وقت سفارت آلمان

وقت سفارت آلمان

آلمان نگین اروپا است. هر کسی که می‌خواهد با شرکت‌های پیشرفته جهان همکاری داشته باشد، یا اینکه پایه‌های زندگی‌اش را در یک جای محکم بنا کند، به سراغ آلمان می‌رود.

اگر قصد دارید سفر به آلمان را تجربه کنید یا اینکه مهاجرت به آلمان را در پیش رو دارید، باید ویزای شینگن آلمان را داشته باشید. این ویزا توسط سفارت آلمان برای متقاضیان صادر می‌شود.

البته گرفتن ویزای آلمان مراحل خاص خودش را دارد. اولین مرحله آن؛ دریافت وقت سفارت آلمان است. بدون این قرار ملاقات قبلی، سفارت این کشور ویزایی را به متقاضیان اختصاص نمی‌دهد.

در این مقاله قصد داریم همه چیز درباره دریافت وقت از سفارت آلمان را برای اخذ ویزاهای پرطرفدار این کشور بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

وقت سفارت آلمان

 

اخذ وقت سفارت آلمان برای ویزای گردشگری

دیدن زیبایی‌های اروپا که در قلب آلمان پنهان شده‌اند، گردشگران زیادی را به سمت این کشور جذب می‌کند. برای اینکه بتوانید گوشه و کنار آلمان را تماشا کنید و با تاریخ غنی این کشور بیشتر آشنا شوید، باید ویزای گردشگری آلمان را بگیرید.

با توجه به اینکه ویزای گردشگری برای حضور کوتاه مدت و کمتر از ۹۰ روز در آلمان صادر می‌شود؛ نیازی نیست که برای دریافت آن، وقت سفارت آلمان را بگیرید.

شرکت ویزا متریک که به عنوان کارگزاری معتبر آلمان در ایران فعالیت می‌کند، وظیفه رسیدگی به امور این نوع ویزاها را دارد؛ بنابراین به جای اینکه از سفارت برای ویزای گردشگری آلمان وقت بگیرید، باید نسبت به رزرو قرار ملاقات ویزا متریک اقدام کنید.

وقت سفارت آلمان

 

اخذ وقت سفارت آلمان برای ویزای تجاری و نمایشگاهی

شرکت‌های زیادی در ایران و جهان وجود دارند که آرزویشان همکاری با شرکت‌های آلمانی است. یکی از روش‌های شروع تجارت با شرکت‌های آلمانی، شرکت در نمایشگاه‌های این کشور است. البته که می‌توان از طریق مکاتبه هم با شرکت‌های آلمانی مقدمات تجارت را فراهم کرد.

اگر برای تجارت راهی آلمان هستید یا می‌خواهید در نمایشگاه‌های این کشور شرکت کنید، باید ویزای کوتاه مدت آلمان را بگیرید. این ویزای تجاری هم نیاز به اخذ وقت سفارت آلمان ندارد و شرکت ویزا متریک تمام کارهای آن را انجام می‌دهد.

مراحل گرفتن وقت سفارت آلمان توسط ما

۱-تماس بار کارشناسان ویزا ۲۱ 

۲-اطلاع دادن از زمان و نوع سفر خود به ما 

۳- ارسال عکس پاسپورت 

۴-گرفته شدت وقت برای شما هماهنگ با زمان سفرتان و ارسال کانفرمیشن وقت سفارت آلمان برای شما 

اخذ وقت سفارت آلمان برای ویزای دیدار با خویشاوندان و بستگان

وقتی یکی از بستگانتان در یک کشور اقامت دارد، ناخودآگاه بخشی از قلب شما هم به آن خطه تعلق پیدا می‌کند. این موضوع برای کسانی که خویشاوندانشان ساکن آلمان هست هم رخ می‌دهد.

اگر قصد کرده‌اید که در اولین تعطیلات پیش رو عازم آلمان شوید و دیداری با اعضای خانواده‌تان تازه کنید، نیازی به گرفتن وقت سفارت کشور آلمان ندارید. چون ویزای دیدار با خویشاوندان آلمان را هم کارگزاری ویزا متریک صادر می‌کند.

اخذ وقت سفارت آلمان برای ویزای ترانزیت فرودگاهی

اگر قرار است از کشور آلمان به عنوان واسطه‌ای برای رفتن به کشورهای دیگر استفاده کنید؛ باید ویزای ترانزیت فرودگاهی این کشور را داشته باشید.

