مشاوره اخذ ویزای شینگن

مشاوره اخذ ویزای شینگن اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که رعایت نکردن یک یا چند نکته در پروسه اخذ ویزا منجر به ریجکتی فرد متقاضی خواهد شد .

بسیاری از افرادی را میبینم که با یک ریجکنی جهت اخذ ویزای شینگن به شرکت ما مراجعه میکنند پس از بررسی ها مشخص میشود که هنگام درخواست ویزا یک یا چند نکته  را رعایت نکرده بودند و همین امر منجر به ریجکتی فرد متقاضی شده است. نکاتی که به نظرشان بسیار ساده بوده یا اصلا به ذهنشان خطور نکرده است.

مسافر فکر میکند آن تیک هایی که روی برگه ریجکتی وی زده اند دلیل ریجکت شدنش است غافل از اینکه آن تیک ها و آن برگه یک فرم فرمالیته است .

فرد ریجکت شده کار را برای اخذ ویزای خود به مراتب سخت تر کرده و جهت اخذ ویزای وی باید پروسه پیچیده تری طی شود و به طبع آن هزینه بالاتری را پرداخت نماید.ریجکتی ای که اگر قبل از اقدام از مشاور استفاده میشد میتوانست از بروز آن پیشگیری شود.

بنابراین پیشگیری همیشه بهتر از درمان است .

هر کیسی شرایط خاص خود را دارد و برای هر فرد یا خانواده باید سناریوی و راهکار درست و کاملا حساب شده ای برای اخذ ویزا انتخاب شود و تمامی نکات تاثیرگذار بر روی اخذ ویزای فرد رعایت شده و ایراداتی که در پرونده فرد متقاضی ویزای شینگن وجود دارد برطرف شود تا ریسک ریجتی به حداقل ممکن برسد.

مشاورین توانمند ویزا21 با تجربه بیش از نه سال در امر اخذ ویزای شینگن آماده همکاری با شما مسافرین گرامی میباشند .

جهت هماهنگی میتوانید  با شماره تلفن هایی که در وبسایت هستند تماس حاصل نمایید.

برخی از افراد تصور می‌کنند که همین که قصد سفر به اروپا را کنند کار تمام است و هیچ نیازی به مشاوره اخذ ویزای شینگن برای دریافت ویزای کشورهای اروپایی و شروع سفر رؤیایی خودشان ندارد. در حالی که بدون داشتن مشاور ممکن است برای دریافت ویزای شینگن ، ماه‌ها پشت درب سفارت کشورهای اروپایی منتظر بمانید.

اگر می‌خواهید سفرتان طبق برنامه ریزی انجام شود، بهتر است باید از شرکتی که خدمات مشاوره اخذ ویزای شینگن را ارائه می‌کند کمک بگیرید. تهران ویزا با به کارگیری مشاورین خبره در زمینه سفرهای اروپایی به کمک شما آمده است تا بتوانید در کمترین زمان ممکن ویزای خود را برای سفر به آلمان، هلند، بلژیک، فرانسه، ایتالیا و… دریافت کنید و قدم به خاک اروپا بگذارید.

برای کسب اطلاعات در مورد نحوه اخذ ویزای شینگن مقاله روبه رو را مطالعه نمایید –>> اخذ ویزای شینگن

برخی از افراد تمام امور را به دست مشاورین تهران ویزا می‌سپارند و تنها برای صدور ویزا در دفتر سفارت حاضر می‌شوند. این در حالی است که برخی دیگر از کاربران برای این که بتوانند وقت سفارت کشورهای اروپایی و ویزای آن‌ها را دریافت کنند، به مشاوره گرفتن از کارشناسان تهران ویزا اکتفا می‌کنند.

در هر دو حالت مسافرین اروپا علاقه‌مند هستند که درباره روند اخذ ویزای شینگن و نیازمندی‌های این ویزا دانش کسب کنند. در اینجا برخی از مواردی که هنگام مشاوره اخذ ویزای شینگن کارشناسان با افرادی که قصد سفر به این خطه را دارند مطرح می‌کنند مورد بررسی قرار گرفته است. اگر نیاز به دریافت ویزای شینگن دارید با ما همراه شده و درباره موارد لازم برای دریافت این ویزا بیشتر بدانید.

