وقت آنلاین سفارت اسپانیا

 

رزرو وقت آنلاین سفارت اسپانیا یکی از خدماتی است که کارگزاری این کشور اروپایی ارائه می‌دهد. چنانچه متقاضی ویزای اسپانیا هستید، می‌بایست پس از دریافت وقت برای ثبت درخواست خود اقدام کنید. خوشبختانه امکان رزرو وقت به صورت اینترنتی فراهم شده است. در حال حاضر متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت کارگزاری BLS یک قرار ملاقات تنظیم کرده و در زمان مقرر به دفتر مربوطه مراجعه نمایند. البته گرفتن وقت سفارت اسپانیا به همین سادگی‌ها هم نیست. در ادامه اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه خواهد شد. بنابراین با ما همراه باشید.

راهنمای اخذ وقت آنلاین سفارت اسپانیا

چرا باید وقت آنلاین سفارت اسپانیا بگیریم؟

از گذشته تا به امروز متقاضیان ویزا برای مراجعه به سفارت می‌بایست وقت بگیرند. چرا که سفارت اجازه ورود افراد بدون تعیین وقت را نمی‌دهد. این موضوع از بروز هرج و مرج و ازدحام در داخل سفارت جلوگیری می‌نماید. با این تفاسیر چند سالی می‌شود که سفارت برخی از کشورها پروسه تعیین وقت خود را به کارگزاری‌های مربوطه واگذار کرده‌اند. در این راستا سفارت اسپانیا نیز روند اخذ وقت و ارائه درخواست ویزا را به طور کامل به شرکت BLS محول نموده است. در نتیجه شما برای درخواست ویزا ملزم به دریافت وقت هستید که البته این وقت توسط شرکت BLS رزرو خواهد شد.

راهنمای اخذ وقت اینترنتی سفارت اسپانیا

برای بسیاری از متقاضیان گرفتن وقت آنلاین سفارت اسپانیا یک مسئله چالش برانگیز است. برای وقت سفارت 2 راهکار پیش روی خود دارید. اول این که وقت خود را به صورت آنلاین تعیین کنید. اما راهکار دوم برای تعیین وقت واگذاری آن به یک آژانس مسافرتی معتبر نظیر ویزا 21 است. تیم ویزا 21 سال هاست در این زمینه فعالیت می‌کند و قادر است وقت شما را در کوتاهترین زمان ممکن رزرو نماید. با این حال شاید شما بخواهید وقت خود را به صورت شخصی تعیین کنید. در ادامه به نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

برای تعیین وقت سفارت شما می‌بایست وارد سایت کارگزاری BLS شوید. در ادامه از میان گزینه‌های موجود در سایت “وقت مصاحبه” را انتخاب کنید. اکنون یک فرم برای شما ظاهر خواهد شد که باید تک تک فیلدهای آن را مطابق با پاسپورت خود تکمیل نمایید. پس از تکمیل فرم و کلیک روی دکمه “Continue” وقت سفارت برای شما رزرو خواهد شد. در این قسمت یک رسید برای متقاضی صادر می‌شود که با در دست داشتن آن می‌توان در روز موعود به سفارت یا همان کارگزاری مراجعه نمود. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما این رسید را به همراه داشته باشید.

 

چاپ نامه وقت سفارت اسپانیا

یکی از نکاتی که بلافاصله پس از دریافت وقت آنلاین سفارت اسپانیا باید به آن توجه کرد، رسید یا نامه تعیین وقت است. شما باید در روز ملاقات این نامه را به همراه داشته باشید. در غیر این صورت امکان مراجعه به سفارت وجود نخواهد داشت. اما چگونه باید این نامه را دریافت نمود؟ بلافاصله پس از تعیین وقت این رسید در دسترس شما قرار خواهد گرفت و به راحتی می‌توانید از آن پرینت بگیرید. البته اگر این کار را انجام نداده باشید، یا نامه خود را گم کرده باشید، نیازی به نگرانی نیست. کافی است به سایت BLS مراجعه نمایید و از بخش ” نامه تعیین وقت مصاحبه را دوباره چاپ کنید” مجددا این نامه را دریافت کنید.

