شینگن به توریست‌ها و گردشگران کمک می‌کند تا بتوانند دور تا دور اروپا را در ۹۰ روز طی کنند. این سفر سه ماهه برای تماشای کلیه جاذبه ‌هایی که در قاره سبز نهفته مناسب است.

شاید تصور کنید که بازه زمانی سه ماهه توسط آژانس دارها برای ویزای شینگن تعیین شده است، اما باید بدانید این قانون را کشورهای هم پیمان شینگن تصویب کرده‌اند تا رفت و آمد مسافران به این منطقه نظم مناسبی داشته باشد.(تعداد روز های ویزا های شینگن توریستی کوتاه مدت میتوانند بین چند روز تا سه ماه متغیر باشد)

اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت

چرا اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت برای سفر دور اروپا آرزوی هر توریستی است؟

قبل از هم پیمان شدن کشورهای اروپایی و تصویب پیمان شینگن، توریست‌ها باید برای سفر به ایتالیا به سفارت این کشور مراجعه کرده و ویزای ایتالیا را اخذ می‌کردند و برای سفر به پاریس هم تمام مراحل اخذ ویزا را برای سفر به کشور فرانسه پشت سر می‌گذاشتند.

این موضوع سبب شده بود که توریست‌ها همیشه در سفر هلند حسرت تماشای برج ایفل و جاذبه‌های ایتالیا و… را در دل داشته باشند؛ زیرا این کشورها در همسایگی هم قرار دارند و سفر کردن به آن‌ها با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند ترن راحت است.

با عضو شدن ۲۶ کشور اروپایی در پیمان شینگن، رویای توریست‌ها برای سفر دور اروپا به واقعیت تبدیل شد. این روزها با اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت  به کمک مشاورین تهران ویزا می‌توانید در عرض چند ماه از ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، آلمان و هلند دیدن کنید.

این ویزا یک سند رسمی است که به شما به عنوان یک توریست یا گردشگری که عازم این خطه است هویت می‌دهد تا بتوانید سفر اروپا را آسوده خاطر و بدون نیاز به چندین و چند باره تمدید ویزا انجام‌ دهید.

ضمانت بازگشت از سفر چیست؟

اکنون که درباره اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت صحبت می‌کنیم، بهتر است پیش از هر کاری بدانیم ضمانت بازگشت چیست. اگر امور اخذ ویزا را به یک موسسه یا آژانس مهاجرتی سپرده باشید، این آژانس در قبال بازگشت شما به کشور مسئولیت دارد. از همین رو آژانس‌ها با درخواست اسناد مالکیتی یا مبالغ هنگفت از متقاضی درخواست ضمانت نامه می‌کنند. این موارد به این دلیل است که اگر مسافر دیر به کشور خود بازگشت یا جرم و تخلفی در کشور مقصد انجام داد، آژانس بتواند جریمه آن را پرداخت کند. موضوعی که در نگاه اول بسیار منطقی به نظر می‌رسد، اما اگر از افراد باسابقه سوال کنید، قطعا از مشکلات متعددی که ممکن است برای شما ایجاد شود، آگاه خواهید گشت.

انواع ضمانت بازگشت

ضمانت بازگشت از سفر شامل موارد مختلفی می‌شود. این ضمانت نامه به عواملی نظیر کشور مقصد و شرایط فرد بستگی دارد. به عنوان مثال در بسیاری از موارد افراد مجرد یا متقاضیانی که شغل مناسبی نداشته باشند، نیاز به پرداخت تضمین بیشتری دارند. ضمانت بازگشت بسته به آژانس مسافرتی نیز متفاوت است. بسیاری از موسسات ترجیح می‌دهند برای ضمانت پول نقد دریافت کنند، در حالی که برخی از آن‌ها اسناد مالکیتی شما را در گرو نگه می‌دارند.

