ارور ثبت نام لاتاری

در میان گزینه های موجود برای مهاجرت به آمریکا شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکاست . هر ساله دولت آمریکا برای حفظ تنوع نژادی خود قرعه کشی در بین کشورهای مختلف برگزار میکند و به صورت تصادفی افرادی را برای مصاحبه و دریافت گرین کارت به سفارتهای خود دعوت میکند . برای شرکت در این قرعه کشی باید در قسمت در نظر گرفته شده در سایت وزارت امورخارجه آمریکا به آدرس dvlottery.state.gov  ثبت نام کنید . ثبت نام در سایت لاتاری بسیار آسان و کاملا رایگان است . یکی از اتفاقاتی که هنگام ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا اتفاق میفتند ارور connection failed است .

امروز اخرین روز ثبت نام لاتاری برای سال  2021 میباشد ولی به دلیل تقاضای زیاد کاربران و حجم اطلاعات وارد شده روی وب سایت لاتاری امریکا کاربران با ارور ثبت نام لاتاری مواجه شده اند .

ارور ثبت نام لاتاری همه ساله در اواخر ثبت نام لاتاری که حجم تقاضا زیاد میباشد اتفاق میافتد .

پس از اینکه کاربر اطلاعات را وارد میکند و میخواهد وارد مرحله بعد شود برای مرحله نهایی ثبت نام با ارور مواجه میشود .عکس ارور را در زیر مشاهده میکنید .

 

راه حل برطرف کردن  حل مشکل ارور ثبت نام لاتاری

 برای برطرف کردن این ارور کافیست در هنگام برخورد با این ارور ناامید نشده و دکمه ریفرش را مرتب فشار دهید تا خطای فوق که از سمت سرور است بر طرف شود . مهمترین نکته نا امید نشدن و تکرار ریفرش برای ارسال اطلاعات به سرور است .

برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد لاتاری امریکا و همچنین طریقه اخذ اقامت و ویزای اروپا مقاله روبه را که  با رنگ صورتی مشخص شده مطالعه بفرمایید .مطالعه بفرمایید—>>>   اخذ ویزای شینگن 

8 دیدگاه دربارهٔ «ارور ثبت نام لاتاری»

  1. سلام و عرض ادب، وقت بخیر ببخشید من ایرانی و شوهرم اتباع افغانستان هستند و چند سال پیش با نیروهای ایتالیایی کار کرده آندو تمام تقدیر نامه ها را داریم آیا راهی هست ویزای بشر دوستانه بگیریم اگر هست از چ طریقی یا اینکه اگر برای آسبیلدونگ آلمان اقدام کنیم آیا همسرم از ایران میتوانند ویزای کارآموزی بگیرند با توجه ب اینکه اقامت ایران را دارا هستند یا با ویزای آسبیلدونگ امکان بردن همراه هست؟
    پیشاپیش از پاسخگوییتان سپاسگذارم

    پاسخ
  2. سلام من دانشجو کارشناسی ارشد هستم در ایتالیا و دوهفته دیگر از تز خود باید دفاع کنم. در ضمن پذیرش گرفتم از کشور هلند منتها شناسنامه خودم همراهم هست و ترجمه انگلیسی آنرا که به تایید سفارت هلند در ایران باید برسد را نیاز دارم و فرصت هم ندارم که به ایران بیایم البته ترجمه ایتالیایی آنرا که به تایید سفارت ایتالیا در ایران رسیده را دارم آیا سفارت هلند در ایتالیا کمکم می‌کند؟ یا راهکاری شما در اینخصوص دارید؟

    پاسخ
    • اصل شناسنامه اگر ایران باشه میشه انجامش داد در غیر این صورت خیر

      پاسخ
  3. سلام و درود به شما من پاسپورتم را همراه پاس ریکویستم به سفارت کانادا فرستادم بدون هیچ توضیحی یک پاکت حاوی پاسپورتم بدون لیبل فرستادن الان وکیلم میگه چون شما ویزای همراهت اماده بوده و هرسه باهم باید میرفتن سفارت تا لیبل بخورن آیا درسته؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  4. ارور مربوط به بارگذاری عکس هست. چون ما همه قسمتا جز عکس رو پر میکنیم اون حطا رو نمیده.

    پاسخ
  5. در رابطه با ارورو لاتاری. لطف میکردین مشکلو همینجا مینوشتین کلی هم دعاتون میکردیم.

    پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با ما