اغلب متقاضیان تصور می‌کنند که برای اخذ ویزای ترانزیت فرودگاهی آلمان باید وقت سفارت آلمان را بگیرند و مانند دیگران در صف انتظار بمانند. در صورتی که برای گرفتن این ویزا باید به کارگزاری ویزا متریک مراجعه کنید. مدارکتان را به این کارگزاری تحویل دهید و منتظر بمانید تا ویزای مورد نظر در کمترین زمان ممکن برایتان صادر شود.

اخذ وقت سفارت آلمان برای ویزای درمانی

آلمان به همان اندازه که صنعتش پیشرفت کرده، بیمارستان‌هایش نیز مجهز شده است. به همین خاطر افراد زیادی برای دریافت خدمات درمانی که مطابق با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا هستند، عازم آلمان می‌شوند. ویزای درمانی آلمان معمولاً برای ۹۰ روز صادر می‌شود؛ بنابراین این ویزا را هم باید از کارگزاری ویزا متریک بگیرید.

شاید برایتان سؤال باشد که اگر درمان بیمار طولانی‌تر از ۹۰ روز شد چه باید کرد؟ در این حالت می‌توانید با مراجعه به سفارت کشورتان در آلمان ویزایی که دارید را تمدید کنید.

اخذ وقت سفارت آلمان برای ویزای کاری

وقتی قرار است در آلمان کار کنید، می‌روید که ماه‌ها و سال‌ها در این کشور بمانید؛ بنابراین ویزای کوتاه مدت و ۹۰ روزه کارتان را راه نمی‌اندازد. کسانی که می‌خواهند در شرکت‌های آلمانی کار کنند و آلمان را به عنوان خانه دومشان انتخاب کرده‌اند، باید ویزای کاری آلمان را بگیرند.

برای دریافت این ویزا باید وقت سفارت آلمان را بگیرید. سپس مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای مانند دعوتنامه همکاری شرکت آلمانی، مدرک زبان، گواهی نشان دهنده دارا بودن تمکن مالی و مدارک مربوط به سوابق شغلی‌تان را آماده کنید. در نهایت، این مدارک را درست در روز و ساعتی که برایتان مشخص شده به سفارت آلمان تحویل دهید تا ویزای کاری این کشور برایتان صادر شود.

اخذ وقت سفارت آلمان برای ویزای تحصیلی

آلمان هم مانند دیگر کشورهای اروپایی سرشناس، میزبان دانشگاه‌هایی است که آوازه‌شان در کل دنیا پیچیده است. این بلندآوازه بودن، باعث شده که افراد زیادی برای تحصیل در آلمان در مقاطع تحصیلی مختلف اقدام کنند.

همان‌طور که میدانید، برای تحصیل در مقطع کارشناسی حداقل چهار سال زمان نیاز است. برای درس خواندن در مقطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید به ترتیب حدود دو سال یا چهار سال در آلمان ساکن شوید؛ بنابراین برای گرفتن ویزای تحصیلی باید حتماً وقت سفارت آلمان را بگیرید. چون قرار نیست که برای چند ماه به آلمان بروید و برگردید. بلکه بعد از ثبت نام در دانشگاه‌های آلمان باید در این کشور ساکن شوید و تا پایان تحصیلاتتان مقیم آلمان باشید.

و در نهایت…

ویزای آلمان برای تمام متقاضیانی که عازم این کشور هستند صادر می‌شود. البته نکات قابل توجهی در این باره هست که باید بدانید. همه افراد برای دریافت ویزای این کشور نیاز به اخذ وقت سفارت آلمان ندارند.

سفارت آلمان برای تسهیل فرآیند صدور ویزای این کشور، صدور ویزاهای کوتاه مدت یا ۹۰ روزه آلمان را به کارگزاری ویزا متریک واگذار کرده است؛ بنابراین برای درخواست و دریافت ویزاهای کوتاه مدت کشور آلمان نیازی نیست که به سایت یا خود سفارت این کشور مراجعه کنید. بلکه شما باید قرار ملاقاتتان را از طریق ویزامتریک رزرو کنید و مدارکتان را هم به یکی از شعب این کارگزاری تحویل دهید.

