اخذ ویزای کانادا

اخذ ویزای کانادا

اخذ ویزای کانادا

أخذ ویزای کانادا برای افرادی که متقاضی ورود به این کشور هستند یک اقدام ضروری به شمار می رود. ویزای کانادا به شکل های مختلف برای متقاضیان صادر می شود و هر کدام دارای شرایط و ضوابط خاص خود هستند. ویزای کانادا برای تمام افرادی که قصد مهاجرت و اقامت در این کشور را دارد یک سند مهم است. ویزای کانادا نه تنها برای سکونت موقت یا دائم بلکه برای مواردی نظیر کار، سرمایه گذاری، تحصیل و گردش در کشور کانادا نیز صادر می شود. آنچه در این مورد اهمیت دارد این است که درخواست أخذ ویزای کانادا باید به صورت انفرادی و توسط خود فرد متقاضی ثبت شود.

طبق قانون جدید که از تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۱۸ قابل اجرا شده است، مراحل أخذ ویزای کانادا باید با ثبت اثر انگشت و تصویر پرسنلی شخص متقاضی صادر شود. تمام افرادی که برای ویزای کار، ویزای توریستی کانادا، ویزای تحصیلی و … اقدام می کنند ملزم به رعایت این قانون جدید هستند. عکس پرسنلی نه تنها برای دریافت ویزای ۵ ساله کانادا لازم است بلکه اگر قصد داشته باشید به کشورهای اروپایی، قاره آفریقا یا آسیای شرقی نیز سفر کنید باید همین قوانین اصلی را رعایت نمایید.

برای اخذ ویزای کانادا نیاز به سابقه سفر قوی و حداقل یک بار سفر به محدودهی شینگن میباشد برای دریافت اطلاعات در مورد نحوه ی اخذ ویزای شینگن تضمینی سپس اخذ ویزای کانادا مقاله روبه رو را که با رنگ صورتی مشخص شده است مطالعه بفرمایید —>> اخذ ویزای شینگن 

کانادا

اگر برای اولین بار است که قصد أخذ ویزای کانادا را دارید شاید با هزاران پرسش در ذهن خود درگیر هستید. سوالاتی مانند مدارک لازم برای أخذ ویزای کانادا چیست؟ انواع ویزای کانادا کدام اند؟ ویزای کانادا برای چه مدت صادر می شود؟ برای دریافت ویزای ۵ ساله کانادا به چه مدارکی نیاز است؟ آیا برای ورود به کشور  اخذ ویزای شینگن ضروری است؟ و …

مراحل و مدارک مورد نیاز برای أخذ ویزای کانادا بسیار پیچیده است و اگر فردی برای اولین بار برای این کار اقدام کند بدون اینکه اطلاعات کافی در این مورد داشته باشد، بدون شک باید زمان و انرژی بیشتری اختصاص داده و در نهایت احتمال ریجکت شدن درخواست او وجود دارد. قبل از آنکه به تشریح و بررسی انواع ویزای کانادا بپردازیم لازم است در مورد ویزای شینگن و ضرورت آن برای أخذ ویزای کانادا صحبت کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

ویزای شینگن چیست و آیا وجود آن برای أخذ ویزای کانادا لازم است یا خیر؟

ویزای شینگن

ویزای شینگن که از سوی اتحادیه اروپا صادر شده است یک مدرک معتبر و با ارزش برای سفر به کشورهای عضو این اتحادیه می باشد. فردی که ویزای شینگن را در اختیار داشته باشد می تواند بدون محدودیت مرزی و در مدت اعتبار ویزای خود به کشورهای اروپایی تحت این قانون سفر کند. اولین مرحله برای اخذ ویزای شینگن گرفتن وقت سفارت میباشد که گرفتن وقت سفارت بسیاری از سفارت ها  مانند وقت سفارت ایتالیا ،وقت سفارت هلند ،وقت سفارت آلمان ،وقت سفارت فرانسه با توجه به تقاضای زیاد با مشکلاتی همراه بوده و هست.

از نظر قانونی، ویزای شینگن هیچ ارتباطی به ویزای ۵ ساله کانادا ندارد اما از نظر اعتبار و تسریع در أخذ ویزای کانادا می تواند احتمال موفقیت در دریافت تأیید از سوی افسر پرونده را تا حد زیادی افزایش دهد. اگر فردی که برای دریافت ویزای ۵ ساله کانادا اقدام می کند، ویزای شینگن و سابقه سفر به کشورهای اروپایی را داشته باشد، یک امتیاز برای او محسوب می شود و احتمال ریجکت شدن درخواست او بسیار پایین است.