با این وجود این ضمانت بیشتر به ۳ صورت زیر از متقاضی دریافت می‌شود که در ادامه به شرح هر یک خواهیم پرداخت:

  • وجه نقد
  • چک تضمینی
  • سند ملک

با اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت با خیالی آسوده سفر کنید

کافی است کمی تحقیق کنید تا متوجه کلاهبرداری و سوء استفاده آژانس‌های مهاجرتی از توریست‌ها شوید. در موارد متعدد دیده شده این آژانس‌ها در صورت بازگشت به موقع مسافر باز هم ضمانت را به فرد عودت نمی‌دهند. این موضوع می‌تواند هر فردی را آزرده خاطر کند. به این ترتیب اگر نمی‌خواهید سفر چالش برانگیزی را تجربه کنید و با خیالی آسوده بار سفر را ببندید، بهتر است از خدمات دریافت ویزا شینگن بدون ضمانت بازگشت استفاده کنید.

اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت ۱۴۰۲

در این بخش میخواهیم به برخی پرسش های پرتکرار شما عزیزان در مورد اخذ ویزا بدون ضمانت پاسخ دهیم.

۱-ایا اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت امکان پذیر است ؟

پاسخ: بله اخذ ویزای شیگن بدون ضمانت جزو خدمات مجموعه ویزا ۲۱ میباشد و برای گرفتن ویزای شینگن شما هیچ گونه ضمانتی از شما دریافت نخواهیم کرد .

۲-آیا اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی امکان پذیر است ؟

پاسخ: بله سند ملکی جزو مدارک ضروری هیچکدام از کشورهای اروپایی حوزه شینگن نمیباشد و ما در بسیاری از پرونده ها بدون سند ملکی موفق به اخذ ویزای شینگن برای مسافران خود شده ایم

مزایای اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت

 

  • عدم نیاز به ضمانت: اخذ ویزا با ارائه ضمانت برای هر فردی ساده نیست. برای مثال ممکن است آژانس از شما مبلغ چند صد میلیونی درخواست کند. در این صورت شما ضمن تامین منابع مالی سفر باید هزینه ضمانت را نیز جمع آوری کنید. اگر از لحاظ مالی شرایط خوبی نداشته باشید، قطعا امکان تامین مبلغ ذکر شده وجود نخواهد داشت.

  • آسودگی خاطر در سفر: فرض کنید مقداری از سرمایه یا اموال شما نزد یک آژانس ناشناس گرو گذاشته شده است. بدیهی است این موضوع برای هر فردی ناخوشایند خواهد بود و ذهن شما در طول سفر مدام آزرده خاطر خواهد شد. در واقع شما به جای لذت بردن از سفر پیوسته باید نگران سرمایه و اموال خود باشید.

  • حفظ اموال و دارایی: اگر تجربه باخت سرمایه در قمار را داشته باشید، باید بدانید این کار یعنی ارائه ضمانت به موسسات گردشگری نیز یک قمار بزرگ است. شاید در زمان بازگشت سفر متوجه شوید، بخشی از سرمایه شما از دست رفته است. اتفاقی که اصلا خوشایند نخواهد بود و می‌تواند تمام لذت سفر را از ذهن شما بیرون کند.

مزایای اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت

نحوه سوء استفاده آژانس‌ها از ضمانت بازگشت

برای بسیاری از افراد این سوال مطرح می‌شود که آیا ارائه ضمانت بازگشت از سفر به آژانس مهاجرتی خطرناک نیست؟ آیا در این صورت آژانس نمی‌تواند از این ضمانت سوء استفاده کند؟ پاسخ به این سوال مثبت است. در واقع اخذ ویزا در ازای ضمانت می‌تواند ریسک بزرگی محسوب شود. اگرچه این ضمانت تنها برای اطمینان از بازگشت متقاضی دریافت شده است، اما گاهی اوقات زمینه را برای سوءاستفاده‌های بعدی افراد و آژانس‌ها فراهم می‌کند. در بسیاری از موارد مشاهده شده آژانس مقداری از پول نقد متقاضی را به دلایل مختلف پس نداده است. این موضوع حتی در صورت بازگشت به موقع فرد نیز رخ می‌دهد.