اما برای ویزاهای بلند مدت که قرار است مدت اقامتتان در آلمان بیش از ۹۰ روز باشد، خود سفارت به امور متقاضیان رسیدگی می‌کند؛ بنابراین حواستان باشد که در این موارد باید حتماً وقت سفارت آلمان را برای بررسی مدارکتان بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وقت سفارت آلمان همچنین وقت ویزامتریک آلمان مقاله روبهرو را مطالعه نمایید –>>> وقت سفارت آلمان

۱۴۰۲/۹/۱۵ ۸:۴۰:۵۲

۸۲ Comments

  1. صدیقه رضایی فروردین ۱۹, ۱۴۰۳ در ۱۱:۵۳ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام من اتباع افغانستانی هستم مدت یازده ماه می‌شود توسط ویزای توریستی در ایران زندگی میکنم و شوهرم آلمان است من ده ماه قبل از طریق سایت نود روزه وقت ویزای پیوست به همسر ثبت نام کردم بعد چند ماه در سایت کابل ویزا ثبت نام کردم بعد یک ماه از طرف سفارت ایمل آمده وقت که در سایت نود روزه گرفته بودم کنسل شده نمیدانم کنسل اش چه است
    حالا نمیدانم چیکار کنم خواهش میکنم لطفا رهنمایم کنید چیکار کنم

  2. سادات فروردین ۴, ۱۴۰۲ در ۴:۳۹ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام ببخشید بنده میخواهم برای پیوند همسر ازسفارت آلمان وقت ملاقات بگیرم چگونه میتوانم وقت بگیرم؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ فروردین ۱۱, ۱۴۰۲ در ۹:۰۳ ق٫ظ - پاسخ دادن

      از طریق سایت کنسولگری سفارت آلمان

  3. محبوبه تهمتن بهمن ۲۳, ۱۴۰۱ در ۶:۳۵ ب٫ظ - پاسخ دادن

    شما تمام وقتهای سفارت رو در دست دارید و برای گرفتن وقت سفارت مبغ ده میلیون تومان وجه میخواهید .آیا این درست است ؟

  4. سامان دی ۳, ۱۴۰۱ در ۳:۰۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام وقت بخیر
    من برای تایید و تصدیق مدارک وفت میخوام امکان داره راهنمایی بفرمایید . شما انجام میدید ؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ دی ۱۰, ۱۴۰۱ در ۹:۰۱ ق٫ظ - پاسخ دادن

      با کارشناس ها تماس بگیرید

  5. حمید آبان ۲۳, ۱۴۰۱ در ۵:۵۶ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام من دعوتنامه از المان دارم تا اسفند ماه چطوری میتونم الان وقت سفارت بگیرم

    • کارشناس ویزا ۲۱ آذر ۶, ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۹ ق٫ظ - پاسخ دادن

      وقت بخیر با کارشناسا تماس بگبربد

  6. مانا مهر ۵, ۱۴۰۱ در ۲:۱۱ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام ممنون از توضیحاتتون ،من می تونم خودم وقت سفارت برای خودم بگیرم ؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ مهر ۳۰, ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۲ ب٫ظ - پاسخ دادن

      میتونید ولی ممکنه موفق نشید

  7. Sayed hossini شهریور ۲۸, ۱۴۰۱ در ۰:۲۵ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام من افغان هستم والان دارم ایران کارشناسی ارشد میخونم ومن قبلاً کارمند اداره امور مالیاتی افغانستان بودم والان نمیتونم برگردم افغانستان من چطوری میتونم ویزای تحصیلی آلمان بگیرم

    • کارشناس ویزا ۲۱ شهریور ۲۸, ۱۴۰۱ در ۳:۳۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

      ایمیل به سفارت بزنید

  8. محمد شهریور ۲۷, ۱۴۰۱ در ۱:۴۰ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام و عرض ادب اخترام
    ببخشید نوبت دهی سفارت آلمان معمولا در چه روز ماه و چه ساعتی باز میشه؟
    ممنونم از پاخگویی شما

    • کارشناس ویزا ۲۱ شهریور ۲۸, ۱۴۰۱ در ۳:۳۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

      زمان مشخصی نداره

  9. مریم مستقیم شهریور ۱۹, ۱۴۰۱ در ۲:۰۳ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام وقت بخیر.
    چون الان وقت دهی سفارت المان بسته هست .اگه از یه کشور دیگه اقدام کنیم .خوبه .اشکالی نداره؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید.ممنون