اخذ ویزای شینگن

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه اخذ ویزا بدون ضمانت بازگشت مقاله رو به رو را مطالعه نمایید —->>> اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت

مشاوره اخذ ویزای شینگن و مدارک لازم برای این نوع ویزا

هنگام ارائه خدمات مشاوره اخذ ویزای شینگن، مشاورین توانمند تهران ویزا به این موضوع اشاره می‌کنند که کشورهای اروپایی مانند دیگر کشورهای جهان برای ورود مسافران به قلمرو خود قوانین خاصی را در نظر گرفته‌اند.

با توجه به این که کشورهای عضو پیمان شینگن با هم درباره ورود مسافران به خاک خود توافق کرده‌اند، چه بخواهید وارد هلند شوید و چه بخواهید قدم به خاک آلمان بگذارید، ملزم به رعایت قوانین یکسان تصویب شده توسط این کشورهای اروپایی هستید.

اولین قانون تصویب شده این است که برای اخذ ویزای شینگن باید پرونده‌ای را در سفارت یکی از این کشورها تشکیل دهید. افرادی که می‌خواهند پرونده اخذ ویزای شینگن را تشکیل دهند باید به این موارد توجه داشته باشند.

مشاوره اخذ ویزای شینگن و مدارک مورد نیاز

  • دریافت خدمات مشاوره اخذ ویزای شینگن، جهت پیشگیری از ریجکتی ضروری ست
  • حتماً باید فرم درخواست ویزای شینگن را تکمیل کرده و به سفارت ارائه کنند.
  • برای دریافت ویزای شینگن متقاضی به دو عکس تمام رخ نیاز خواهد داشت. عکس‌هایی که به سفارت ارائه می‌کنید باید اخیراً گرفته شده باشند؛ زیرا سفارت عکس‌های قدیمی را قبول نمی‌کند.
  • گذرنامه‌ای که برای اخذ ویزای شینگن ارائه می‌کنید باید تاریخ اعتباری بیشتر از سه ماه داشته باشد. این مدت زمان با توجه به این موضوع در نظر گرفته شده که مسافر حداکثر زمانی که می‌تواند در این ناحیه باقی بماند نمی‌تواند بیشتر از سه ماه باشد.(برای ویزا های تایپ c) با توجه به این شرط که برای اخذ ویزای شینگن در نظر گرفته شده، اگر گذرنامه شما قدیمی است باید قبل از سفر نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.
  •  مسافر باید زمان ورود و خروجش از کشور مشخص باشد. با توجه به این موضوع که یکی از قوانین ویزای شینگن است، هنگام اخذ ویزا باید بلیط رفت و برگشت هواپیما یا رزروآن و مدرکی که برای رزرو هتل در نظر گرفته شده را به سفارت تحویل دهید.
  • در صورتی که قرار است در خانه یکی از اقوامتان اقامت داشته باشید باید هنگام تکمیل پرونده ویزای شینگن دعوت نامه میزبان را ارائه کنید.
  • هنگام سفر به کشورهای عضو پیمان شینگن باید بیمه مسافرتی با سقف تعهدات حداقل 30 هزار یورو داشته باشید. این خدمات بیمه‌ای برای این در نظر گرفته شده که مسافر با هر گونه مشکلی که در سفر مواجه شد بتواند از خدمات درمانی استفاده کند و مشکلی از بابت پرداخت هزینه‌های درمان در کشورهای اروپایی نداشته باشد.
  • از دیگر مواردی که هنگام مشاوره اخذ ویزای شینگن مشاورین به آن اشاره می‌کنند می‌توان به گواهی نشان دهنده تمکن مالی اشاره کرد. فردی که می‌خواهد به اروپا سفر کند باید توانایی این را داشته باشد که هزینه مورد نیاز برای سفر خود و خانواده‌اش را تأمین کند. این موضوع تنها با ارائه گواهی تمکن مالی برای سفارت کشورهای پیمان شینگن محرز می‌شود.
  • مدارک شناسایی مانند شناسنامه نیز باید درون پرونده به همراه ترجمه ضمیمه شود.
  • برا مشاوره تخصصی تر برا اخذ ویزای شینگن میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید.

