سایت bls اسپانیا

سایت bls اسپانیا یکی از سایت‌هایی است که علاقه مندان ویزای اسپانیا باید بارها به آن مراجعه کنند. اگر خواهان دریافت ویزا و سفر به کشور ماتادورها باشید، احتمالا نام کارگزاری بی ال اس (bls) به گوشتان خورده است. در واقع شما برای ثبت درخواست و پیگیری صدور ویزا می‌بایست از خدمات آنلاین این شرکت واسطه بهره ببرید. از آنجا که بسیاری از افراد برای اولین بار به کشور اسپانیا سفر می‌کنند و آشنایی زیادی با سایت اصلی کارگزاری مربوطه ندارند، در این مطلب به معرفی سایت کارگزاری اسپانیا در تهران خواهیم پرداخت. پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه تیم ویزا 21 باشید تا بیشتر با این سایت و خدمات آن آشنا شوید.

در صورتی که نیاز به وقت سفارت اسپانیا دارید میتوایند با شماره 02122511799 تماس حاصل نمایید ما از طریق کارگزاران خود اولین وقت خالی را برای شما عزیزا ن رزرو خواهیم نمود

معرفی سایت bls اسپانیا

سایت bls اسپانیا چیست؟

سفارت کشورهای حوزه شینگن در اقدامی مشابه تمام خدمات مرتبط با ویزا را به شرکت‌های واسطه نظیر ویزامتریک و VFS ارائه کرده‌اند. کشور اسپانیا به عنوان یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری دنیا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امور مرتبط با ویزا را به کارگزاری bls محول نموده است. به همین دلیل متقاضیان ویزا می‌بایست در تمام مراحل درخواست و پیگیری از این موسسه کمک بگیرند. البته بسیاری از خدمات این کارگزاری به صورت آنلاین انجام می‌شود. بنابراین بد نیست بدانید اگر خواهان ویزای اسپانیا هستید، با وبسایت bls سر و کار خواهید داشت. توصیه ما این است که با خواندن این مقاله اطلاعات خود را پیرامون خدمات سایت رسمی بی ال اس افزایش دهید، سپس برای دریافت ویزای مدنظر خود اقدام کنید.

آدرس سایت کارگزاری اسپانیا

اولین نکته‌ای که می‌بایست درباره سایت bls اسپانیا بدانید، آدرس رسمی وبسایت آن است. بسیاری از متقاضیان با جستجوی عبارت‌هایی نظیر کارگزاری بی ال اس و موارد مشابه سعی می‌کنند سایت این کارگزاری را پیدا کنند. البته در موارد متعدد مشاهده شده متقاضیان در پیدا کردن آدرس سایت مذکور موفق نمی‌شوند. این موضوع به دلیل نام سایت شرکت مربوطه است که برخلاف سایر شرکت‌ها شباهتی به bls ندارد. در واقع آدرس سایت این کارگزاری spainvisa-iran.com بوده که بسیاری از افراد را در شناخت آن دچار تردید می‌کند. با این حال اکنون شما می‌دانید که آدرس رسمی این کارگزاری دقیقا چیست.

خدمات وبسایت bls

حالا که با سایت کارگزاری اسپانیا آشنا شدید، بد نیست از خدماتی که این شرکت به متقاضیان ارائه می‌دهد نیز مطلع گردید. البته شما باید برای درخواست ویزا حضورا به دفتر کارگزاری در خیابان پاسداران شمالی مراجعه کنید. اما تعیین قرار ملاقات برای ورود به دفتر نیز می‌بایست از طریق سایت این شرکت انجام شود. با این حال خدمات این وبسایت تنها به رزرو قرار ملاقات محدود نیست. این شرکت در فضای وب خدمات گسترده‌ای به کاربران اینترنتی خود ارائه می‌دهد که دانستن آن برای علاقه مندان به ویزا جالب توجه خواهد بود. اجازه دهید به بررسی این خدمات بپردازیم:

رزرو وقت سفارت آنلاین

بدون شک یکی از مهمترین و پرتقاضاترین خدمات سایت bls اسپانیا گرفتن وقت سفارت است. قطعا می‌دانید که جهت مراجعه به کارگزاری برای درخواست ویزا یا سایر امور فرد می‌بایست از پیش وقت دریافت کرده باشد. این وقت به صورت آنلاین و از طریق سایت کارگزاری قابل رزرو است. کافی است وارد سایت شده و برای تعیین وقت اقدام کنید. در این صورت می‌توانید در طی چند دقیقه یک قرار ملاقات با bls رزرو نمایید. ناگفته نماند برخی اوقات شرایط برای اخذ وقت سفارت کمی پیچیده می‌شود. در بسیاری از مواقع این کار از عهده متقاضیان خارج است.