  10. بهار شهریور ۵, ۱۴۰۱ در ۳:۰۸ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام من افغانی ساکن ایران هستم یکونیم ساله ک ازدواج کردم و شوهرم المان هست ولی ب دلیل شرایط بد افغااستان موفق ب گرفتن پاسپورت نشدم و ممکنه تا دوماه دیگ من پاسپورتمو بگیرم میخاستم بدونم راهی هست ک سفارت زودترازحدامکان نوبت بده یا ویزا بگیرم شرایط بشدت بدی دارم ایا راهی هست ک نوبتم خیلی زود برسه و ویزامو بگیرم

    • کارشناس ویزا ۲۱ شهریور ۱۲, ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۳ ب٫ظ - پاسخ دادن

      ایمیل بزنید به خود سفارت

  11. سعید شهریور ۴, ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام .الان گرفتن نوبت برای جستجوی کار سفارت آلمان فعال هست یا خیر؟ من قبلا نوبت گرفتم ولی پاسپورتم تعویض کردم آیا نیاز به گرفتن نوبت مجدد هست؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ شهریور ۱۲, ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

      خیر نیازی نیست و بله فعاله

  12. سعید شهریور ۴, ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۲ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام الان نوبت سفارت جستجوی کار فعال هست؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ شهریور ۱۲, ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

      بله

  13. آرزو رستمی مرداد ۷, ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۴ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام وقت بخیر،من خواهرم مهرماه زایمان میکنه ولی چون خودش هنوزشهروندی نگرفته ازطریق دوست میخوادبرام دعوتنامه بفرسته آیا قابل قبول هستش درضمن من ازکی بایدازسفارت وقت بگیرم

    • کارشناس ویزا ۲۱ مرداد ۱۲, ۱۴۰۱ در ۲:۵۵ ب٫ظ - پاسخ دادن

      بله هر چه زوذتر بهتر شلوغه سفارت

  14. آرزو رستمی مرداد ۷, ۱۴۰۱ در ۹:۵۶ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام وقت بخیر.بنده میخوام برای دیدارازخواهرم به آلمان سفرکنم لطفا راهنمایی کنید که چه زمانی برام دعوتنامه بفرستن؟واینکه ازهمین حالا بایدازسفارت وقت بگیرم؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ مرداد ۱۲, ۱۴۰۱ در ۲:۵۵ ب٫ظ - پاسخ دادن

      هر چه زودتر بگبربد بهتره

  15. عاطفه شبخی تیر ۴, ۱۴۰۱ در ۰:۲۱ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام وقت بخیر
    سفارت الان وقت مصاحبه برای ویزا پیوست چند وقته میده؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ تیر ۴, ۱۴۰۱ در ۷:۲۲ ب٫ظ - پاسخ دادن

      ۴ ماه

  16. عادله خرداد ۲۴, ۱۴۰۱ در ۶:۵۱ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام من واسه اکتبر باید برم واسه دانشگاه اما اینکه نوبت دهی نیست.باید چی کا کنیم؟؟؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ خرداد ۳۱, ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۵ ق٫ظ - پاسخ دادن

      وقت ها پر شده تا اکتبر با کارشناسا تماس بگیرید برای هماهنگی

  17. یاسمن ابراهیمی خرداد ۱۹, ۱۴۰۱ در ۳:۵۳ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام
    من ویزای single entry Type D از لهستان دارم. (تاریخش تا پایان october 2022 هست). در عین حال قرارداد کاری با شرکت آلمانی امضا کردم و نیازم اینه که به سرعت به آلمان مهاجرت کنم. در حال حاضر لهستان زندگی میکنم.
    سوال: میتونم برای اجازه ی کار (ویزای کاری و یا blue card آلمان از سفارت آلمان در لهستان اقدام کنم؟ یا باید حتما برگردم ایران و از طریق سفارت آلمان برای ویزای کاری اقدام کنم؟)

    • کارشناس ویزا ۲۱ خرداد ۲۳, ۱۴۰۱ در ۴:۰۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