به این ترتیب اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت بسیار مهم و ضروری می‌باشد. چرا که در غیر این صورت هر لحظه باید نگران سرمایه و اموال خود باشید. البته این تنها بخشی از سوءاستفاده‌های آژانس‌های گردشگری می‌باشد. در برخی شرایط پیشامدهای بدتری نظیر پس ندادن سند یا پاس شدن چک متقاضی پیش از بازگشت از سفر اتفاق افتاده که بسیار تلخ و ناراحت کننده است.

وجه تضمین اخذ ویزای شینگن چقدر است؟

اگرچه توصیه ما به متقاضیان اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت است، اما شاید برخی از متقاضیان به دلیل تبلیغات متعدد آژانس‌ها به گرفتن ویزا با ضمانت راضی شوند. اگر شما هم در این دست از متقاضیان قرار داشته باشید، شاید بخواهید بدانید وجه تضمین برای صدور ویزا دقیقا چقدر است؟ به احتمال فراوان پس از شنیدن هزینه‌هایی که یک آژانس برای ضمانت بازگشت از شما دریافت می‌کند، نظر شما نیز تغییر پیدا کند. جالب است بدانید آژانس‌های مسافرتی هزینه‌های چند صد میلیونی از متقاضیان ویزا دریافت می‌کنند. دانستن این موضوع بسیار مهم است، چرا که برخی از متقاضیان خیال می‌کنند مبلغ ضمانت بسیار کمتر از این‌ها باشد.

البته برآورد هزینه دقیقی که از شما درخواست می‌شود، کار سختی است. برخی از موسسات با دریافت صد یا دویست میلیون کار شما را راه می‌اندازند. اما کم نیستند آژانس‌هایی که حتی به این مبالغ نیز بسنده نکرده و در ازای دریافت ویزا ضمانت‌هایی قریب به یک میلیارد نیز درخواست می‌نمایند. این موضوع بسیار مهم است و شاید باعث شود برای دریافت ویزا روی این موسسات خط قرمز بکشید.

اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت

آیا ضمانت بازگشت از سفر تنها برای ویزای شینگن است؟

همانطور که گفته شد، ویزا ۲۱ اقدام به اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت می‌کند. این در حالی است که بسیاری از موسسات در ازای صدور ویزا از شما ضمانت نامه دریافت می‌کنند. حال این ضمانت می‌تواند وجه نقد، چک یا سند ملکی باشد. صد البته این کار یک قانون رسمی نیست، بلکه تنها یک عرف میان متقاضیان و آژانس‌های مسافرتی می‌باشد. ناگفته نماند این عرف نه‌تنها در ویزای شینگن، بلکه در پروسه اخذ بسیاری از ویزاها نیز دیده می‌شود. البته شاید بسیاری از این موسسات در قبال دریافت ضمانت هیچگونه سوء استفاده‌ای از متقاضیان انجام ندهند. اما به هر حال شما می‌بایست جانب احتیاط را رعایت کنید. چه در زمان صدور ویزای شینگن و چه سایر ویزاها باید به دنبال موسساتی باشید که از شما ضمانت دریافت نکنند. پر واضح است که در این صورت با خیالی راحت به سفر خود خواهید پرداخت. همچنین هزینه‌های شما نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند

در چه صورت ارائه ضمانت مشکلی ندارد؟

پیش از هر چیز باید بگوییم تا زمانی که شرایط اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت مهیا است، چرا باید ریسک سفر خود را افزایش دهید و به موسسات و افراد ناشناخته اطمینان کنید؟ با این حال شاید بخواهید از خدمات این موسسات بهره ببرید. در این صورت راهکارهایی وجود دارد تا ریسک ضمانت‌های پرداخت شده را کاهش دهد. برای مثال اگر قصد دارید پول نقد به دفتر یا آژانس بدهید، بهتر است در ازای آن یک رسید معتبر دریافت کنید. همچنین اگر ضمانت شما چکی خواهد بود، بهتر است تاریخ آن برای بعد از بازگشت شما از سفر نوشته شود. در این صورت احتمال سوء استفاده به کمترین میزان ممکن می‌رسد. البته نباید از این اتفاق اطمینان داشته باشد، چرا که احتمال هر پیشامدی وجود دارد .