اگر شما هم متقاضی أخذ ویزای کانادا هستید و ویزای شینگن در اختیار ندارید و یا از آخرین قوانین دریافت ویزای ۵ ساله کانادا بی اطلاع هستید پیشنهاد می کنیم از خدمات مشاوره ویزای کانادا که در مجموعه مهاجرتی تهران ویزا ارائه می شود استفاده کنید. بدون یک مشاوره قوی و ویزای شینگن، درخواست شما برای دریافت هر گونه ویزا برای کانادا مانند ویزای توریستی کانادا یا ویزای تضمینی کانادا با احتمال ریجکت شدن رو به رو است.

انواع ویزای کانادا 

  • ویزای توریستی کانادا
  • ویزای کانادا تضمینی
  • ویزای ۵ ساله کانادا
  • ویزای تحصیلی کانادا
  • ویزای کار و سرمایه گذاری کانادا
  • ویزای فرصت مطالعاتی کانادا
  • سوپر ویزای کانادا

مراحل أخذ ویزای کانادا 

اگر به هر دلیلی تصمیم گرفته اید به کشور کانادا سفر کنید باید مجوز ورود به این کشور را داشته باشید. برای این کار باید تمام مراحل أخذ ویزای کانادا را از ابتدا به طور کامل اجرا کنید. دقت کنید که تا زمان دریافت ویزای ۵ ساله کانادا زمان زیادی باید منتظر باشید، بنابراین بهتر است با صبر و حوصله این مراحل را طی کنید. اگرچه در این مراحل، استفاده از خدمات مشاوره ویزای کانادا که در مؤسسه مهاجرتی ….. به متقاضیان ارائه می شود می تواند روند کار را سرعت بخشد. به طور خلاصه در این قسمت به نکات مهم و مراحل أخذ ویزای کانادا اشاره می کنیم.

مراحل درخواست برای أخذ ویزای

هدف خود را از أخذ ویزای کانادا معین کنید

اولین مرحله برای أخذ ویزای کانادا این است که هدف خود را از ورود به این کشور مشخص کنید. درصد زیادی از متقاضیان ورود به کشور کانادا قصد بازدید از کانادا و گردش در شهرهای مختلف آن را دارند. برخی از افراد نیز به قصد کار و سرمایه گذاری به این کشور سفر می کنند. درصد معدودی هم برای ملاقات با افراد خانواده، اقوام یا فرزندان خود برای أخذ ویزای کانادا اقدام می نمایند. به هر حال، هدف شما در موفقیت درخواست ویزای ورود به کانادا اهمیت زیادی دارد. سوپر ویزای کانادا برای والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها صادر می شود و تا حدود ۲ سال اعتبار دارد؛ با این ویزا می توانید به کانادا سفر کنید حتی اگر قصد گردش در این کشور را نداشته باشید.

درخواست خود را برای أخذ ویزای کانادا تنظیم کنید

ابتدا باید بررسی کنید که آیا به صورت یک فرد حقیقی، تمام شرایط لازم و کافی را برای أخذ ویزای کانادا دارید یا خیر. این کار احتمال ریجکت شدن درخواست شما را کمتر می کند. زمانی که مطمئن شدید واجد شرایط هستید باید فرم های مربوطه را تکمیل کنید. این کار را می توانید هم به صورت آنلاین یا غیر حضوری از طریق وب سایت مهاجرتی انجام دهید و هم می توانید از طریق مراجعه حضوری به مؤسسه های معتبر در زمینه خدمات ویزا نظیر ……. اقدام نمایید.

در فرم درخواست أخذ ویزای کانادا باید به سوالاتی پیرامون محل زندگی در کانادا، مدت زمان سفر، مدت اقامت، تأهل یا تجرد، نسبت خویشاوندی با مقیم کانادا، صورتحساب بانکی و … پاسخ بدهید. پر کردن این فرم باید با دقت انجام شود. این کار به تجربه نیاز دارد بنابراین اگر سابقه این اقدام را ندارید حتماً از یک مشاوره متخصص کمک بگیرید.