      در قسمت مقالات کانال تلگرامی مهاجرت مطرح کنید سوالتون رو

  18. مهسا فروردین ۸, ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۶ ق٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام
    خواهرم در آلمان هستند و میخواهنند برای من و پدر و مادرم دعوتنامه ارسال کنند برای تیرماه. من الان باید درخواست ویزا بدهم و تلفن کارشناسان را گرفتم میگویند که الان درخواست جدید قبول نمیکنند و تماس با مرکز گرفتم میگویند کرونا درخواست جدید قبول نمیکنند. اگر امکان دارد راهنمایی بفرمایید من الان باید چکار کنم آیا میتوانم از طریق سایت اقدام کنم یا شماره تماسی که راهنمایی کند با تشکر

    • کارشناس ویزا ۲۱ فروردین ۱۴, ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۳ ب٫ظ - پاسخ دادن

      صبر کنید باز میشه

  19. مهدی مطهری‌زاده فروردین ۶, ۱۴۰۱ در ۲:۴۸ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام خسته نباشید،من اقامت دایم اکراینم دارم دو ماه پیش اومدم ایران ،الان اکراین جنگ شده و همسرم آلمان هستش میخواستم ببینم من چه مدارکی باید جمع آوری کنم برای دریافت ویزا

    • کارشناس ویزا ۲۱ فروردین ۱۴, ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

      روی سایت سفارت لیست مدارک هست

    • فهیم امیری دی ۲۲, ۱۴۰۱ در ۳:۰۵ ب٫ظ - پاسخ دادن

      سلام من افغان هستم و با ویزای قانونی به ایران هستم
      برای من خانم و دوتا فرزندم از المان برادرم یک دعوت نامه فرستاده
      چیکار باید بکنم ؟؟؟

      • کارشناس ویزا ۲۱ دی ۳۰, ۱۴۰۱ در ۹:۳۶ ق٫ظ - پاسخ دادن

        درخواست وقت ملاقات

        • فهیم امیری بهمن ۳۰, ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۲ ب٫ظ - پاسخ دادن

          دعوتنامه من توریستی هست و من ایمیل دادم ب سفارت المان تا الان جوابی نیامده برای من

  20. سپیده اسفند ۹, ۱۴۰۰ در ۹:۵۰ ب٫ظ - پاسخ دادن

    باسلام و وقت به خیر
    من و پارتنرم در اردیبهشت ۱۴۰۱ در تفلیس قصد ازدواج بین المللی رو داریم.نمیخوایم ازدواج ایرانی انجام بدیم بنابراین چیزی در شناسنامه من ثبت نمیشه.آیا با سند ازدواج بین المللی که به زبان آلمانی ترجمه و آپوستیل شده میتونم برای ویزای پیوست به همسر اقدام کنم؟حداکثر زمان صدور ویزا چند ماه هست؟پارتنرم ۴۰ ساله که اقامت آلمان رو دارند و شغل آزاد دارند
    باتشکر

    • کارشناس ویزا ۲۱ اسفند ۱۴, ۱۴۰۰ در ۷:۲۱ ب٫ظ - پاسخ دادن

      پاسخ شما در کانال داده شد

  21. زهرا کلبعلی بهمن ۱۳, ۱۴۰۰ در ۱:۲۸ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام .پسرم دانشجوست و گفتن فقط بیست روز به او فرصت خروج از کشور و بازگشت را میدهند ،مشکل این است چطور وقت سفارت بگیریم که دقیقا دراین بیست روز بتوانیم ویزا بگیریم ،در سایت درخواست ویزا نوشته شده تاریخ خروج رادرج کنید و مانمیدونیم چطور این هماهنگی را ایجاد کنیم ،سفارت چه مدت طول میکشد تا وقت ملاقات بدهد و بعد از پذیرش چه مدت طول میکشد تا نتیجه را اطلاع بدهد ،ما واقعا نمیدانیم چه کنیم ،لطفا راهنمایی کنید

