وقت سفارت اتریش vfs

وقت سفارت اتریش vfs

اتریش یکی از کشورهای عضو شینگن است. برای ورود به خاک اتریش نیاز به ثبت درخواست ویزا دارید، اما این کار مستلزم تعیین نوبت ملاقات می‌باشد. چند سالی است که سفارت کشور اتریش امور مرتبط با ویزا یا به عبارتی ساده‌تر بخش کنسولگری سفارت خود را به کارگزاری vfs واگذار کرده است. بنابراین برای ثبت درخواست ویزای شینگن از طریق سفارت اتریش شما نیاز به وقت سفارت اتریش vfs خواهید داشت.

قطعا سوالات متعددی درباره تعیین قرار ملاقات از کارگزاری وی اف اس برایتان به وجود آمده است. در این راهنما قرار است به همه سوالات متقاضیان ویزای اتریش درباره کارگزاری vfs پاسخ دهیم. پیشنهاد می‌کنم این مطلب را از دست ندهید.

وقت سفارت اتریش vfs؛ 0 تا 100 گرفتن وقت سفارت از وی اف اس گلوبال

وقت سفارت اتریش vfs چیست؟

اتریش یکی از کشورهای شینگن است؛ از همین حیث متقاضیان ویزای این کشور می‌بایست در گام نخست درخواست صدور ویزای خود را به سفارت تقدیم کنند. پس از آن سفارت اتریش نسبت به صدور ویزا یا ریجکت درخواست متقاضی تصمیم‌گیری خواهد کرد. پروسه ثبت درخواست ویزای اتریش در طول یک جلسه از پیش تعیین شده انجام می‌شود. در سال‌های نه چندان دور این جلسه در سفارت اتریش و میان متقاضی و افسران سفارت برگزار می‌شد، اما در حال حاضر جلسه مربوطه در کارگزاری سفارت اتریش یعنی شرکت وی اف اس و میان متقاضی و کارمند کارگزاری برگزار می‌شود. به همین دلیل این جلسه به وقت سفارت اتریش vfs شهرت یافته است.

جالب است بدانید با واگذاری بخش کنسولگری سفارت اتریش به شرکت vfs global در حال حاضر عبارت وقت سفارت اتریش vfs به یکی از پرسرچ‌ترین عبارات اینترنتی متقاضیان ویزای اتریش تبدیل شده است.

تمایز وقت سفارت اتریش از وی اف اس و سفارت

همانطور که گفته شد، در سال‌های نه چندان دور وقت سفارت کشور اتریش از جانب سفارت اصلی اتریش در تهران رزرو می‌شد. بنابراین متقاضیان ویزا ملزم به اخذ وقت از سایت اصلی سفارت بودند. همچنین در طول ملاقات معمولا کارمندان سفارت با متقاضی مصاحبه برگزار می‌کردند. اما در حال حاضر پروسه وقت سفارت اتریش vfs نسبت به گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته است. به خصوص اگر در گذشته از این سفارت وقت گرفته باشید، احتمالا آشنایی با این تغییرات برایتان جالب توجه باشد؛

  • در گذشته وقت سفارت اتریش از طریق سایت رسمی سفارت اتریش رزرو می‌شد، اما در حال حاضر این کار از طریق سایت شرکت vfs انجام می‌گردد.
  • در گذشته شما برای ثبت درخواست ویزا و ارائه مدارک می‌بایست مستقیما به سفارت اتریش در تهران مراجعه می‌کردید، اما در حال حاضر شما تنها در دفتر وی اف اس رفت و آمد خواهید داشت.
  • در گذشته حین وقت سفارت، افسران vfs از شما مصاحبه می‌گرفتند، اما در حال حاضر در زمان قرار ملاقات vfs هیچ مصاحبه‌ای انجام نمی‌شود.

وقت سفارت اتریش وی اف اس گلوبال

صفر تا صد وقت سفارت اتریش vfs

اکنون تا حدودی با قرار ملاقات وی اف اس آشنا شدیم. اما سوالی که برای بسیاری از متقاضیان ویزای اتریش ایجاد می‌شود، این است که چگونه باید درخواست ویزای خود را در دفتر vfs ثبت نماییم. در این بخش به صورت لیست وار به بررسی 0 تا 100 وقت سفارت اتریش وی اف اس می‌پردازیم:

  1. رزرو وقت سفارت اتریش
  2. جمع آوری مدارک مورد نیاز (به زبان آلمانی)
  3. حضور در دفتر وی اف اس در تاریخ تعیین شده
  4. ارائه مدارک به کارمندان کارگزاری
  5. گرفتن تصویر بیومتریک
  6. انجام انگشت نگاری
  7. پرداخت هزینه خدمات (یورو)
  8. پرداخت هزینه صدور ویزا (یورو)
  9. انتظار برای پاسخ سفارت اتریش

تعیین وقت سفارت اتریش vfs از خدمات سایت ویزا 21 است. متقاضیان ویزای اتریش می‌توانند جهت گرفتن وقت سفارت بدون دردسر به کارشناسان ما اعتماد کنند.