مدارک و فرم های مورد نیاز برای أخذ ویزای کانادا را تهیه کنید

هر آنچه برای أخذ ویزای کانادا نیاز دارید را باید از قبل آماده کنید. این کار باعث می شود در مدت کوتاهتری بتوانید ویزای خود را دریافت کنید. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای ۵ ساله کانادا و سایر انواع ویزا را در ادامه همین مطلب معرفی می کنیم.

هزینه های مربوط به أخذ ویزای کانادا را پرداخت کنید

هزینه های دریافت انواع ویزای کانادا معمولاً به دلار محاسبه می شوند. تأکید می کنیم برای پرداخت هزینه ها از طریق مؤسسات حقوقی معتبر اقدام کنید. اگر به صورت اینترنتی، فرم درخواست ویزا را کامل کرده اید می توانید هزینه های مربوطه را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنید. در این مرحله حتماً شرایط و قوانین پرداخت را از سوی وب سایت ارائه دهنده خدمات مطالعه کنید.

مدارک مورد نیاز برای أخذ ویزای کانادا 

مدارک مورد نیاز برای أخذ ویزای کاناد

پس از تعیین هدف ورود به کشور کانادا بهتر است از طریق شرکت های ارائه دهنده خدمات مهاجرتی، فهرستی از مدارک مورد نیاز برای أخذ ویزای کانادا تهیه کنید. بسیاری از این مدارک برای دریافت ویزای تضمینی کانادا، ویزای توریستی کانادا، سوپر ویزای کانادا و … مشترک هستند. مهم ترین اسناد و مدارکی که باید برای أخذ ویزای کانادا آماده کنید به این صورت فهرست می شوند:

  • اصل پاسپورت
  • شناسنامه فرد متقاضی به همراه ترجمه انگلیسی آن
  • ترجمه سند ازدواج برای افراد متأهل
  • ارائه فرم تکمیل شده درخواست أخذ ویزای کانادا
  • تکمیل فرم اطلاعات خانوادگی برای افرادی که قصد دارند به صورت گروهی به کانادا سفر کنند
  • اسناد ملک یا سهام بهادار به همراه ترجمه آن
  • گواهی اشتغال به کار برای کارمندان یا سند ثبت شرکت برای کارفرمایان به همراه ترجمه آن
  • ارائه ۴ گردش آخر مربوط به حساب بانکی به منظور اعتبارسنجی مالی فرد متقاضی أخذ ویزای کانادا
  • فرم دعوتنامه برای افرادی که از سوی یکی از آشنایان و بستگان به کانادا دعوت شده اند
  • ارائه سند معتبر مبنی بر محل اقامت در کانادا برای افرادی که دعوت نامه ندارند. محل اقامت می تواند هتل یا اجاره آپارتمان باشد.
  • دو قطعه عکس با ابعاد اعلام شده

اهمیت مشاوره ویزای کانادا برای جلوگیری از ریجکت شدن درخواست متقاضی

مشاوره ویزای کانادا

اقدام غیر حرفه ای و نسجیده برای أخذ ویزای کانادا احتمال ریجکت شدن درخواست را افزایش می دهد. حتی اگر فردی واجد شرایط دریافت ویزای ۵ ساله کانادا باشد و تمام مدارک و فرم های او هم آماده و بدون نقص باشد باز هم دلایلی وجود دارند که می توانند منجر به ریجکت ویزای کانادا شوند. در هر مرحله از بررسی فرم های ارسالی از سوی متقاضی اگر افسر مهاجرت تشخیص دهد که کوچکترین تردیدی در درخواست وجود دارد، آن را در می کند.

برای حل مشکل فوق و اینکه احتمال ریجکت شدن درخواست متقاضی به حداقل برسد، پیشنهاد می کنیم این کار را از مراحل اولیه مشاوره ویزای کانادا تا انتهای کار توسط خدمات مؤسسه های معتبر مهاجرتی پیگیری کنید. شرکت تهران ویزا افتخار دارد با سال ها تجربه در این زمینه بهترین خدمات را به متقاضیان ورود به کانادا ارائه دهد. به این ترتیب می توانید ویزای کانادای خود را در کمترین زمان دریافت کنید.