    • کارشناس ویزا ۲۱ بهمن ۱۳, ۱۴۰۰ در ۹:۰۵ ب٫ظ - پاسخ دادن

      اول باید وقت سفارت بگیرید بعد تاریخ خروج رو مشخص کنید

  22. الهام شریفی نیا دی ۲۰, ۱۴۰۰ در ۳:۴۳ ب٫ظ - پاسخ دادن

    برای ویزا پیوست باید فقط سفارت بریم؟ویزامتریک احتیاج نیست؟

  23. ملیحه حیدری دی ۵, ۱۴۰۰ در ۹:۴۰ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام دختر من برای گرفتن ویزای تحصیلی مدت ۵ ماه هست که در ترکیه اقامت داره ولی چون شنیدیم از ایران هم میشه اقدام کرد و از اونجایی که برای امتحانات کالج وقت کمی مونده ( ۵ اسفند) میخواد برگرده و از ایران با امکانات VIP استفاده بکنه .
    سوال من اینه که اگه مدارکش رو در سفارت آلمان درآنکارا به تایید برسونه میتونه ادامه کارش رو با در داشتن پذیرش از دانشگاه درسدن آلمان از ایران ادامه بده؟
    اگر منتظر بمونه که شش ماه اقامتش در ۶ بهمن تموم بشه وبعد از ایران اقدام کنه، فرصت این ترم رو از دست میده؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ دی ۱۸, ۱۴۰۰ در ۳:۰۳ ب٫ظ - پاسخ دادن

      متنتون گنگه . متوجه نشدم .

  24. زهرا آذر ۳۰, ۱۴۰۰ در ۷:۵۶ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام روزتون بخير
    ميخواستم براي ويزاي تحصيلي وقت سفارت بگيرم،سوالم اين هست كه بايد به سفارت يا ويزامتريك درخواست بدم؟و همسرم و فرزند يك ساله دارم.براي آن ها چطور وقت سفارت بگيرم و چه نكته اي در اين خصوص هست؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ دی ۱۸, ۱۴۰۰ در ۲:۵۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

      فعلا سپردن به ویزا متریک .به کنسولگری هم ایمیل بزنید

  25. شهره آذر ۳, ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۱ ق٫ظ - پاسخ دادن

    برای ویزای ضروری باید از سفارت وقت بگیرم و یا ویزامتریک

    • کارشناس ویزا ۲۱ آذر ۱۰, ۱۴۰۰ در ۹:۱۱ ب٫ظ - پاسخ دادن

      سفارت

  26. مریم آبان ۱۸, ۱۴۰۰ در ۶:۰۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام.خواهرم بهمن ماه زایمان می‌کنه و چون خودش شهروند آلمان نشده از طریق دوستش برای من دعوتنامه فرستاده که کنارش باشم.آیا سفارت قبول می‌کنه من برم؟.ومن باید وقت سفارت بگیرم و یا ویزامتریک؟و چه نوع ویزایی درخواست بدم؟چه مدارکی لازم هست و باید ترجمه کنم؟وایا تمکن مالی لازم دارم؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ آبان ۲۴, ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۷ ق٫ظ - پاسخ دادن

      بله جزو موارد ضروری هست

  27. سمانه آبان ۶, ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۸ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام .
    من باردار هستم و یکی از دوستانم که مدت زیادی در آلمان هستن و شهروندی هم دارن میخان برای مادر من دعوت نامه اضطراری بفرستن برای زایمانم . مادر من خانه داره آیا تمکن مالی باز هم نیازه و اگه بله چه مقدار با توجه به اینکه سند ملک هم دارن . ممنون از پاسخ گویی تون .

  28. مجید رسولی مهر ۱۸, ۱۴۰۰ در ۴:۴۱ ب٫ظ - پاسخ دادن

    با عرض سلام میخاستم شما کارای وکالت مبنی بر دریافت ویزای کار یا جستجو کار انجام میدهید

    • کارشناس ویزا ۲۱ مهر ۱۹, ۱۴۰۰ در ۹:۳۵ ب٫ظ - پاسخ دادن

      وکیلمون فعلا سرشون شلوغه و تا دو ماه اینذده پذیرش ندارن

  29. مریم شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ در ۶:۴۱ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام وقت بخیر اینکه برای من نوشتید که باید برای وقت سفارت اقدام کنم طولاینه رو درست متوجه نشدم
    میشه واضح تر توضیح بدید..؟ وانیکه من مدرک زبان رو هم هنوز ندارم می تونم برای وقت سفارت اقدام کنم یا حتمن بای برای این کیس خاص مدرک زبان رو هم داشته باشم..؟
    و خوب اینکه برای فراهم کردم مدارک، کیس من کدوم نوع ویزای کاری دولت المان میشه ..؟ چون دیدم توی سایت سفارت انواع مختلفی داره و هر کردوم از انواع ویزای کاری مدارک متفاوتی رو لازم دارن..؟ کسی هست واضح بگه برای این کیس چه مدراکی لازمه..؟ اخه کیس من که کیس اپلای انشجویی نیست که مدارکش رو توی ویزا متریک مشخص کرده بعد خود ویزامتریک وقتی زنگ میزنی میگه برای ویزاهای بالا ۹۰ روز غیر دانشجویی از طریق خود سفارت اقدام کنید من بیش از ۱۰ ایمیل فارسی و المانی به سفارت زدم جواب درستی نگرفتم