نکات اخذ ویزای شینگن

مشاوره اخذ ویزای شینگن و هزینه ویزا

هزینه مشاوره اخذ ویزای شینگن پس از بررسی اولیه به مسافر ابلاغ خواهد شد و قطعا هزینه مشاوره هزینه ای معقول خواهد بود .

پس از تکمیل پرونده و ارائه آن به سفارت کشورهای عضو پیمان شینگن، سفارت برای بررسی مدارک از بزرگ‌سالان مبلغ 60 یورو و از کودکان بین 6 تا 12 سال مبلغ 35 یورو دریافت می‌کند.(در صورت مراجعه فرد به شرکت های واسطه مانند vfs وی اف اس bls بی ال اس visametric ویزا متریک ckgs سی کی جی اس یا …. علاوه بر 60 یورو بین 30 تا 35 یورو بیشتر دریافت خواهد شد )

هنگام مشاوره اخذ ویزای شینگن، مشاورین حتماً این نکته را به متقاضیان اعلام می‌کنند که این مبلغ به هیچ عنوان به فرد بازگردانده نخواهد شد؛ بنابراین در صورتی که درخواست ویزای شینگن ریجکت شود یا این که پرونده ناقص باشد، متقاضی باید مجدداً این مبلغ را برای بررسی مدارک به سفارت بپردازد.

اگر نمی‌خواهید وقت سفارت جهت اخذ ویزای شینگن و زمانی که صرف تکمیل پرونده کرده‌اید هدر برود و همچنین نمیخواهید مجبور به پرداخت هزینه مجدد برای بررسی مدارک ارائه شده به سفارت شوید، به شما توصیه می‌کنیم دریافت ویزای شینگن را به متخصصین تهران ویزا که در این زمینه سال‌ها است فعالیت می‌کنند و تجربه زیادی دارند واگذار کنید.

مشاوره اخذ ویزای شینگن و مدارک لازم با توجه به وضعیت شغلی متقاضی

  • در صورتی که کارمند دولت باشید و بخواهید ویزای شینگن را اخذ کنید، باید نامه‌ای که نشان دهنده وضعیت استخدام شما است به همراه گردش حساب 6 ماه اخیر را به سفارت کشورهای عضو پیمان شینگن تحویل دهید. همچنین گواهی پرداخت مالیات و اجازه ترک شغل به مدت مشخص شده از سمت کارفرما نیز باید به همراه سایر مدارک به سفارت یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن که قصد دارید از طریق آن ویزای شینگن را دریافت کنید ارائه شود.
  • در صورتی که دانش آموز یا دانشجو بخواهد نسبت به اخذ ویزای شینگن اقدام کند، مشاورین تهران ویزا هنگام ارائه مشاوره اخذ ویزای شینگن به وی توصیه می‌کنند که گواهی اشتغال به تحصیل را به سفارت تحویل دهد. این افراد نباید هیچ مشکلی از سمت دانشگاه یا مدرسه جهت ممانعت از سفر داشته باشند.
  • در صورتی که متقاضی اخذ ویزای شینگن بازنشسته باشد، باید گواهی بازنشستگی به همراهگردش 6 ماهه اخیر خود را به سفارت تحویل دهد.

مشاوره اخذ ویزای شینگن

مشاوره اخذ ویزای شینگن برای خردسالان

یکی از مشکلاتی که خانواده‌ها هنگام دریافت ویزای شینگن با آن مواجه هستند، چگونگی اخذ ویزا برای کودکان زیر سن قانونی می‌باشد. در صورتی که فرزند خردسالی دارید، برای دریافت ویزای شینگن باید ابتدا گواهی تولد خردسال را ارائه کنید.