برای آشنایی با نحوه اخذ وقت سفارت اسپانیا میتوانید مقاله روبه رو را مطالعه نمایید —>>>>> وقت سفارت اسپانیا

راهنمایی دریافت ویزا

اگر به وبسایت bls مراجعه کنید، متوجه می‌شوید این سایت اطلاعات جامعی به کاربران ارائه می‌دهد. در واقع شما می‌توانید برای تکمیل اطلاعات خود پیرامون انواع ویزا و نحوه دریافت هر یک، از این سایت استفاده کنید. در صفحه رسمی بی ال اس در فضای وب امکان مشاهده مدارک، هزینه‌ها و بسیاری از جزئیات مرتبط با هر ویزا قابل مشاهده است که می‌تواند برای متقاضیان بسیار مفید باشد. اگر سوالی از بابت ویزای اسپانیا داشته باشید، می‌توانید با ورود به این سایت جواب آن را پیدا کنید. هر چند تیم ویزا 21 نیز می‌تواند در سریعترین زمان ممکن شما را در اخذ انواع ویزای اسپانیا یاری دهد.

پیگیری درخواست ویزا

یکی از جذاب‌ترین خدمات سایت bls اسپانیا امکان پیگیری درخواست ویزا است. در واقع کارگزاری سفارت اسپانیا شرایطی را فراهم کرده تا متقاضیان بتوانند وضعیت ویزای خود را پیگیری نمایند. در زمان ثبت درخواست در دفتر کارگزاری به شما یک رسید ارائه خواهد شد. در این برگه یک شماره با عنوان شماره مرجع وجود دارد که با در دست داشتن آن امکان پیگیری اینترنتی روند ویزا وجود دارد. وارد سایت شوید، از منوی بالا گزینه “پیگیری وضعیت درخواست ویزا” را انتخاب کنید. سپس با وارد کردن شماره مرجع و تاریخ تولد از وضعیت ویزای خود مطلع شوید. به همین راحتی!

لغو وقت سفارت آنلاین

برخلاف کارگزاری‌هایی نظیر ویزامتریک یا vfs که خدمات مربوط به ویزای کشورهای شینگن را انجام می‌دهند، سایت کارگزاری اسپانیا امکان لغو وقت سفارت یا همان مصاحبه را نیز فراهم کرده است. شاید کمتر کسی از این موضوع خبر داشته باشد، اما این کار بسیار ایده آل می‌باشد. به عبارتی ساده‌تر هر زمان احساس کردید امکان مراجعه به کارگزاری در زمان تعیین شده وجود ندارد، می‌توانید با مراجعه به صفحه لغو درخواست مصاحبه، قرار خود را کنسل کنید. همچنین در این صورت امکان گرفتن وقت برای زمان دیگر وجود خواهد داشت. به این ترتیب می‌توانید با خیالی راحت نسبت به تعیین قرار ملاقات‌های خود اقدام کنید.

وقت سفارت خود را از ویزا 21 رزرو کنید

همانطور که گفته شد برای رزرو قرار ملاقات اسپانیا می‌بایست به سایت bls اسپانیامراجعه کنید. پس از ساخت پروفایل کاربری می‌توانید یک وقت سفارت یا همان قرار ملاقات رزرو نمایید. وقتی که به کمک آن می‌توان برای درخواست ویزا یا سایر امور اقدام کرد. اما با توجه به مشکلاتی که در روند صدور وقت از سایت مذکور وجود دارد، شاید شما هم بخواهید گرفتن وقت را به یک شرکت معتبر واگذار کنید. در این صورت ویزا 21 اینجاست تا به شما در این زمینه کمک کند. کارشناسان ما سال هاست که در امر ویزا فعالیت می‌کنند، بنابراین وقت سفارت شما را در سریع‌ترین زمان ممکن رزرو خواهند کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

s اسپانیا در تهران

کسانی که به جاذبه‌ها و دیدنی‌های اسپانیا علاقه دارند، لازم است که از کارگزاری این کشور برای اخذ ویزای توریستی وقت بگیرند. همچنین، متقاضیان ویزاهای کاری، تحصیلی و… نیز باید حتما برای دریافت وقت از طریق این کارگزاری اقدام کنند. بی ال اس شرکت کارگزاری این کشور در ایران در آدرس زیر واقع شده و امور مربوط به اخذ وقت و ویزای اسپانیا را انجام می‌دهد.

نشانی بی ال اس اسپانیا در تهران

تهران، خیابان شریعتی، روبروی ظفر، مجتمع نگین ظفر، طبقه ۹ واحد ۲۲.

تلفن تماس بی ال اس اسپانیا در تهران

+98 21 9200 4659

پست الکترونیک بی ال اس اسپانیا در تهران

info@spainvisa-iran.com

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با ما