    ممنون میشم من رودقیقا راهنمای کنید

  30. سهیلا عزیزی شهریور ۲۴, ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۴ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام وقتتون بخیر
    از طرف خواهرم از آلمان که مدت دوساله بیماره و عمل شده ، دعوتنامه پزشکی اومده، لطفا راهنمایی بفرمائید چطور اقدام کنم و ایمل کنسولگری آلمان رو برام بگذارید
    با تشکر

    • کارشناس ویزا ۲۱ شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ در ۸:۳۳ ب٫ظ - پاسخ دادن

      ایمیل

  31. مریم شهریور ۲۱, ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۳ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام وقت بخیر
    من از طرف اداره ی کار دولت آلمان در هامبورگ، تاییده ی اجازه ی کار برای مدت یکسال به عنوان کاراموزی و ارزیابی رو تحت عنوان Approbation رو دریافت کردم.
    من برای دریافت ویزای کاری چه مراحلی رو باید طی کنم و به مدارکی نیاز دارم..؟
    آیا برای این کیس خاص، باید به خود سفارت ایمیل بزنم ..؟ یا از طریق شما یا ویزامتریک وارد پروسه اخذ ویزا شوم..؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ در ۸:۳۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

      باید اول برای وقت سفارت آلمان اقدام کنید چون طولانیه

  32. حمید موسوی شهریور ۲۱, ۱۴۰۰ در ۱:۴۹ ق٫ظ - پاسخ دادن

    باسلام وخسته نباشید
    میخواستم سوال کنم که تو ی این موقعیت کورونایی ایا کسی از المان دعوت نامه بفرستن. ویزا صاد میشه یانه

    • کارشناس ویزا ۲۱ شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ در ۸:۳۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

      اگر ضروری باشه بله

  33. مصطفی شهریور ۵, ۱۴۰۰ در ۲:۳۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام برای ویرای جاب افر نیازی به تمکن مالی نیست؟
    و اینکه بعد از اینکه دعوت نامه به دستم رسید باید وقت سفارت بگیرم؟؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ شهریور ۸, ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۸ ق٫ظ - پاسخ دادن

      تمکن مالی نیازه

  34. موبینا مرداد ۲۰, ۱۴۰۰ در ۱:۵۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام وقتتون بخیر
    وقت سفارت گرفتم کامل ثبت شد ولی ایمیل اولی برام ارسال نشد ۲روز میگذره ،ایمیلم درست هست و درست وارد کردم ، مشکلش چیه ؟
    ممنون بابت راهنماییتون

    • کارشناس ویزا ۲۱ مرداد ۲۰, ۱۴۰۰ در ۹:۳۸ ب٫ظ - پاسخ دادن

      باید همون روز ایمیل اول میومده دوباره رجیستر کنید

  35. یلدا تیر ۳۱, ۱۴۰۰ در ۳:۱۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام خسته نباشین… من دو ساال پیش رزومه ام رو فرستادم به سفارت برای ویزای جست و جوی کار ولی هیچ خبری نیست در حال حاضر…. چیکار باید بکنم؟؟؟؟!!!!