سپس باید درخواست ویزا برای کودک را که به امضای والدین رسیده است به سفارت ارائه کنید. در صورتی که والدین جدا شده باشند و یا یکی از والدین به همراه فرزند زیر 18 سال سفر نکند رضایت نامه محضری خروج فرزند از کشور از طرف همسری که سفر نمیکند باید به سفارت اراءه شود.

همراه مدارک کودک باید گذرنامه پدر و مادر یا یکی از والدین که حضانت کودک را دارد نیز به سفارت تحویل داده شود تا بتوانید ویزای شینگن را برای فرزند خردسال خود دریافت نمایید.

از دیگر مواردی که هنگام ارائه مشاوره اخذ ویزای شینگن برای خردسالان به آن تاکید می‌شود این موضوع است که اگر کودک قرار است به تنهایی و یا به همراه یکی از والدین به یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن سفر کند، باید گواهی اجازه سفر خردسال که توسط والدین امضا شده است به سفارت تحویل داده شود.

ضمنا برای کودکان زیر 12 حضور در سفارت شینگن  الزامی نمیباشد

نکات مهم جهت اخذ ویزای شینگن

اگر پس از دریافت مشاوره اخذ ویزای شینگن تصمیم گرفتید نسب به اخذ این ویزا برای سفر به کشورهای اروپایی اقدام کنید، باید به نکاتی که برای این نوع ویزا در نظر گرفته شده است توجه داشته باشید. مواردی که دارندگان ویزای شینگن باید به آن‌ها دقت کنند عبارتند از:

  • ویزای شینگن نوع c  حداکثر به مدت 90 روز صادر خواهد شد.
  • افرادی که برای اولین بار است به کشورهای عضو پیمان شینگن سفر می‌کنند، معمولا دارای ویزای 14 روزه خواهند بود.
  • برخی از کشورهای عضو پیمان شینگن علاوه بر قوانین مشترکی که برای ورود مسافران به این محدوده تعیین شده، دارای قوانین مخصوص به خود هستند؛ بنابراین اخذ ویزای شینگن نمی‌تواند تضمینی برای این باشد که متقاضی بتواند به تمام کشورهای این محدوده سفر کند.

ویزای شینگن

اهمیت مشاوره اخذ ویزای شینگن

مشاورینی که درباره نحوه اخذ ویزای شینگن به کاربران کمک می‌کنند، درباره این که هر کشور عضو شینگن چه قوانینی برای ورود مسافران به خاک کشورش در نظر گرفته آگاهی کامل دارند. این افراد مسیر پیش رو را برای مسافران روشن می‌کنند تا آن‌ها بدون این که با مشکلاتی مانند ریجکت ویزا مواجه شوند بتوانند به اروپا سفر کنند.

بسیاری از متقاضیان برای این که بتوانند راحت و بی‌دردسر ویزای شینگن را دریافت کنند کلیه امور را به مشاورین توانمندی که در این زمینه تخصص دارند واگذار می‌کنند. مشاورین خبره تهران ویزا به شما کمک می‌کنند تا در کمترین زمان بتوانند ویزای شینگن را به دست بیاورید و سفری به اروپا داشته باشید.

مشاوره اخذ ویزای شینگن توسط ویزا 21

صد البته مشاوره اخذ ویزای شینگن اهمیت بسیار زیادی دارد. چنانچه می‌خواهید با کمترین احتمال ریجکتی برای صدور ویزا اقدام نمایید، می‌بایست از تجربه گرانبهای کارشناسان امر ویزا استفاده کنید. با توجه به اینکه تیم ویزا 21 سال هاست با سفارت‌ها همکاری می‌کند و در پروسه دریافت ویزای متقاضیان دخیل است، می‌تواند بهترین شریک و یاور شما در طول مسیر باشد. مشاوره به شما کمک می‌کند بهترین مسیر را انتخاب کنید و در هر مرحله کارآمدترین روش را انجام دهید:

