اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی

اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی

سند ملکی

اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی از عباراتی ست که بسیاری از مسافرانی که در پی اخذ ویزای شینگن باشند جستجو میکنند ، با ویزا 21 همراه باشید تا بررسی کنیم که ایا اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی امکان پذیر است یا خیر و اینکه سند ملکی چه تاثیری در روند اخذ ویزای شینگن دارد .

بگذارید از ابتدا خیالتان را راحت کنیم سند ملکی جزو مدارک ضروری هیچ کدام از 26 کشور حوزه شینگن نیست .

پس اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی امکان پذیر میباشد .بسیاری از مسافرینی که ویزای شینگن شان توسط تیم تخصصی ویزا 21 گرفته شده دارای سند ملکی نبوده اند .برای کسب اطلاعات دقیق در مورد چگونگی اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی پیشنهاد میکنیم مقاله روبه رو را که با رنگ صورتی مشخص شده است مطالعه بفرمایید —>>> اخذ ویزای شینگن

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه اخذ ویزا بدون ضمانت بازگشت مقاله رو به رو را مطالعه نمایید —->>> اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت

و اما سند ملکی چه تاثیری در روند صدور روادید دارد 

سند ملکی جزو مدارک ضروری سفارت نیست اما بردن سند ملکی به سفارت میتواند امتیاز مثبتی برای مسافر محسوب شود .از این جهت که هر چه مسافر ملک و املاک بیشتری در ایران داشته باشد طبیعتا دارای استطاعت مالی بیشتریست و احتمال بازگشت وی پس از اتمام اعتبار ویزای شینگن بالاتر خواهد بود .

 

ایا اژانس ها برای اخذ ویزای شینگن سند ملکی به عنوان ضمانت میگیرند؟

بله بسیاری از اژانس ها سند ملکی از مسافرین جهت ضمانت بازگشت میگیرند که این مسئله جزو قوانین هیچکدام از سفارت های حوزه ی شینگن نیست و قانون من درآوردی خود اژانس هاست .

 

 

اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی از طریق کدام یک از سفارت ها امکانپذیر است ؟

اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی از تمامی 26 کشور محدوده شینگن امکان پذیر میباشد. جزو مدارک ضروری هیچ کدام از کشور ها نیست و همچنین سفارت فرانسه اگر سند ملکی با خودتان ببرید در مدارک شما قرار نخواهد داد و اعلام نموده سند هیچ گونه تاثیری در صدور روادید فرانسه ندارد.

 

ایا برای اخذ ویزای شینگن سند ملکی را سفارت به عنوان وثیقه نگه میدارد ؟

خیر سفارت پس از چک کردن مدارک اصل اسناد ملکی را به شما باز گردانده و فقط ترجمه را نگه میدارد.

 

تا چند سند ملکی قابل ارائه به سفارت میباشد ؟

سفارت های شینگن تا چهار سند ملکی را قبول میکنند بیشتر از 4 سند ملکی در پرونده مسافر قرار نخواهد گرفت .

 

همچنین در نظر داشته باشید که سند ملکی جزو مدارک سفارت فرانسه نمیباشد و سفارت فرانسه در تهران اعلام نموده که سند ملکی هیچگونه تاثیری روی روند صدور ویزای فرانسه نخواهد داشت .

ارزش سند ملکی برای ویزای شینگن

ارزش سند ملکی در روند صدور ویزا تاثیر گذار است چرا که وقتی شما املاک غیر منقول بیشتری را داشته باشید احتمال بازگشت شما نیز بیشتر میوشد بنابر این ارزش سند ملکی روی صدور ویزای شینگن تاثیر گذار است .