 

سند ملکی برای ویزای شینگن

بر خلاف باور عموم متقاضیان ویزا، داشتن سند ملکی برای ویزای شینگن الزامی نیست! همواره یکسری باورهای غلط و اشتباه در خصوص اخذ ویزای شینگن مطرح می‌شود که با شنیدن آن ما به عنوان موسسات مهاجرتی مات و مبهوت می‌شویم. افراد زیادی برای اخذ ویزا شینگن نزد ما مراجعه می‌کنند، اما نداشتن سند ملکی را یک مانع بزرگ در رسیدن به ویزای شینگن می‌دانند. اجازه دهید خیلی رک و راست با شما صحبت کنم. اخذ ویزای شینگن با سند ملکی قانون و تبصره هیچ سفارتی نیست و اصلا نیازی به ارائه سند ملکی برای گرفتن ویزا نمی‌باشد.

با تمام تفاسیر اقدام برای ویزای شینگن بدون سند ملکی کمی تا حدودی پیچیده است. متقاضی ویزای کوتاه مدت شینگن (ویزای توریستی) باید اثبات کند قصد سفر تفریحی به منطقه شینگن را دارد و پس از اتمام زمان مدنظر به کشور خود بازخواهد گشت. این موضوع با ارائه نامه تمکن مالی، گردش حساب و بسیاری از مدارک دیگر میسر می‌شود. اما ارائه سند ملکی می‌تواند تا حدود زیادی خیال افسران سفارت را از بازگشت شما به کشور راحت کند. در واقع سند ملکی به عنوان یک برگ برنده در زمان ثبت درخواست ویزا به شما کمک خواهد کرد. با این حال ارائه سند ملکی برای ویزای شینگن  اصلا اجباری نیست! چه بسا متقاضیان زیادی که بدون سند ملکی و تنها با داشتن تمکن مالی مناسب ویزا گرفته‌اند.

بنابراین برای اخذ ویزای بدون وثیقه یا همان ضمانت بازگشت امکان پذیر میباشد و میتوانید برای اخذ ویزای شینگن خود با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

سخن پایانی

سفر کردن بخش‌های مهمی از زندگی هر فردی محسوب می‌شود و افراد زیادی ترجیح می‌دهند که برای سفرهای خودشان کشورهای اروپایی را مد نظر قرار دهند. زیرا دیدن جاذبه‌های تاریخی و توریستی ایتالیا، فرانسه و اسپانیا برای مسافرانی که همیشه آن‌ها را در قاب عکس و تصاویر دیده‌اند بسیار هیجان‌انگیز است.

بسیاری از آژانس‌های مسافرتی از این انگیزه سفر مسافران سوءاستفاده کرده و برای اخذ ویزای شینگن و از آن‌ها ضمانت‌نامه‌های مختلفی دریافت می‌کنند. درصورتی‌که در این ارائه ضمانت‌نامه‌ها تضمین‌کننده دریافت ویزای شینگن نیست! بلکه باید تمام مراحلی برای این موضوع در نظر گرفته شده را به دقت انجام دهید، تا بتوانید ویزای ایتالیا، اسپانیا و … را دریافت کنید.

مشاورین متخصص ویزا ۲۱ به‌عنوان کسانی که سال‌ها در این زمینه فعالیت دارند به متقاضیان کمک می‌کنند تا  بدون نیاز به ارائه ضمانت‌نامه‌های مختلف بتوانند ویزای خودشان را دریافت کرده و در اسرع وقت عازم کشورهای اروپایی شوند. بنابراین اگر می‌خواهید ویزای شینگن را برای سفرتان بگیرید و قصد ارائه ضمانت‌نامه ندارید، یا اصلاً نمی‌توانید ضمانت نامه‌ای را ارائه کنید، با مشاورین ویزا ۲۱ ارتباط باشید، تا برایتان وقت سفارت و ویزا را با بهترین شرایط اخذ کنند.