هر آنچیزی که متقاضیان ویزای اتریش باید از کارگزاری vfs بدانند

اگر خواهان وقت سفارت اتریش vfs هستید، این موضوع نشان می‌دهد شما به دنبال اخذ ویزای شینگن از طریق سفارت اتریش می‌باشید. از همین بابت شما باید اطلاعات خود را درباره شرکت وی اف اس افزایش دهید. چرا که شما برای ثبت درخواست ویزا تماما با این شرکت در ارتباط خواهید بود. در ادامه توضیحات کاملی درباره وی اف اس گلوبال ارائه شده است:

  • Vfs یک شرکت واسطه در زمینه ثبت درخواست ویزای برا متقاضیان است.
  • این شرکت علاوه بر سفارت اتریش با سفارت‌های متعددی همچون فرانسه، هلند، یونان و غیره همکاری می‎نماید.
  • دفتر این شرکت روزهای یکشنبه الی چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 17 عصر دایر است.
  • آدرس وی اف اس تهران، خیابان موسوی، میدان هروی، طبقه چهارم هروی سنتر می‌باشد.
  • Vfs هیچ دخالتی در صدور ویزا یا ریجکت درخواست ویزا ندارد، تصمیم گیرنده نهایی در این زمینه سفارت است.

زمان انتظار برای دریافت وقت سفارت اتریش برای انواع مختلف ویزاها مانند توریستی، تجاری، تحصیلی، خانوادگی و … متفاوت است. به طور کلی، ویزاهای پر متقاضی این کشور مانند ویزای توریستی اتریش، زمان انتظار بیشتری دارند. در برخی از فصول سال مانند تابستان و تعطیلات یا های سیزن، تقاضا برای دریافت این ویزا افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه، زمان انتظار برای دریافت وقت سفارت نیز بیشتر خواهد شد.

ظرفیت پذیرش و بررسی درخواست‌های ویزا در سفارت اتریش نیز بر زمان انتظار ویزاهای این کشور تاثیرگذار است. در حال حاضر زمان انتظار برای دریافت وقت سفارت اتریش بین 2 تا 4 ماه است. جهت دریافت وقت سفارت اتریش و ویزای این کشور نیاز به راهنمایی تیم‌های متخصص در این زمینه دارید. ویزا 21 با وجود سال‌ها فعالیت در زمینه اخذ ویزای شینگن، به متقاضیان کمک می‌کنند با بدون مشکل و در اسرع وقت ویزای این کشور اروپایی را دریافت کنند.

خدمات اضافی vfs global

در زمان رزرو وقت سفارت اتریش vfs یکسری خدمات اضافی وجود دارد که شما می‌توانید با پرداخت هزینه از این خدمات بهره‌مند شوید. برخی از جالب ترین خدمات اضافی شرکت وی اف اس برای متقاضیان ویزای اتریش وقت پرایم تایم (برای بعد از زمان اداری)، ارسال پستی مدارک متقاضی درب منزل، ارسال جزئیات درخواست متقاضی از طریق پیامک و … می‌باشد. شما می‌توانید در زمان تعیین قرار ملاقات بسته به نیاز و سلیقه خود این خدمات را نیز رزرو نمایید. فراموش نکنید با رزرو این خدمات ملزم به پرداخت هزینه آن خواهید بود.

پیگیری درخواست ویزای اتریش از طریق سایت کارگزاری

پس از حضور در وقت سفارت اتریش vfs و ارائه مدارک مربوط به درخواست صدور ویزا، کارمندان کارگزاری به شما یک رسید حاوی شماره پیگیری (Reference Number) ارائه می‌دهند. به لطف این شماره شما می‌توانید وارد سایت وی اف اس شوید و درخواست خود را پیگیری نمایید. البته اگر سرویس اطلاع رسانی از طریق پیامک را فعال کرده باشید، جزئیات درخواست مرحله به مرحله به شماره تلفن شما پیامک خواهد شد. به این ترتیب خیال شما آسوده خاطر خواهد بود.

نحوه رزرو وقت سفارت اتریش از ویزا 21

با توجه به مشکلات و پیچیدگی‌هایی که در زمینه رزرو وقت سفارت اتریش vfs وجود دارد، بسیاری از متقاضیان ترجیح می‌دهند پروسه تعیین وقت از سفارت اتریش را به یک شرکت مهاجرتی معتبر واگذار کنند. ویزا 21 اینجاست تا با برخورداری از کارشناسان مجرب و بادانش در امر ویزا، وقت سفارت شما را در سریعترین زمان رزرو نماید. برای ثبت سفارش وقت سفارت اتریش کافی است از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

چرا این مقاله برای شما مفید بود ؟

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با ما