  • گرفتن وقت سفارت: احتمالا نمی‌دانید، اما گرفتن وقت سفارت نیاز به یک مشاوره دقیق دارد. ممکن است یک سفارت قرار ملاقات متقاضیان را برای هفته بعد رزرو کند، اما سفارت دیگر برای قرار ملاقات یک بازه زمانی چند ماهه نیاز داشته باشد. این موضوع می‌تواند برنامه سفر شما را با مشکل مواجه کند. بنابراین باید با یک کارشناس حرفه‌ای در ارتباط باشید.
  • آماده سازی مدارک و ترتیب ارائه آن‌ها به سفارت: اهمیت آماده سازی مدارک بر هیچ کس پوشیده نیست. تقریبا تمام متقاضیان ویزای شینگن می‌دانند ارائه کامل و جامع مدارک می‌تواند شانس صدور ویزا را افزایش دهد. اما نکته مهم دیگر ترتیب ارائه مدارک است. بدون شک بسیاری از افراد از این موضوع بی اطلاع هستند. نحوه و ترتیب ارائه مدارک به سفارت بسیار مهم می‌باشد. ما به شما یاد می‌دهیم دقیقا چه مدارکی نیاز دارید و چگونه باید آنها را تحویل دهید.
  • سایر مشاوره‌ها: مشاوره تنها به موارد گفته شده ختم نمی‌شود. موضوعاتی مانند ارائه سند ملکی، قرار گذاشتن وثیقه نزد آژانس‌های مسافرتی، تمکن مالی مورد نیاز، بیمه نامه و … هر یک مبحث بسیار مفصلی است که عدم توجه به هریک تنها می‌تواند باعث رد شدن درخواست شما توسط سفارت شود. در حالی که اگر یک مشاور داشته باشید، احتمال روی دادن این اتفاق به صفر می‌رسد.

مشاوره اخذ ویزای شینگن

آیا می‌توان بدون مشاوره نسبت به اخذ ویزا اقدام کرد؟

پاسخ به این سوال مثبت است. بدون شک هیچ مانعی برای اقدام به درخواست ویزا بدون مشاوره وجود ندارد. شما نه تنها برای دریافت ویزای شینگن به وکیل مهاجرتی نیاز ندارید، بلکه به هیچ موسسه یا آژانسی هم احتیاج نخواهید داشت. اما باید نسبت به یک موضوع واقف باشید. کوچکترین اشتباه در روند صدور ویزا می‌تواند زمینه را برای ریجکت شدن شما فراهم کند. اتفاقی که متاسفانه در پرونده بسیاری از متقاضیان واجد شرایط نیز دیده می‌شود. در واقع بسیاری از افراد صلاحیت ورود به اروپا را دارند، اما به دلیل سهل انگاری یا عدم اطلاع از قوانین و ضوابط با جواب رد سفارت مواجه می‌شوند. برای مثال عدم اطلاع از مدارک مورد نیاز، شرایط ترجمه مدارک، میزان مناسب تمکن مالی و … هر یک به تنهایی می‌تواند باعث رد شدن درخواست‌تان شود.

چیزی که عیان است ضرورت مشاوره اخذ ویزای شینگن می‌باشد. شما با دریافت مشاوره می‌توانید از تمام چالش‌ها و موانع پیش رو آگاه شوید و با اطمینان خاطر برای صدور ویزا اقدام کنید. در این صورت ضمن اطمینان خاطر از مسیر اخذ ویزا تا حدود زیادی درصد ریجکتی خود را کاهش خواهید داد. برای دریافت مشاوره می‌توانید به تیم ویزا 21 اعتماد کنید و با آگاهی کامل برای صدور گرفتن یکی از بهترین ویزاهای دنیا اقدام کنید.