مدارک الزامی برای اخذ ویزای شینگن

پیشتر در یک مقاله به طور کامل درباره شرایط و مدارک لازم جهت اخذ ویزای شینگن صحبت کردیم. برای دریافت این ویزا فرد ملزم به ارائه مدارکی نظیر پاسپورت، شناسنامه، فرم تقاضا، بیمه نامه و … است. ارائه این مدارک در روز ملاقات الزامی بوده و در صورت نقص در هر کدام درخواست فرد ریجکت می‌شود. در این میان یکی از شرایط لازم برای صدور ویزا اثبات تمکن مالی است. این مورد با ارائه مدارکی نظیر فیش حقوقی، گردش حساب و البته دارایی‌ها قابل ارائه خواهد بود. چنانچه فرد بتواند تمکن مالی خود را به افسر به اثبات برساند، شانس بالایی برای دریافت ویزا خواهد داشت.

سند ملکی حکم تمکن مالی را دارد

همانطور که گفته شد، اثبات تمکن مالی شرط مهمی برای اعطای ویزای شینگن محسوب می‌شود. البته که اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی میسر است، اما با ارائه سند ملکی شانس فرد برای صدور ویزا تا حد زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. دقت کنید که هیچ چیز مانند ملک و املاک نمی‌تواند توانایی مالی شما را نمایش دهد. گردش حساب بالا خوب است، فیش حقوقی مناسب شانس شما را افزایش می‌دهد، اما ارائه سند ملکی شما را بیش از پیش به ویزای شینگن نزدیک خواهد کرد.

اثبات تمکن مالی با سند ملکی

اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی یک دروغ بزرگ است

ناگفته نماند بسیاری از موسسات و دفاتر مهاجرتی با ذکر عبارت‌هایی نظیر اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی سعی در جلب نظر متقاضیان می‌کنند. این موضوع یک دروغ بزرگ است. ارائه سند ملکی برای دریافت ویزا توسط هیچ یک از کشورهای حوزه شینگن اجبار نشده. این عبارات و اصطلاحات تنها برای تبلیغات دروغین توسط موسسات به وجود آمده است. چه بسا افرادی که با سند ملکی قادر به اخذ ویزا نبوده‌اند و در مقابل افراد بسیاری که با وجود عدم برخورداری از سند ملکی موفق به دریافت این ویزا شده‌اند. بنابراین فریب این جملات را نخورید.

چه اسنادی مورد قبول سفارت‌های شینگن است

حالا که وارد مبحث اخذ ویزا شینگن بدون سند ملکی شده‌ایم، می‌دانید ارائه سند خانه یا حتی زمین برای دریافت ویزا اجباری نیست. اما داشتن چنین مدرکی می‌تواند شانس شما را تا حد زیادی افزایش دهد. بنابراین سوالی که برای متقاضیان مطرح خواهد شد این است که چه نوع مدارکی برای سفارت مورد پذیرش خواهد بود. هر چند هیچ قید و شرطی برای افراد صاحب ملک و املاک وجود ندارد، اما برخورداری از شرایط زیر می‌تواند ارزش مدرک شما را افزایش دهد:

شرایط سند ملکی برای ارائه به سفارت

  • سند 6 دانگ باشد: بدیهی است که مالکیت یک ملک به صورت 100 درصد ارزش بیشتری خواهد داشت. بنابراین ارائه سندهای 6 دانگ ارزشمندتر از یک سند مثلا 3 دانگ خواهد بود.
  • قول نامه نباشد: سند ارائه شده به سفارت بهتر است قول نامه نباشد. بسیاری از سفارت‌ها به قول نامه توجه نمی‌کنند یا ارزش آن را کمتر از میزان تعیین شده می‌دانند.
  • هرچه ارزش سند بیشتر شانس متقاضی نیز بیشتر است: واقعیت دیگر ارزش مالی سند است. طبیعی است هرچه ارزش مالی سند بیشتر باشد، تمکن مالی شما را نیز بیشتر اثبات خواهد کرد.
  • سند باید ترجمه شده باشد: در روز ملاقات سند ملکی باید به صورت ترجمه شده به سفارت ارائه شود. بنابراین اگر به دنبال ارائه سند برای اثبات تمکن مالی هستید، به همراه سایر مدارک آن را نیز ترجمه کنید.