بررسی شرایط انواع ویزای کانادا

همانند بسیاری از کشورهای دیگر کانادا نیز از راه‌های مختلفی اقدام به جذب مهاجر می‌کند. هر فردی می‌تواند از طریق روش‌های گوناگونی چون توریستی، تحصیلی، کار یا سرمایه گذاری وارد خاک این کشور آمریکایی شده و در آن زندگی کند. البته هر هدفی از سفر به کانادا داشته باشید، باید حتما قبل از هر کاری نسبت به اخذ ویزای کانادا اقدام کنید. با وجود این که دریافت ویزای توریستی کمی ساده‌تر است و نیاز به تمکن مالی یا سابقه سفر خوب دارد، اما تحصیل یا کار در کانادا کمی دشوار تر است. به‌عنوان مثال برای تحصیل کردن یا اشتغال در یکی از ایالت‌های کانادا باید حتما مدرک زبان داشته باشید. در غیر این صورت درخواست شما پذیرفته نشده و ریجکت خواهید شد.

  • ویزای توریستی کانادا

این ویزا برای اهداف مختلفی صادر می‌شود. چنانچه قصد اقامت موقت برای مقاصد تفریحی در کانادا داشته باشید، یا بخواهید برای دیدن اقوام یا اهداف تجاری به صورت موقت به این کشور سفر کنید، این ویزا می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. اخذ ویزای کانادا توریستی به دو صورت انجام می‌شود: سینگل و مالتیپل. ویزای مالتیپل اجازه می‌دهد متقاضی به مدت ۵ سال در این کشور سفر کند. این در حالی است که ویزای سینگل تنها برای افرادی مناسب است که قصد یک بار سفر به کانادا را دارند.

  • ویزای تحصیلی کانادا

یکی دیگر از انواع مجوزها برای کسب اقامت کانادا، دریافت اقامت تحصیلی است. ویزای تحصیلی کانادا به دانش آموزان و دانشجویان اجازه می‌دهد تا در مدارس و دانشگاه‌های معتبر این کشور به ادامه تحصیل بپردازند. البته برای درس خواندن در کانادا باید حتما شرایط خاصی داشته باشید. ارائه مدرک زبان فرانسوی یا انگلیسی در هنگام مراجعه به سفارت این کشور الزامی است. همچنین فرد متقاضی برای تایید درخواست خود باید حتما دعوتنامه موسسه، مدرسه یا دانشگاه محل مدنظر خود را به سفارت تحویل دهد.

  • ویزای کار و سرمایه گذاری کانادا

اگر بخواهید در کانادا کار کنید، باز هم این فرصت برای شما وجود دارد که از طریق اشتغال یا سرمایه گذاری در این کشور رویایی اقامت کار کسب کنید. البته ویزای کاری کانادا نیز نیاز به اخذ مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی دارد. چنانچه بدون مدرک زبان برای دریافت ویزای کار اقدام کنید، درخواست شما ریجکت خواهد شد. همچنین چنانچه به‌عنوان نیروی کار قصد مهاجرت به کانادا را داشته باشید، باید حتما دعوتنامه خود  ا در روز ملاقات به سفارت ارائه دهید. برای استارتاپ یا اشتغال زایی نیز باید حتما مدرکی اعم از ادعا نامه یا توصیف نامه آماده کنید.

راهنمای اخذ ویزای کانادا

اخذ ویزای کانادا به صورت تضمینی

چنانچه به دنبال دریافت ویزای تضمینی کانادا هستید، باید به شما بگویم که متاسفانه هیچ روش قطعی برای دریافت این ویزا وجود ندارد. در واقع هیچ فرد یا موسسه‌ای نمی‌تواند به طور قطع درخواست شما را برای دریافت ویزای این کشور را  تضمین کند. با این حال اگر بتوانید از یک موسسه یا یک مشاور حرفه‌ای کمک بگیرید، می‌توانید شانس خود را برای دریافت ویزای این کشور آمریکایی افزایش دهید. شما می‌توانید برای افزایش احتمال دستیابی به این ویزا از کارشناسان ویزا ۲۱ کمک بگیرید.

انگشت نگاری ویزای کانادا برای چه افرادی لازم نیست؟

بچه‌های زیر ۱۴ و افراد بالای ۷۹ سال نیاز به انگشت نگاری ندارند و می‌توانند بدون نیاز به انگشت نگاری می‌توانند عازم کانادا شوند.