    • کارشناس ویزا ۲۱ مرداد ۲, ۱۴۰۰ در ۲:۱۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

      دو سال باید پاسخ میدادند دوباره یه ایمیل پیگیری بزنید

  36. حسین تیر ۲۱, ۱۴۰۰ در ۵:۱۱ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام.من میخوام‌ویزای کاری بگیرم .چند روز طول میکشه وقت سفارت بدن؟؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ تیر ۲۲, ۱۴۰۰ در ۲:۰۸ ب٫ظ - پاسخ دادن

      حداقل ۶ ماه

  37. مهدی تیر ۱۷, ۱۴۰۰ در ۶:۳۰ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام و تشکر بابت مطالب مفیدتون
    خواستم ببینم جدیدا برای دریافت وقت سفارت برای ویزای تحصیلی المان تقریبا چقدر طول میکشد و ایا امکان هست یرای دریافت ویزای شینگن و یا توریستی اقدام کنم و بعد از رسیدن برای ویزای تحصیلی از خود المان اقدام کنم
    چون وقت سفارت شنیدم دیر میدن و بنده نمیتونم بیشتر ۱ یا نهایت ۲ ماه منتظر بمانم

    • کارشناس ویزا ۲۱ تیر ۱۹, ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۳ ق٫ظ - پاسخ دادن

      با توجه به اینکه ویزای دانشجویی رو به ویزامتریک هم ارجاع میدن وقت ها سریعتر شده . حدود ۶ ماه

  38. رهبر تیر ۱۶, ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۱ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام اینجانب جهت شرکت در کنگره پزشکی در اذر ماه دعوت نامه دارم.خواهشمندم بفرمایید برای ویزا چه باید کرد.هر دو نوبت واکسن را تزریق نموده ام

    • کارشناس ویزا ۲۱ تیر ۱۹, ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۴ ق٫ظ - پاسخ دادن

      باید به کنسولگری ایمیل بزنید

  39. سپیده تیر ۱۱, ۱۴۰۰ در ۱:۵۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام و خسته نباشید
    تاریخ دعوت نامه من از ۱۸ مهر تا ۲ ابان ۱۴۰۰ برای برگزاری نمایشگاه عکس در برلین هست.به نظر شما آیا تا اون تاریخ امکان داره که سفارت المان ویزای توریستی یا نمایشگاهی برای من صادر کنه؟ و اینکه اگه از طریق ویزامتریک وقت سفارت بگیرم آیا امکانش هست که برای گرفتن ویزا شخصا مدارکم رو به سفارت ارائه کنم یا اینکه تمام مراحل باید از طریق ویزا متریک انجام شه؟

  40. برنا تیر ۹, ۱۴۰۰ در ۲:۲۸ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام ببخشید هنوز برای ویزاهای توریستی ویزامتریک باز نشده؟؟ مشخص نیست از کی میتونیم اقدام کنیم ؟ برای پدر مادرم میخوام دعوتنامه بفرستم

    • کارشناس ویزا ۲۱ تیر ۱۰, ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۶ ق٫ظ - پاسخ دادن

      خیر

  41. عادل جابری اصل تیر ۸, ۱۴۰۰ در ۳:۴۱ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام من در آلمان زندگی میکنم و خانوادم در سوریه آیا میتوانم ویزای الحاق به خانواده بگیرم در ایران یا نه در صورت مثبت بودن جواب مدارک لازم برای ویزای الحاق به خانواده چیست ؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ تیر ۱۰, ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۰ ق٫ظ - پاسخ دادن

      اگر سفارت المان در سوریه باز هست از همونجا باید اقدام کنید

  42. فریبا خرداد ۱۴, ۱۴۰۰ در ۳:۲۶ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام من دعوتنامه از پسرم در آلمان را دارم من از کی میتونم نوبت سفارت بگیرم برا گرفتن ویزا تاریخ ورود من به آلمان از اول جولای هستش ممنون میشم راهنمایی کنید کی نوبت سفارت بگیرم؟

    • کارشناس ویزا ۲۱ خرداد ۱۷, ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۳ ق٫ظ - پاسخ دادن

      فعلا توریستی نمیدن

  43. farah Marashi خرداد ۱۲, ۱۴۰۰ در ۷:۲۳ ق٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام من میخواهم ویزای توریستی بگیرم پسرم در المان زندگی می‌کند امیدوارم در صورت باز گشایش اطلاع داده شود و اگر نیاز است زودتر مدارکی را ارسال کنم با تشکر امروز ۱۴۰۰/۳/۱۲ می‌باشد تلفن های من ۰۹۹۰۳۰۷۰۲۸۲
    ۰۲۱-۶۶۳۷۲۷۱۸

    • کارشناس ویزا ۲۱ خرداد ۱۳, ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۳ ب٫ظ - پاسخ دادن

      شما خودتون باید پیگیر باشید .

ثبت ديدگاه

Call Now Buttonتماس با ما