برای اشنایی با چگونگی اخذ ویزای اسپانیا و وقت سفارت اسپانیا مقاله رو به رو را مطالعه نمایید —>>>> وقت سفارت اسپانیا

لغو آنلاین وقت سفارت اسپانیا

سوالی که بعد از رزرو وقت اینترنتی سفارت اسپانیا برای بسیاری از افراد ایجاد می‌شود، این است که آیا امکان لغو وقت سفارت نیز وجود دارد؟ بسیاری از متقاضیان پس از تعیین نوبت متوجه می‌شوند در تاریخ تعیین شده مشکلی از بابت حضور در کارگزاری دارند. بنابراین این افراد نمی‌توانند در این تاریخ در دفتر کارگزاری حاضر شوند. به همین دلیل شرکت BLS شرایطی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند نسبت به لغو وقت سفارت اقدام نمایند. برای این کار کافی است پس از مراجعه به سایت این شرکت از گزینه ” لغو کردن وقت مصاحبه” استفاده کنید. با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز وقت شما کنسل خواهد شد.

  • اگر به دنبال اخذ وقت سفارت جدید هستید، می‌بایست ابتدا وقت سفارت قبلی خود را لغو کنید.

آیا وقت سفارت اسپانیا مصاحبه دارد؟

در گذشته مرسوم بود که بسیاری از متقاضیان پس از دریافت وقت و مراجعه به سفارت مذکور می‌بایست یک مصاحبه با افسر سفارت ترتیب می‌دادند. در این مصاحبه افسر سوالاتی از فرد می‌پرسید تا شرایط وی را بسنجد. پاسخ به این سوالات تاثیر زیادی در صدور یا عدم صدور ویزا داشت. با این حال امروزه متقاضیان پس از رزرو وقت آنلاین سفارت اسپانیا به سفارت مراجعه نمی‌کنند، بلکه با کارگزاری سر و کار دارند. بنابراین باید بدانید امروزه در طول وقت سفارت هیچ مصاحبه‌ای با فرد ترتیب داده نمی‌شود. این ملاقات تنها برای ارائه مدارک، ثبت اثر انگشت، گرفتن عکس بیومتریک و در نهایت ثبت درخواست ویزا انجام می‌شود. بنابراین هیچ مصاحبه‌ای در روز ملاقات انجام نخواهد شد.

 

وقت سفارت اسپانیا

نکاتی که باید در زمان وقت مصاحبه بدانید

  • نامه وقت سفارت اسپانیا را حتما با خود به همراه داشته باشید
  • مدارک خود را به اسپانیایی ترجمه کنید
  • مدارک ترجمه شده را به ترتیب فهرست آماده سازی نمایید
  • در صورت اقدام به صورت گروهی یا خانوادگی می‌بایست مدارک هر فرد در یک بسته مجزا ارائه شود
  • حضور افراد برای انگشت نگاری و گرفتن تصویر بیومتریک الزامی است. البته این موضوع برای کودکان زیر 12 سال ضرورت ندارد
  • چنانچه در ساعت مقرر در دفتر BLS حضور نداشته باشید، این کارگزاری هیچ تعهدی از بابت پذیرش درخواست شما نخواهد داشت

اخذ وقت آنلاین سفارت اسپانیا توسط ویزا 21

کلیه متقاضیان ویزای اسپانیا می‌بایست نسبت به تعیین وقت اینترنتی سفارت اسپانیا اقدام نماید. در این مقاله به نحوه دریافت این وقت پرداخته شد. شما می‌توانید این کار را به صورت آنلاین انجام دهید. البته بسیاری از مواقع متقاضیان در گرفتن وقت برای ویزا با مشکل مواجه می‌شوند. در این صورت می‌توانید وقت سفارت خود را از ویزا 21 دریافت کنید. به این ترتیب دیگر دغدغه‌ای برای وقت سفارت خود نخواهید داشت. چرا که تیم ما در سریع ترین زمان قرار ملاقات شما را رزرو خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با ما