افراد مجاز به سفر و گرفتن ویزای کانادا

همه کسانی که قصد سفر به کانادا را دارند کاندیدای مناسبی برای مهاجرت به این کشور نیستند. در ادامه شرایط متقاضیانی که مجاز به سفر به کانادا یا مهاجرت به این کشور هستند را جهت شناخت بیشتر ارائه کرده‌ایم.

  • متقاضی باید مدارک معتبر برای سفر مانند پاسپورت معتبر به همراه داشته باشد.
  • فرد باید در سلامت جسمانی کامل باشد؛ و محکومیت کیفری نداشته باشد.
  • فرد باید پلیس مهاجرت را قانع کند که وابستگی شغلی، فامیلی و کاری به کشور خود دارد و به این دلایل باز خواهد گشت.
  • متقاضی باید پول کافی برای اقامت داشته باشد و این میزان به زمان و محل اقامت (هتل، منزل اقوام یا دوستان …‌)‌ فرد بستگی خواهد داشت.
  •  با توجه به شرایط فرد ممکن است نیاز به ارائه تست پزشکی یا دعوتنامه نیز باشد.

نحوه پیگیری جواب ویزای کانادا

با توجه به نحوه اقدامتان برای ویزای کانادا می‌توانید به صورت اینترنتی و از طریق سایت سفارت کانادا مراحل رسیدگی به درخواستتان را بررسی کنید. چون در ثبت درخواست آنلاین امکان مفقودی مدارک و… بسیار کم است، متقاضیان می‌توانند در این شرایط در کمترین زمان به نتیجه مد نظرشان برسند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا 

برای اینکه ویزای کانادا را دریافت کنید لازم است که مدارک زیر را آماده کرده و ارائه دهید.

مدارک هویتی لازم برای ویزای کانادا

  • اصل پاسپورت متقاضی با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • یک قطعه عکس رنگی جدید ۳.۵ * ۴.۵ با پس زمینه سفید
  • ترجمه شناسنامه متقاضی و ترجمه سند ازدواج (در صورت همسفر بودن با همسر)
  • ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل (در صورت همسفر بودن فرزندان)
  • تکمیل فرم اطلاعات فردی و خانوادگی
  • ترجمه رضایت‌نامه محضری برای همراهی فرزندانی که بدون یکی از والدین قصد مسافرت دارند

 مدارک مالی لازم برای ویزای کانادا

  • گردش حساب ۴ ماهه متقاضی به همراه مهر و امضا شعبه صادر کننده
  • نامه تمکن مالی به دلار کانادا به همراه مهر و امضا شعبه صادر کننده و مهر شعبه ارزی بانک
  • گواهی سپرده بلند مدت، گواهی خرید سهام و یا اوراق بهادار و یا سند اتومبیل و اجاره‌نامه یا ترجمه اسناد ملکی در صورت وجود (مدت اعتبار گواهی تمکن مالی و گردش حساب یک ماه اخیر مورد تایید است)

 مدارک شغلی لازم برای ویزای کانادا

  • مدارک شغلی کارمندان شامل  گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی با سربرگ شرکت (با ذکر تاریخ شروع به کار، عنوان شغلی و درآمد سالیانه، نام مدیر و یا سرپرست، مدت زمان موافقت شده با مرخصی) – ترجمه فیش حقوقی و بیمه تامین اجتماعی دو ماهه آخر – ترجمه حکم کارگزینی
  • مدارک شغلی برای کارفرمایان شامل  ترجمه آگهی تاسیس، آگهی تغییرات و آگهی تصمیمات در روزنامه رسمی، ترجمه لیست بیمه و فیش حقوقی ۶  ماه اخیر کارمندان، ترجمه آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده، نامه تمکن بانکی شرکت، ریز پرینت بانکی ۴ ماهه آخر به زبان لاتین
  • مدارک شغلی برای تجار شامل ترجمه کارت بازرگانی، گواهی اتاق بازرگانی، ترجمه آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده و ترجمه لیست پرداخت بیمه
  • مدارک شغلی برای پزشکان شامل ترجمه پروانه دائم طبابت، کارت نظام پزشکی، ترجمه پروانه مطب، ترجمه آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده، ترجمه لیست پرداخت بیمه
  • مدارک مورد نیاز برای مهندسان شامل ترجمه پروانه نظام‌مهندسی و یا جواز ساخت
  • مدارک کارخانه‌داران و صاحبان مشاغل شامل ترجمه پروانه بهره‌برداری، ترجمه جواز کسب، ترجمه آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده، ترجمه لیست پرداخت بیمه
  • مدارک بازنشستگان شامل ترجمه حکم بازنشستگی، ترجمه فیش حقوقی دو ماه آخر بازنشستگی (در صورت افزایش حقوق، حکم افزایش حقوق بازنشستگی نیز لازم است)