سؤالات متداول+ جواب

۱)ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت چیست؟

ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت به منزله اخذ ویزای شینگن بدون ارائه مدارکی دال بر بازگشت حتمی به کشور مبدأ پس از انقضای مدت ویزا است.

۲)چگونه می‌توان شانس اخذ ویزا بدون ضمانت بازگشت را افزایش داد؟

ارائه مدارک قوی و معتبر، داشتن برنامه سفر دقیق و ارائه مستندات شغلی یا تحصیلی معتبر می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای شانس اخذ ویزا را افزایش دهد. همچنین، داشتن سابقه موفقیت‌آمیز سفرهای بین‌المللی نیز می‌تواند به نفع متقاضی باشد.

۳)چه کشورهایی در محدوده شینگن برای اخذ ویزا بدون ضمانت بازگشت مناسب‌تر هستند؟

کشورهای عضو شینگن دارای قوانین و مقررات متنوعی برای صدور ویزا هستند. از جمله کشورهایی که شرایط نسبتاً آسان‌تری برای صدور ویزای شینگن دارند، می‌توان به ایتالیا، اسپانیا و یونان اشاره کرد.

۴)آیا اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت برای تمام نوع ویزاها ممکن است؟

بله، اخذ ویزای شینگن بدون نیاز به ضمانت بازگشت برای انواع مختلف ویزاها از جمله توریستی، تجاری، تحصیلی و ملاقات خانوادگی امکان‌پذیر است. 

۵)در صورت رد شدن درخواست ویزا بدون نیاز به ضمانت بازگشت، چه اقداماتی می‌توان انجام داد؟

در صورت عدم پذیرش درخواستتان می‌توانید با بررسی دقیق دلایل مذکور و تکمیل مدارک مورد نیاز، مجدداً اقدام به ارائه درخواست ویزا کنید. توصیه می‌شود که در این مراحل، از مشاوره یک تیم متخصص امور ویزا بهره‌مند شوید.

۶)آیا داشتن دعوت‌نامه از یک کشور شینگن شانس اخذ ویزا بدون ضمانت بازگشت را افزایش می‌دهد؟

داشتن یک دعوت‌نامه معتبر از سوی یک شهروند یا سازمان مستقر در منطقه شینگن می‌تواند به طور قابل توجهی احتمال دریافت ویزا را افزایش دهد. 

برای گرفتن مشاوره اولیه در رابطه با اخذ ویزا بدون ضمانت با شماره همراه ۰۹۱۲۲۵۰۹۱۵۴ تماس حاصل نمایید

نظرات خود را در انتهای این مقال در قسمت دیدگاه ها  بیان نمایید

با تشکر

تیم تخصصی ویزا ۲۱

۱۴۰۳/۴/۲ ۱۰:۴۶:۵۴

۶۶ Comments

  1. مهسا فروردین ۱۰, ۱۴۰۳ در ۱۲:۰۰ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام من سال پیش برای تحصیلی پرتغال اقدام کردم و فعلا منتظر تاییدیه دانشگاه هستم ولی برای اینکه احتمال ریجکتی سفارت رو بیارم پایین میخوام یه سفر رفت و برگشت به اروپا رو داشته باشم که شانسمو ببرم بالا چطور میتونید کمک کنید؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ فروردین ۱۳, ۱۴۰۳ در ۱۰:۱۵ ق٫ظ - پاسخ دادن

      بله میتونید با تلفن های دفتر تماس بگیرید

  2. عماد بهمن ۲۶, ۱۴۰۲ در ۹:۱۳ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام. قصد درخواست ويزای توریستی شنگن دارم. قبلا دو بار از طریق دعوتنامه گرفتم از سوئیس و آلمان. کارمند رسمی هستم، متاهل ولی تنها میخوام اقدام کنم. به نظر شما کدام سفارت شانس،بیشتری برای ویزا دارد و خدماتی که میتونم از شما بگیرم چیست؟
    ممنون

    • کارشناس ویزا ۲۱ بهمن ۲۸, ۱۴۰۲ در ۹:۱۸ ق٫ظ - پاسخ دادن

      نیاز به بررسی هست

ثبت ديدگاه

Call Now Buttonتماس با ما