 

 

اخذ ویزا بدون سند ملکی توسط تیم تخصصی ویزا 21.

البته داشتن سند ملکی یک پهن برا اخذ ویزای شینگن میباشد و مسافرانی که سند ملکی ندارند نیز نباید نگران باشند چرا که تخصص  مجموعه ما گرفتن ویزا برای افرادیست که شرایط ایده آلی برای اخذ ویزای شینگن ندارند .

یاد آور میشویم که در بسیاری از پروند های موفق و ویزا های اخذ شده توسط تیم تخصصی ویزا 21 مسافر سند ملکی نداشته است.

نمونه های کمی از ویزاهای شینگن اخذ شده در صفحه اصلی وبسایت ما در بخش نمونه ویزاهای اخذ شده قابل مشاهده میباشد

اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی چگونه است؟

حالا که متوجه شدید ارائه سند ملکی برای ویزای شینگن اجباری نیست، شاید بخواهید بدانید برای اخذ ویزا بدون سند ملکی چگونه باید اقدام کرد؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است. شما طبق روال عادی مدارک خود را جمع آوری کرده و آن‌ها را در روز وقت سفارت با خود به سفارت مربوطه یا کارگزاری آن می‌برید. در زمان تحویل می‌بایست مدارک خود را به نماینده یا افسر ارائه دهید. تا با اینجا کار شما تمام است و اکنون سفارت باید درباره درخواست شما تصمیم گیری کند. در واقع نیازی به ارائه سند ملک در زمان مراجعه به سفارت نیست.

همانطور که گفته شد سند ملکی تنها از 2 جنبه حائز اهمیت است. اول این که این سند می‌تواند به منزله تمکن مالی مناسب شما باشد. از سویی ارائه سند خانه می‌تواند دلیلی بر اثبات بازگشت شما به کشور محسوب گردد. این 2 فاکتور برای سفارت بسیار مهم است. بنابراین ارائه سند شانس شما را برای صدور ویزا افزایش می‌دهد. صد البته عدم ارائه سند به منزله رد درخواست نخواهد بود.

اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی

اگر بدون سند ملکی برای ویزا اقدام می‌کنید

چنانچه به دنبال اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی هستید، باید یکسری نکات را رعایت کنید. به هر حال شما از یک فاکتور مهم بی‌بهره هستید، پس می‌بایست از مسیرهای دیگر نسبت به جلب اعتماد سفارت اقدام کنید. در ادامه به برخی از مهمترین اقداماتی که می‌توانید انجام دهید، می‌پردازیم:

  • گواهی اشتغال به کار تهیه کنید: اگر در یک سمت شغلی ایده‌آل مشغول به کار باشید، می‌توانید با ارائه گواهی اشتغال به کار نسبت به جلب اعتماد سفارت اقدام کنید. چرا که عموما افرادی که شغل مناسبی در کشور مقصد داشته باشند، به دنبال مهاجرت و پناهندگی در کشور مقصد نمی‌باشند. این موضوع به اندازه سند ملکی مهم است. پس آن را جدی بگیرید.
  • تمکن مالی بالایی از خود نشان دهید: بدیهی است افرادی که وضعیت خوبی در کشور خود ندارند، به دنبال مهاجرت و ماندن در کشور ثالث هستند. تمکن مالی بالا می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌های جایگزین سند ملکی باشد. اگر سند ملکی ندارید، دست کم تمکن مالی خود را تا حد ممکن افزایش دهید.
  • تعداد سفر اهمیت زیادی دارد: اگر سند ملکی نداشته باشید، اما تا به حال چندین بار به کشورهای خارجی سفر کرده باشید، یک قدم از سایر متقاضیان جلوتر هستید. داشتن تجربه سفر در پرونده بسیار مهم است و می‌تواند شانس شما را تا حد زیادی افزایش دهد. در واقع این موضوع شما را به عنوان یک گردشگر نشان می‌دهد. بنابراین آن دسته از متقاضیانی که سند ملکی ندارند و سفر اول خود را تجربه می‌کنند باید دقت زیادی داشته باشند.