 دعوت نامه لازم برای ویزای کانادا 

  • شامل مشخصات دعوت کننده متقاضی، نسبت فامیلی، دلیل سفر آدرس و تلفن دعوت کننده، مدت زمان اقامت و …
  • مدارک دعوت کننده شامل پاسپورت کانادایی، کارت شناسایی کانادایی یا PR، گواهی اشتغال به کار، نامه‌ی بانکی، برگه‌های پرداخت مالیات و فرم‌های T4 یا T1 (در صورت نداشتن دعوت نامه، ارائه رزرو بلیط هواپیما و واچر هتل الزامی است)

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا

مدارک پذیرش مدرسه یا دانشگاه مد نظر

مدارک شناسایی شامل پاسپورت متقاضی و همراهان

مدارک مالی شامل نامه وام دانشجویی از موسسه مالی، نامه تمکن مالی ۴ ماه اخیر، نامه تمکن مالی به همراه مبلغ مبدل به دلار کانادا، فیش واریزی تحصیل و نامه مالی ساپورت کننده

هزینه ویزای کانادا

هزینه ویزای کانادا با توجه شرایط درخواست متقاضیان برای اخذ ویزای این کشور متفاوت است. اگر ویزای توریستی کانادا را نیاز دارید هزینه آن حدود ۱۸۵ دلار خواهد بود؛ اما در سایر روش‌ها هزینه‌ای که دریافت ویزا باید بپردازید ممکن است بیشتر شود.  در سفرهای خانوادگی این هزینه بالاتر هم خواهد رفت و باید برای تمام اعضای خانواده هزینه ویزا را جداگانه بپردازید.

دلایل رد شدن ویزای کانادا

گاهی مواقع ممکن است درخواست ویزای کانادا توسط سفارت این کشور رد شود و متقاضی نتواند به کانادا مهاجرت کند. در ادامه برخی از دلایلی که موجب رد شدن درخواست ویزای کانادا می‌شود را به صورت کلی ارائه کرده‌ایم.

  • نداشتن سابقه سفر مناسب
  • داشتن وابستگی‌های خانوادگی زیاد در کانادا و نداشتن وابستگی خویشاوندی در کشور مبدا
  • عدم تناسب زمان پیشنهادی برای اقامت در کانادا با اهدافتان فرد
  • قانع کننده نبودن هدف فرد برای بازدید از کانادا برای افسر سفارت
  • نداشتن وضعیت شغلی مناسب در کشور مبدا
  • نداشتن مانده حساب و دارایی کافی
  • هرگونه سوءسابقه و رفتارهای مخاطره‌آمیز قبلی
  • ارائه نکردن مدارک کافی نشان دهنده درآمد و تمکن مالی مناسب فرد دعوت کننده
  • تشخیص آفیسر مبنی بر ارائه اطلاعات غلط از سوی فرد متقاضی
  • عدم تطابق ویزای درخواستی با هدف از سفر
  • موفق نبودن در انجام برخی آزمایش‌ها پزشکی
  • عدم همخوانی پاسخ به سوالات افسر با اطلاعات مربوط به متقاضی موجود در مدارک موجود

سخن پایانی

برای دریافت انواع ویزای کانادا لازم است که ابتدا به سایت رسمی سفارت کانادا مراجعه کرده و شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا و… را مطالعه کنید. سپس نیاز به دریافت وقت سفارت کانادا دارید.  پس از آن با ارائه مدارک و انجام مراحلی که برای صدور ویزای این کشور در نظر گرفته شده می‌توانید ویزای کانادا را دریافت کرده و خودتان را برای مهاجرت یا سفر به این کشور آماده کنید.

سؤالات متداول+جواب

۱) شرایط جدید ویزای کانادا برای ایرانیان چیست؟

در شرایط جدیدی که کشور کانادا اعلام کرده، ساکنین ایران و کشورهای دیگر می‌توانند با پرداخت هزینه ویزای توریستی کانادا به صورت ۵ ساله ویزای این کشور را دریافت کنند.