سخن پایانی

ناحیه شینگن به دلیل جاذبه‌ها توریستی و تاریخی و دانشگاه‌ها و شرکت‌های ممتازی که دارد، هدف افراد بسیاری برای مهاجرت یا سفرهای کوتاه مدت است. افراد زیادی با هدف تحصیل در مقاطع مختلف وارد دانشگاه‌های درجه یک ایتالیا، فرانسه، بلژیک و سایر کشورهای این حوزه می‌شوند. گروهی از متقاضیان نیز ترجیح می‌دهند که در شرکت‌های مطرح اروپایی که در این منطقه قرار دارند مشغول به کار شوند. با هر هدفی که قصد حضور در منطقه شینگن و اخذ ویزای شینگن را دارید، کمک گرفتن از مشاورین این حوزه برایتان ضروری خواهد بود. مشاورین ویزا 21 کمکتان می‌کنند تا در اسرع وقت از سفارت مد نظرتان وقت بگیرید، مدارکتان را برای تحویل آماده کنید و ویزای خودتان را با توجه به اهدافی که دارید دریافت کنید.

سؤالات متداول+ جواب

1) ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن به مجوز کوتاه‌مدتی گفته می‌شود که دارنده آن امکان اقامت در منطقه شینگن را دارد. این منطقه شامل ۲۶ کشور اروپایی است و با توجه به نوع ویزا، فرد می‌تواند مدت زمان مشخصی در این محدوده بماند

2) چه نوع ویزاهای شینگن وجود دارد؟

انواع مختلف ویزای شینگن شامل ویزای توریستی، تجاری، تحصیلی، پزشکی و ویزای دیدار خانواده و دوستان است.

3) چگونه می‌توانم ویزای شینگن بگیرم؟

برای دریافت ویزای شینگن، لازم است فرم درخواست ویزا را تکمیل کرده و مدارک مورد نیاز را به سفارت یا کنسولگری کشور مربوطه ارائه دهید.

4) چه مدارکی برای درخواست ویزای شینگن لازم است؟

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای شینگن شامل فرم درخواست ویزا، گذرنامه معتبر، عکس‌های پاسپورتی، بیمه مسافرتی، مدرکی مبنی بر تامین محل اقامت، بلیط رفت و برگشت، اثبات توانایی مالی و مدارک مرتبط با هدف سفر است.

5) چقدر طول می‌کشد تا ویزای شینگن صادر شود؟

معمولاً مدت زمان پردازش درخواست ویزای شینگن بین ۱۵ تا ۳۰ روز است. در برخی موارد خاص، این مدت ممکن است طولانی‌تر شود.

6) آیا می‌توانم با ویزای شینگن در همه کشورهای عضو منطقه شینگن سفر کنم؟

با دارا بودن ویزای معتبر شینگن، امکان سفر به تمامی 26 کشور عضو منطقه شینگن را خواهید داشت.

7) آیا برای دریافت ویزای شینگن نیاز به مصاحبه است؟

برای دریافت ویزای شینگن، لازم است در مصاحبه‌ای که توسط سفارت یا کنسولگری کشور مورد نظر برگزار می‌شود شرکت کنید.

8) آیا مشاوران می‌توانند در اخذ ویزای شینگن کمک کنند؟

مشاوران مجرب ویزا 21 با ارائه راهنمایی‌های جامع در خصوص تهیه مدارک، تنظیم وقت مصاحبه و دیگر مراحل درخواست، می‌توانند فرآیند اخذ ویزای شینگن را به‌طور قابل ملاحظه‌ای برایتان تسهیل کنند.

9) آیا تضمینی برای دریافت ویزای شینگن وجود دارد؟

هیچگونه تضمینی برای دریافت ویزای شینگن وجود ندارد. به طور معمول، موفقیت در اخذ ویزا وابسته به صحت اطلاعات ارائه شده، کامل بودن مدارک متقاضی، و انطباق آن‌ها با شرایط و مقررات سفارت بستگی دارد.

میتوانید سوالات و نظرات خود را زیر همین پست مطرح نمایید تا تیم خصصی ما در همان روز پاسخ سوالات شما عزیزان را برایتان ارسال نمایند.

با تشکر تیم تخصصی ویزا 21

15 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره اخذ ویزای شینگن»

  1. تمام توضیحاتتون عالی بود واقعا ممنون از این همه اطلاعات که نکته به نکته در اختیار ما قرار دادید.

    پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با ما