سند ملکی برای ویزای شینگن

سند ملکی برای ویزای شینگن الزامی نیست

اگر به دنبال دریافت ویزای شینگن هستید، قطعا هر روز با اخبار و مسائل جدید مواجه می‌شوید. یکی از این موضوعات اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی است. همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، داشتن سند ملکی در گرفتن ویزا اجباری نبوده و هیچ قانونی مبنی بر ارائه سند برای ورود به ناحیه شینگن وجود ندارد. با این حال ارائه سند یک قدم شما را جلو می‌اندازد. اما نکته مهم این مقاله این است که افرادی که سند ملک و املاک ندارند نیز می‌توانند برای دریافت ویزا اقدام نمایند.

 ویزای تضمینی شینگن با ریجکتی

به طور معمول شرکت های مهاجرتی تضمین اخذ ویزای شینگن را نمی‌دهند. یعنی متقاضیان نمی‌توانند از این موضوع مطمئن باشند که با دریافت وقت سفارت و ارائه مدارک می‌توانند ویزای آلمان، ویزای، ایتالیا اتریش و … را دریافت کنند یا نه. به همین دلیل است که اغلب افرادی که قصد  دارند به حوزه شینگن سفر کنند، اضطراب و نگرانی زیادی جهت اخذ ویزا دارند. چون در صورتی که مدارک متقاضی مورد قبول سفارت واقع نشود، یا اینکه مستنداتی که ارائه کرده قانع‌کننده نباشد، احتمال اینکه افسر سفارت درخواست متقاضی را برای صدور ویزای شنگن رد کند وجود خواهد داشت. 

اغلب متقاضیان تصور می‌کنند که  رد شدن درخواست ویزایشان به منزله این است که دیگر نمی‌توانند ویزای شنگن را دریافت کرده و عازم کشورهای اروپایی شوند. در صورتی‌که این موضوع درست نیست. شرکت‌هایی مانند ویزا 21 به دلیل تجربه بالایی که در این زمینه دارند به متقاضیان کمک می‌کنند تا نسبت به رفع نواقص و تکمیل مدارک‌شان اقدام کنند. 

همچنین تیم ویزا 21 متخصص ویزا به متقاضیان راهنمایی های لازم را جهت ارائه مستندات کامل و ارسال مجدد درخواست ویزا ارائه می‌کنند. در نهایت، با توجه به اینکه تیم ویزا 21 از ابتدا تا انتهای مرحله دریافت وقت تا صدور ویزا با متقاضیان هستند ،کسانی که حتی سابقه ریجکتی درخواست ویزای شنگن را دارند نیز می‌توانند با کمک تیم متخصص ویزا 21 ویزای خودشان را دریافت کنند.

در پایان ذکر این نکته ضروریست که امکان اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی توسط متخصصین ویزا21 وجود دارد .

 

 

سوالات و نظرات خود را زیر همین پست مطرح نمایید و در همان روز جواب سوالات خود را دریافت نمایید

 

 

9 دیدگاه دربارهٔ «اخذ ویزای شینگن بدون سند ملکی»

  1. مرخصی تحصیلی باید چند روز باشه برای ارائه به سفارت ، دخترم ۱۸ سالش هست و محصل و جدا جدا باید بریم سفارت آیا برای اون‌ هم تمکن مالی نیاز هست

    پاسخ
  2. با سلام ، آیا سند خودرو به عنوان تمکن مالی قابل قبول است ؟ خودرو در حدود ۳میلیارد

    پاسخ
  3. ایا میشود برای گرفتن ویزای توریستی و داشتن دعوت نامه از یند نلکی دیگران که دردفترخانه به عنوان ضمانت برای شخص ثبت شود استفاده کرد؟

    پاسخ
  4. سلام هزینه یک سفر توریستی فرانسه چقدر میباشد.اینجانب هیچ گونه ضمانت ملکی ندارم .میخواستم بدونم باید چکار کنم

    پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با ما