۲) ویزای تحصیلی کانادا چقدر اعتبار دارد؟

اگر برای ویزای دانشجویی مقطع کارشناسی در کانادا اقدام کرده باشید، مدت زمان و دوره تحصیلی که دارید اغلب ۴ ساله است و استادی پرمیت برایتان با اعتبار ۴ سال و ۹۰ روز صادر می‌شود.

آیا این مقاله مفید بود ؟

چرا این مقاله برای شما مفید بود ؟

۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ۱۰:۳۴:۲۵

۱۳ Comments

  1. مدنی آذر ۲۱, ۱۴۰۲ در ۱:۱۸ ب٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام اگر یک سیتی زن کانادا به ایران امده باشد و متاسفانه مدت پاسپورت کانادایی وی تمام شده و الان قصد بازگشت به کانادا را داشته باشد دفتر حافظ منافع کانادا (سفارت ایتالیا) می تواند برگه ای برای خروج صادر کند تا وی بتواند سوار هواپیما شود و سپس در کانادا پاسپورت خود را تعویض کند

    • کارشناس ویزا ۲۱ آذر ۲۲, ۱۴۰۲ در ۹:۱۵ ق٫ظ - پاسخ دادن

      وقت بخیر بله میبایست به سفارت ایتالیا در تهران مراجعه نمایید

  2. مجله مهاجرت دی ۲۴, ۱۴۰۱ در ۹:۱۲ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام.وقت بخیر .
    در مورد میشه راهنمایی بفرمایید؟

  3. خسرو شریفی مرداد ۷, ۱۴۰۱ در ۶:۳۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام علکیم
    امید کی جور صحتمند باشید

    • کارشناس ویزا ۲۱ مرداد ۱۲, ۱۴۰۱ در ۲:۵۵ ب٫ظ - پاسخ دادن

      تشکر

  4. محمد رضا اسفند ۵, ۱۴۰۰ در ۳:۵۶ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام من می خوام ویزای شینگن بگیرم، چقدر تو حساب پول باشه برای تمکن مالی کافیه، سند معتبر ملکی ، ویا گواهی اشتغال به کار ندارم، میشه شرایط ویزا شدن برای مورد من توضیح بدین ممنون میشم.

    • کارشناس ویزا ۲۱ فروردین ۱۴, ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۲ ب٫ظ - پاسخ دادن

      میزان تمکن مالی بستگی به شرایط مسافر داره نیاز به بررسی دقیق تر کارشناسی هست

  5. Sumaya arfani شهریور ۷, ۱۴۰۰ در ۴:۵۱ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام وقت بخير
    سميه استم وفعلا در افغانستان افامت دارم
    به دليل جنگ ها و نجات از جان خود ميخوام در اين كشور به مدت پنج سال پناهنده شوم ً

    • کارشناس ویزا ۲۱ شهریور ۸, ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۵ ق٫ظ - پاسخ دادن

      باید از طریق سفارت کانادا در کشورهای اطرافتون اقدام کنید کانادا در ایران سفارت نداره

  6. بهزاد مرداد ۲۹, ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۱ ب٫ظ - پاسخ دادن

    قصد دارم برای بررسی شرایط تحصیل و کار به کانادا سفر کنم. متاهل و دارای دو فرزند هستم. خواهرم در کانادا در مقطع دکترا تحصیل میکنه ولی اقامت نگرفته. آیا در حال حاضر امکان درخواست ویزای مولتی کانادا برایمن به صورت شخصی یا همراه خانواده وجود داره؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ شهریور ۱, ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۰ ب٫ظ - پاسخ دادن

      بله امکان اخذ ویزای مولتی کانادا برای شما وجود داره

  7. وحید شیواسخن اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰ در ۲:۰۹ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام. توضیحات شما خیلی مفید و کوتاه هستن. من نتیجه گرفتم برخی مشاوران مثل ملک پور و اینهایی که توی اینستا هستن فقط بازار گرمی میکنن و اگر براشون سود داشته باشه سوال شما رو جواب میدن.

    • کارشناس ویزا ۲۱ اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ در ۲:۰۹ ب٫ظ - پاسخ دادن

      همینطوره

ثبت ديدگاه

Call Now Buttonتماس با ما