وقت سفارت ایتالیا برای ویزای دانشجویی

وقت سفارت ایتالیا برای ویزای دانشجویی

کشور ایتالیا دارای دانشگاه های معتبر بین المللی زیادی است. برخی رشته های تحصیلی مانند هنر، معماری و موسیقی در دانشگاه های ایتالیا از شهرت بین المللی برخوردار بوده و طرفداران زیادی دارند. از اینرو دانشجویان زیادی تمایل به اخذ پذیرش و تحصیل در دانشگاه های ایتالیا را دارند. پس از اخذ نامه پذیرش دانشگاه، برای اخذ وقت سفارت ایتالیا برای ویزای دانشجویی باید از طریق کارگزاری سفارت اقدام نمود. روال کار بدین صورت است که متقاضیانی که موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه می شوند برای اخذ ویزای دانشجویی اقدام می کنند. ویزای دانشجویی ایتالیا معمولا به مدت یکسال صادر شده و برای سالهای بعد تمدید میشود. وقت سفارت ایتالیا برای ویزای دانشجویی یک فرآیند طولانی است که در صورت عدم اقدام به موقع منجر به عدم اخذ ویزای تحصیلی و از دست دادن فرصت تحصیل می شود. از اینرو باید به موقع و زمان مقرر برای آن اقدام نمود. گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای ویزای تحصیلی با توجه به تعداد زیاد متقاضیان اخذ ویزا، زمان محدود و نوبت های محدود سفارت یک معضل برای افراد محسوب می شود. در ادامه با بررسی و تشریح اخذ وقت سفارت ایتالیا برای ویزای دانشجویی مطلب را ادامه می دهیم.

مراحل گرفتن وقت سفارت شما 

1-تماس با کارشناسان ما

2-مطلع کردن کارشناسان ما از زمان شروع ترم خود

2-ارسال عکس پاسپورت خود به شماره واتس اپ

3-گرفته شدن وقت سفارت برای شما و ارسال کانفرم

چگونه ویزای توریستی فرانسه بگیریم؟ - کجارو

اخذ ویزای دانشجویی ایتالیا

ویزا ۲۱ مجری تخصصی وقت سفارت ایتالیا برای ویزای دانشجویی

ویزا ۲۱ مجری تخصصی اخذ ویزای شینگن، وقت سفارت کشورهای اروپایی و کانادا است. برای اخذ ویزای تحصیلی و وقت سفارت ایتالیا برای ویزای دانشجویی توصیه می شود به ویزا ۲۱ مراجعه کنید. شما تنها با ارائه پاسپورت و مدارک خود به کارگزاری در کوتاه ترین زمان ممکن برای اخذ ویزا اقدام می کنید. ویزای تحصیلی صادر شده شینگن بوده و دانشجویان می توانند در محدوده شینگن سفر داشته باشند. پس از تعیین وقت سفارت متقاضیان در نوبت تعیین شده برای انگشت نگاری و تحویل مدارک به دفتر کارگزاری مراجعه می کنند. داشتن مدارک کامل و بدون مشکل در این مرحله اهمیت زیادی دارد. پرونده های ناقص منجر به رد درخواست صدور ویزا می شود. فرآیند اعتراض و درخواست رسیدگی مجدد نیز فرآیندی چند ماهه است که طولانی و وقت گیر است. پس از تعیین وقت سفارت ایتالیا برای ویزای دانشجویی با در دست مدارک به دفتر کارگزاری مراجعه کنید. مدارکی مانند توانایی مالی متقاضی و داشتن پاسپورت معتبر در این مرحله اهمیت زیادی دارد. ویزا ۲۱ لیست مدارک و مستندات مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی را به شما ارائه می کند. با کنترل و بررسی مدارک توسط کارشناسان ویزا ۲۱ احتمال صدور ویزای خود را افزایش می دهید. نکته دیگر این است که با درخواست تعیین وقت سفارت ایتالیا برای ویزای دانشجویی به ویزا ۲۱ دیگر نیازی به مراجعه حضوری و انجام برخی امور ندارید. همچنین می توانید با اطمینان از اخذ وقت سفارت برای تحصیل در دانشگاه برنامه ریزی داشته باشید. ویزا ۲۱ با درصد رضایت مندی بالای مشتریان در اخذ ویزای شینگن و وقت سفارت کشورهای اروپایی بهترین خدمات رسانی به متقاضیان خود را داشته است.

اخذ وقت سفارت ایتالیا برای ویزای دانشجویی

برای اخذ وقت سفارت ایتالیا برای ویزای دانشجویی پس از اخذ نامه پذیرش باید از طریق وب سایت کارگزاری اقدام نمود. کارگزاری ایتالیا ckgs با تعیین وقت سفارت نسبت به اخذ مدارک متقاضیان اقدام نموده و فرآیند انگشت نگاری از آنها در محل دفتر کارگزاری انجام می شود. دفتر کارگزاری در ولنجک، خیابان سیزدهم، مرکز خرید گالریا، طبقه چهارم واقع شده است. نکته قابل توجه این است که برای اخذ ویزای دانشجویی ایتالیا باید از طریق وب سایت درخواست خود را ارسال کنید. سایت کارگزاری تنها در زمان های خاصی و به مدت کوتاه باز می شود. متقاضیان در این مدت کوتاه چنانچه موفق به اخذ وقت سفارت نگردند، نمی توانند ویزای خود را به موقع دریافت کنند. از طرفی اخذ وقت سفارت ایتالیا برای ویزای دانشجویی بسیار مهم بوده و در صورت تاخیر می تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد. با توجه به اینکه متقاضیان از زمان باز شدن سایت با خبر نمی شوند لذا اقدام به موقع کاری دشوار است. برای اینکه ویزای دانشجویی ایتالیا خود را به موقع دریافت کنید توصیه می شود با کارشناسان ویزا ۲۱ تماس داشته باشید. تیم تخصصی ویزا ۲۱ بدلیل اینکه به کلیه امور مربوط به اخذ ویزای ایتالیا اشراف کامل دارند بهترین مشاوره را به شما می دهند. اطلاع از زمان باز شدن سایت، مشاوره تهیه مدارک و مستندات لازم برای اخذ ویزا، تکمیل مدارک مربوطه و سایر امور توسط کارشناسان ویزای ایتالیا در اسرع وقت صورت می پذیرد.

چگونه ویزای مولتی اروپا بگیریم | بال من تراول | آژانس مسافرتی ...

تعیین وقت سفارت ایتالیا

 

وقت تحصیلی سفارت ایتالیا -نکات کامل آموزش و مدارک مورد نیاز - ویزاگردی

وقت سفارت ایتالیا برای ویزای دانشجویی

 

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با ما